هشدار دادستان کل نیویورک در مورد سرمایه گذاری در بازار کریپتو – می گوید این بسیار غیرقابل پیش بینی و ناپایدار است – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، هشداری درباره سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال صادر کرده است. او گفت که بازار کریپتو «بسیار غیرقابل پیش‌بینی» و «ناپایدار» است و اشاره کرد که این بازار در ماه گذشته «به پایین‌ترین حد خود رسید». هشدار دادستان کل نیویورک در مورد ارزهای دیجیتال لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، روز

کد خبر : 212271
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
هشدار دادستان کل نیویورک در مورد سرمایه گذاری در بازار کریپتو – می گوید این بسیار غیرقابل پیش بینی و ناپایدار است – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، هشداری درباره سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال صادر کرده است. او گفت که بازار کریپتو «بسیار غیرقابل پیش‌بینی» و «ناپایدار» است و اشاره کرد که این بازار در ماه گذشته «به پایین‌ترین حد خود رسید».

هشدار دادستان کل نیویورک در مورد ارزهای دیجیتال

لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، روز پنجشنبه در مورد سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال هشدار داد. اکانت رسمی دادستان کل نیویورک در توییتر در توییتر خود نوشت:

بازار ارزهای دیجیتال به شدت غیرقابل پیش بینی است. همین ماه گذشته، بازار به پایین ترین سطح خود رسید و سرمایه گذاران صدها میلیارد ضرر کردند.

جیمز افزود: نیویورکی ها باید محتاط باشند و قبل از اینکه پولی که به سختی به دست آورده اند را وارد این بازار بی ثبات کنند، دو بار فکر کنند.

سال گذشته، جیمز پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال کوین‌زید را تعطیل کرد. او همچنین علیه دو پلتفرم وام دهی کریپتو اقدام کرد.

هشدار دادستان کل نیویورک پس از هفته ها فروش ارزهای دیجیتال صورت گرفت. با این حال، بسیاری از مردم در توییتر ادعای او مبنی بر اینکه بازار کریپتو در ماه گذشته به پایین‌ترین حد خود رسیده است را رد کردند. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 30505.32 دلار معامله می شود که در هفت روز گذشته بیش از 3 درصد رشد داشته اما در 30 روز گذشته 21 درصد کاهش داشته است.

چندین کشور نیز در مورد سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده پس از فروش ارزهای دیجیتال هشدار داده اند. علاوه بر این، ارزهای دیجیتال terra (LUNA) و stablecoin terrausd (UST) در ماه می سقوط کردند و تقریباً تمام ارزش خود را از دست دادند.

به دنبال فروپاشی این دو ارز دیجیتال، گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، هشدار داد که بسیاری از توکن‌های رمزنگاری شکست خواهند خورد.

این هفته، معاون نخست وزیر سنگاپور به سرمایه گذاران خرد توصیه کرد که از ارزهای دیجیتال دوری کنند. رئیس بانک مرکزی هند، بانک مرکزی هند (RBI) نیز در پی فاجعه LUNA و UST هشداری درباره ارزهای دیجیتال صادر کرد.

اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان هفته گذشته هشدار داد که بیت کوین ارزش ذاتی ندارد و وسیله ای عملی برای پرداخت نیست.

نظر شما در مورد هشدار لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.