هرشل واکر در مرحله مقدماتی مجلس سنای ایالات متحده، جمهوری خواه جورجیا، در آزمون نفوذ ترامپ پیروز شد

رای دهندگان جورجیا نیز منتظر بودند ببینند برایان کمپ فرماندار و برد رافنسپرگر وزیر امور خارجه از تلاش ترامپ برای برکناری آنها غلبه کرده اند یا خیر. تحقیقات ادیسون پیش بینی کرد که واکر اکثریت آرا را به دست آورده و نامزد جمهوری خواهان را به دست آورده است. او در 8 نوامبر با سناتور

کد خبر : 210946
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۴۴
هرشل واکر در مرحله مقدماتی مجلس سنای ایالات متحده، جمهوری خواه جورجیا، در آزمون نفوذ ترامپ پیروز شد


رای دهندگان جورجیا نیز منتظر بودند ببینند برایان کمپ فرماندار و برد رافنسپرگر وزیر امور خارجه از تلاش ترامپ برای برکناری آنها غلبه کرده اند یا خیر.

تحقیقات ادیسون پیش بینی کرد که واکر اکثریت آرا را به دست آورده و نامزد جمهوری خواهان را به دست آورده است. او در 8 نوامبر با سناتور دموکرات آمریکایی رافائل وارناک روبرو خواهد شد.

ترامپ در انتخابات مقدماتی فرمانداری از دیوید پردو سناتور سابق آمریکا حمایت کرده است. طبق تحقیقات ادیسون، کمپ که با امتناع از تلاش برای لغو شکست خود در انتخابات 2020 خشم رئیس جمهور سابق را برانگیخت، با 74٪ -22٪ با 13٪ از آرای مورد انتظار شمارش شده پیشتاز پردو بود.

هر کسی که برنده شود، محیط برای جمهوری خواهان در آستانه انتخابات میان دوره ای نوامبر به طور فزاینده ای مساعد به نظر می رسد. بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس که روز سه‌شنبه تکمیل شد، میزان محبوبیت جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن به 36 درصد کاهش یافته است، که پایین‌ترین سطح ریاست‌جمهوری او است که نشان‌دهنده نگرانی رای‌دهندگان از افزایش تورم است.

رافنسپرگر که درخواست ترامپ در سال 2020 برای “یافتن” آرای کافی برای تغییر نتیجه را رد کرد، در رقابتی که نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که این رقابت تنگاتنگ است، با جودی هایس، نماینده آمریکا، که مورد تایید ترامپ قرار گرفت و ادعاهای تقلب او را تکرار کرد، روبرو شد.

بر اساس تحقیقات ادیسون، Raffensperger با 52% به 32% از Hice با حدود یک پنجم آرای مورد انتظار شمارش شده بود.

ترامپ از زمان خروج از قدرت، بیش از 190 تأیید کرده است، عمدتاً برای جمهوری خواهان فعلی که با مخالفت اولیه جدی روبرو نیستند.

او رکوردی متفاوت در مسابقات رقابتی به دست آورده است. اخیراً، نامزد وی برای مجلس سنای ایالات متحده در پنسیلوانیا، مجری تلویزیونی دکتر مهمت اوز، در رقابتی است که هنوز یک هفته پس از رای گیری، هنوز به حدی نزدیک است که نمی توان آن را دعوت کرد.

جمهوری خواهان برای به دست آوردن اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا در ماه نوامبر مورد علاقه هستند، اگرچه تحلیلگران می گویند دموکرات ها شانس بیشتری برای حفظ کنترل سنا دارند.

از دست دادن هر یک از اتاق‌ها، دستور کار قانونگذاری بایدن را متوقف می‌کند و به جمهوری‌خواهان قدرت می‌دهد تا تحقیقات منحرف‌کننده و بالقوه مضر سیاسی را آغاز کنند.

