هرآنچه از اسپین آف سریال How I Met Your Mother انتظار داریم

شاید از طرفداران سریال How I Met Your Mother نباشید، اما قطعا با آن آشنایی داشته و کم و بیش از داستانش باخبر هستید. به تازگی خبرهایی منتشر شده که نشان می‌دهد بلاخره پس از گذشت تقریبا ۷ سال از پخش عنوان اصلی اسپین آف آن با اسم سریال How I Met Your Father در

کد خبر : 53571
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۵۶
هرآنچه از اسپین آف سریال How I Met Your Mother انتظار داریم


شاید از طرفداران سریال How I Met Your Mother نباشید، اما قطعا با آن آشنایی داشته و کم و بیش از داستانش باخبر هستید. به تازگی خبرهایی منتشر شده که نشان می‌دهد بلاخره پس از گذشت تقریبا ۷ سال از پخش عنوان اصلی اسپین آف آن با اسم سریال How I Met Your Father در دست ساخت قرار گرفته، اما تاکنون جزییات خاصی از آن منتشر نشده است.

How I Met Your Mother یک سیتکام مشهور است که نخستین بار در سال ۲۰۰۵ از شبکه CBS پخش شد و پس از ۹ فصل به کار خود پایان داد. این سریال به کارگردانی کارتر بیز و کریگ توماس ساخته شده که جزو بهترین سریال‌های سیتکام تاریخ به شمار می‌رود. داستان این سریال به شخصیت اصلی آن تد موزبی ( با بازی جاش ردنر) که یک معمار جوان در شهر نیویورک است می‌پردازد و در طول سریال راوی قصه اوست.

هنگامی که تد می‌خواهد برای فرزندانش داستان آشنایی خود را با مادر بیان کند، سال ۲۰۳۰ میلادی است، اما او سال ۲۰۰۵ را به عنوان نقطه شروع داستانش انتخاب می‌کند. به طور کلی، محور داستان حول او و ۴ شخصیت دیگر به نام‌های مارشال، لیلی، بارنی و رابین در سال‌های 2005 تا 2014 جریان دارد که از دوستان وی هستند و رابطه‌ها، شکست‌ها، موفقیت‌ها، جدایی‌ها، مشکلات و دوستی آن‌ها را به تصویر می‌کشد.

با وجود اینکه سریال How I Met Your Mother در ردیف بهترین مجموعه‌های کمدی، مانند Friends و The Office قرار می‌گیرد، بسیاری معتقدند که فصل آخر این سریال دچار افت شد اما همچنان نمی‌توان جذابیت‌های آن را نادیده گرفت.

پس از به اتمام رسیدن این مجموعه، شایعات زیادی درباره خط داستانی اسپین آف آن وجود داشت. از جمله اینکه این بار قرار است یک زن از دید خود آشنایی با شوهرش را برای فرزندانشان بیان کند.

اما انتظار نمی‌رود که در سریال How I Met Your Father بازیگران سریال اصلی استفاده شود. در حال حاضر مشخص نیست که بین این دو ارتباطی وجود دارد یا خیر، تنها می‌توان گفت تاکنون هیچکدام از بازیگران سریال آشنایی با مادر در این اسپین اف جدید انتخاب نشده‌اند.

بسیاری از طرفداران سریال How I Met Your Mother انتظار دارند که برخی از المان‌های موجود در سریال اصلی در اسپین آف آن نیز وجود داشته باشد. به همین منظور قصد داریم در مقاله پیش رو به این موضوع بپردازیم؛ با ویجیاتو همراه باشید.


از مجموعه سریال‌های فراموش‌شده در ویجیاتو بخوانید:

  • جیمز باند بی‌تربیت در سریال Archer
  • فیلسوف کمدین نیویورکی در سریال Louie
  • کمدی‌تر از زندگی کارمندی با سریال The Office
  • وقتی والتر وایت در سریال Ozark حسابدار می‌شود
  • سریال The X-Files و مخوف‌ترین پرونده‌های ماورایی
  • سریال Sons of Anarchy و داستان رفتن و نرسیدن پیوسته
  • شیوع ویروسی در سال ۲۰۲۰ در سریال The Last Man on Earth
  • سریال Freaks and Geeks و روزهایی که ستاره‌های هالیوود نوجوان بودند

دوره‌های زمانی چندگانه

یکی از نکاتی که سریال How I Met Your Mother به خوبی از آن بهتره گرفت، گنجاندن دوره‌های زمانی چندگانه است. داستان گروه معروف متشکل از مارشال اریکسن، بارنی استینسون، لیلی آلدرین و البته (رابین شرباتسکی که پاپ استار جوان) قبل از ملاقات آن‌ها در نیویورک طی فلش بک‌هایی به تصویر کشیده شده و البته با فلش فوروارد نیز به طور منظم زندگی آینده آن‌ها را نشان می‌دهد.

