هشدار سازمان ملل درباره شکننده بودن آتش بس غزه

[ad_1] در ادامه اظهارنظرها درباره احتمال برگزاری «راهپیمایی پرچم» در قدس اشغالی و هشدار حماس به صهیونیست‌ها، یک نماینده ویژه سازمان ملل از دو طرف خواست که خویشتندار باشند و آتش‌بس را تقویت کنند. «تور ونسلند» هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در «فرایند صلح خاورمیانه» به تشدید تنش‌های رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین واکنش نشان داد؛

کد خبر : 63662
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
هشدار سازمان ملل درباره شکننده بودن آتش بس غزه

[ad_1]

در ادامه اظهارنظرها درباره احتمال برگزاری «راهپیمایی پرچم» در قدس اشغالی و هشدار حماس به صهیونیست‌ها، یک نماینده ویژه سازمان ملل از دو طرف خواست که خویشتندار باشند و آتش‌بس را تقویت کنند.

«تور ونسلند» هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در «فرایند صلح خاورمیانه» به تشدید تنش‌های رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین واکنش نشان داد؛ تنش‌هایی که این بار علت آن تدارک صهیونیست‌ها برای برگزاری «راهپیمایی پرچم» است.

رژیم صهیونیستی هر ساله در حول و حوش  روز جهانی قدس صدها هزار شهرک‌نشین صهیونیست تندرو را گردهم آورده  و  راهپیمایی بزرگی را برگزار می‌کند که از باب العامود و محله‌های قدیمی قدس عبور کرده و به صحن‌های مسجدالاقصی می‌رسد و سپس در آنجا برنامه‌ای موسوم به «رقص پرچم‌ها» اجرا می‌کند و از این طریق خواستار بیرون راندن فلسطینی‌ها از قدس می‌شود.

امسال با توجه به تحصن فلسطینی‌ها در مسجد الاقصی در هفته منتهی به روز قدس و به دنبال آن پاسخ مقاومت غزه به تجاوز رژیم صهیونیستی در قدس موجب شده بود که صهیونیست‌ها نتوانند این راهپیمایی را برگزار کنند.

حماس در بیانیه‌ای ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی درباره عواقب برپایی راهپیمایی پرچم در بخش قدیمی قدس، هموطنان فلسطینی را به تشدید رویارویی با اشغالگران در کرانه باختری و تحصن در مسجد الاقصی دعوت کرد.

پس از هشدارهای حماس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خواستار لغو راهپیمایی پرچم شد و پلیس رژیم صهیونیستی هم در پی افزایش نگرانی‌های امنیتی، این راهپیمایی در قدس اشغالی را لغو کرد.

311311

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.