هشدار کارنیج برای نابودی جهان در جدیدترین تیزر فیلم Venom 2

[ad_1] به گفته سازندگان، در این فیلم کارنیج یکی از قوی‌ترین ابرشرورهای دنیای مارول نشان داده شده که بدنی فوق‌العاده قوی داشته و هر عضو آن دقیقا قدرتی یکسان با دیگری دارد. همچنین تمام بدن کارنیج از تیغه‌های برنده ساخته شده است تا وقتی که یک ضربه از او می‌خورید، چندین و چند ضربه دیگر

کد خبر : 109498
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳
هشدار کارنیج برای نابودی جهان در جدیدترین تیزر فیلم Venom 2

[ad_1]

به گفته سازندگان، در این فیلم کارنیج یکی از قوی‌ترین ابرشرورهای دنیای مارول نشان داده شده که بدنی فوق‌العاده قوی داشته و هر عضو آن دقیقا قدرتی یکسان با دیگری دارد. همچنین تمام بدن کارنیج از تیغه‌های برنده ساخته شده است تا وقتی که یک ضربه از او می‌خورید، چندین و چند ضربه دیگر را هم از تیغ‌های دستش دریافت کنید!

در واقع ایده اصلی هنگام ساخت این فیلم ۹۷ دقیقه‌ای در این بوده که کارنیج در طول زمان قدرت بیشتر و بیشتری داشته باشد؛ به نحوی که پس از گذشت نیم ساعت از اواسط فیلم، می‌بینیم که او سلاح متفاوت و تازه‌ای را با تغذیه کردن از مردم به دست آورده و حال می‌تواند از مهره‌های کمر خود نیز برای کشتن افراد استفاده کند! بدین ترتیب کارنیج این قابلیت را دارد تا به ناگهان از دست خود یک تیغه بسیار برنده بسازد و سپس آن را از دست خود جدا کرده و به سمت دشمنان پرتاب کند. همچنین پرت کردن تیغه‌ها به صورت ناگهانی و حتی بدون نیاز به ساخت آن از دیگر ویژگی‌های این ابرشرور است که عملا او را به یکی از قدرتمندترین‌هایی تبدیل می‌کند که در دنیای مارول وجود دارد. لازم به ذکر است که برخی از این قابلیت‌ها را می‌توانید در صورت مشاهده تیزر فیلم Venom 2 و سایر تریلرهای آن با سرعت پایین ببینید.

به هر حال چنان که پیداست کارنیج رفته رفته دیگر با کلتوس کسدی (Celtus Kasady) ادغام می‌شود و فرم انسانی این ابرشرور کم کم پاک خواهد شد تا در نهایت، اوج شرارت یک سیمبیوت فضایی روی کره زمین را مشاهده کنیم. همچنین یک نکته قابل توجه اینجاست که طبق روال هر فیلم سبک ابرقهرمانی دیگری، احتمالا ونوم کار کارنیج را در فیلم Venom: Let There Be Carnage یکسره می‌کند و از همین جهت نیز دیگر شاهد تقابل او با اسپایدرمن نخواهیم بود! گرچه در هر شرایطی می‌توان هر شخصیت زمین‌گیر شده‌ای را در مارول مجددا زنده کرد و به هر نحوی دوباره به چرخه حیات بازگرداند.

فیلم Venom: Let There Be Carnage در تاریخ ۹ مهر ماه اکران خواهد شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.