هشدار هواشناسی به تهرانی ها؛ طوفان در راه است

به گزارش هوشمند نیوز،  براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، پیرو هشدار سطح زرد شماره ۴ (۳۱ فروردین‌ماه) از امروز بعد از ظهر تا روز یکشنبه با توجه به عبور ریز موج‌هایی از تراز میانی و وقوع ناپایداری‌های محلی و فصلی، افزایش ابر و افزایش سرعت باد در سطح استان، در بیشتر نواحی استان

کد خبر : 349012
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
هشدار هواشناسی به تهرانی ها؛ طوفان در راه است



به گزارش هوشمند نیوز،  براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، پیرو هشدار سطح زرد شماره ۴ (۳۱ فروردین‌ماه) از امروز بعد از ظهر تا روز یکشنبه با توجه به عبور ریز موج‌هایی از تراز میانی و وقوع ناپایداری‌های محلی و فصلی، افزایش ابر و افزایش سرعت باد در سطح استان، در بیشتر نواحی استان (به ویژه مرکز و نیمه‌جنوبی) گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش موقتی گردوخاک و همچنین برای روز شنبه (۲ اردیبهشت‌ماه) در برخی نواحی بارش پراکنده مورد انتظار است.

طی این مدت در ارتفاعات با توجه به رشد ابرهای جوششی در ساعات بعد از ظهر گاهی رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست. از روز دوشنبه (۴ اردیبهشت‌ماه) با نزدیک شدن و تقویت امواج تراز میانی برای روز سه‌شنبه، بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و در بعضی ساعات وزش باد شدید در سطح استان پیش بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۲ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری تا ابری گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک در بعدازظهر کاهش ابر با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتی‌گراد و در روز یکشنبه (۳ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر در شب افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود. 

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.