پردو دموکرات را منفجر می کند

در یک مصاحبه رادیویی روز دوشنبه، پردو از استیسی آبرامز دموکرات انتقاد کرد که انتظار می رود در مسابقه مجدد انتخابات 2018 با کمپ روبرو شود، پس از اینکه وی از میزان بالای زندانی شدن و مرگ و میر مادران در جورجیا انتقاد کرد.

او از اینجا نیست. اگر اینجا را دوست ندارد، بگذارید به جایی که از آنجا آمده برگردد.» آبرامز که سیاه پوست است در ویسکانسین به دنیا آمد و در کودکی با خانواده اش به جورجیا نقل مکان کرد.

آبرامز از پرداختن به اظهارات پردو در کنفرانس خبری روز سه شنبه خودداری کرد.

او گفت: “من در شش ماه گذشته به سخنان جمهوری خواهان گوش داده ام که به من حمله می کنند، اما آنها هیچ کاری برای حمله به چالش های پیش روی گرجستان انجام نداده اند.”

کمپین فزاینده کمپ از سوی برخی از جمهوری خواهان برجسته که خود هدف خشم ترامپ بوده اند، از جمله مایک پنس، معاون سابق رئیس جمهور ترامپ، مورد حمایت قرار گرفته است.

برایان سیفرید، 52 ساله، مدیر فروش فناوری بازنشسته، در مصاحبه‌ای در آتلانتا گفت که از سیاست‌های تجاری طرفدار کمپ، موضع سخت او در مورد مهاجرت و اقدام او برای اعمال مجموعه گسترده‌ای از محدودیت‌های رای پس از انتخابات 2020 خوشش می‌آید.

سیفرید گفت: «تأیید رئیس جمهور ترامپ هیچ تأثیری بر آنچه به نظر من برای گرجستان بهترین است، نداشت.

برخی از رهبران جمهوری خواه ابراز نگرانی کرده اند که گذشته واکر، از جمله اتهامات خشونت خانگی، می تواند به شانس او ​​در انتخابات عمومی لطمه بزند.

چهار ایالت دیگر – آلاباما، تگزاس، آرکانزاس و مینه سوتا – نیز روز سه شنبه انتخابات مقدماتی را برگزار می کنند.

در آلاباما، مو بروکس، نماینده ایالات متحده، که تایید ترامپ را پس از گفتن اینکه زمان حرکت از انتخابات 2020 فرا رسیده است، از دست داد، از جمله کسانی است که برای کرسی سنا می جنگند. سارا هاکبی سندرز، سخنگوی کاخ سفید در دوران ترامپ، برای کسب نامزدی فرمانداری جمهوری خواهان در آرکانزاس مورد علاقه است.

در تگزاس، در دور دوم انتخابات کنگره از حزب دموکرات در مقابل دموکرات، هنری کوئلار، تنها دموکرات مجلس نمایندگان که مخالف حقوق سقط جنین است، در برابر رقیب مترقی جسیکا سیسنروس قرار می گیرد.

کن پکستون، دادستان کل ایالت، که با وجود رسوایی های متعدد، از حمایت ترامپ برخوردار است، با چالشی از سوی جورج پی.

در جاهای دیگر در جورجیا، دو نماینده دموکرات کنگره، لوسی مک باث و کارولین بوردو، پس از آنکه قانونگذاران جمهوری خواه نقشه کنگره ایالت را دوباره ترسیم کردند، در یک انتخابات مقدماتی نادر در مقابل رئیس جمهور فعلی حضور دارند.

FACTBOX-هفت مسابقه برای تماشا در جورجیا، انتخابات مقدماتی میان دوره ای آلاباما، دور دوم انتخابات تگزاسFACTBOX-قدرت تاییدیه های ترامپ در 12 دوره مقدماتی میان دوره ای ایالات متحده با آزمایش روبرو می شود.

(گزارش توسط الکساندرا اولمر؛ گزارش اضافی توسط برندان اوبراین، کاترین جکسون و ناتان لین؛ نگارش جوزف آکس و ناتان لین؛ ویرایش توسط روزالبا اوبراین و آلیستر بل)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.