در ابتدای سریال نیز باب سگت به عنوان صدای آینده بازیگر اصلی، تد موزبی، در سال ۲۰۳۰ به پسر و دخترش خاطراتی را یادآوری می‌کند که منجر به ملاقات او با مادرشان شده که داستان را از قسمت اول به زمان گذشته برمی‌گرداند و خاطرات را نقل می‌کند. این موارد در کنار هم باعث شده سریال با استفاده درست و به‌جا از مسئله زمان، در چشم بیننده جذاب‌تر باشد و توجهات را جلب کند.

شوخی‌های منحصر به‌فرد

سریال How I Met Your Father

درحالی که هر اپیزود لحظه‌های بامزه و خنده‌دار خود را دارد، یکی از بهترین چیزهایی که در این سریال شاهدش هستیم شوخی‌های منحصر به فردی است که کاراکتر‌ها است. از آن آناناس رازآلود گرفته تا بز، شرط چک خوردن تا قانون برادری، همزادها و صداپیشگان همه و همه در سراسر سریال جریان دارد و به طرفداران این فرصت را می‌دهد تا از ‌آن‌ها در زندگی واقعی خود استفاده کنند.

برای اینکه این فرمول جادویی در سریال How I Met Your Father نیز عمل کند، به طور قطع باید شوخی‌های مختص به خود را داشته باشد.


خرید ماگ How I Met Your Mother

قطعات موسیقی

سریال How I Met Your Father

اکثر سیتکام‌ها معمولاموسیقی متن خوب و به یاد ماندنی ندارند، اما در این میان سریال How I Met Your Mother عملکرد بسیار خوبی داشته و حتی اپیزود دوازدهم فصل پنج (صدمین قسمت سریال) به نام Girls Vs Suits (دختران در مقابل کت و شلوار) یکی از قسمت‌های مورد علاقه هواداران محسوب می‌شود.

گویا موسیقی پس‌زمینه مخصوصا برای این سریال نوشته شده و درست مثل دیالوگ‌ها و صحنه‌های سریال جذاب و خنده‌دار است. از همین رو اسپین آف آینده نیز می‌بایست راهی برای خلق چنین موسیقی‌های نابی پیدا کند.

رشد شخصیتی

سریال How I Met Your Father

برخلاف دیگر سیتکام‌ها، این سریال به طرز عجیبی توانست روند رشد شخصیتی کاراکتر‌ها را با مهارت بسیار زیادی به تصویر بکشد. این روش کنترل کاراکتر‌ها و هماهنگ کردن شخصیت واقعی آن‌ها با لحظات خنده‌دار در سریال یکی دیگر از مواردی است که سریال How I Met Your Mother به خوبی از عهده آن برآمد و به همین سبب انتظار می‌رود که در اسپین آف هم شاهد آن باشیم.

دوستان جدید و قدیمی

سریال How I Met Your Father

در سریال How I Met Your Mother شاهد روابط یک گروه از دوستانی بودیم که در طول زمان جابجا شده و یا ارتباطاتشان بایکدیگر دچار تغییر می‌شد. به عنوان مثال مارشال، لیلی و تد از قبل در دانشگاه باهم آشنا شده‌ بودند، اما بارنی و رابین اعضای جدید این گروه اجتماعی به حساب می‌آیند.

رابین و لیلی هم وقتی زندگی مانع وقت‌گذرندانشان باهم می‌شود، برای مدتی ناپدید می‌شوند. اگر در مجموعه جدید، علاوه بر وجود دوستان قدیمی، گروه جدیدی نیز به داستان اضافه شود،‌ تنوع شخصیت‌ها بیشتر شده و روابط اجتماعی آنها دچار تحول می‌شود.


خرید ماوس پد How I Met Your Mother

لحظات احساسی برای ایجاد تعادل در فضای کمدی‌

سریال How I Met Your Father

سریال How I Met Your Mother شاید در وهله اول یک کمدی باشد اما قطعا پر از لحظات و اپیزودهای عاطفی و تاثیرگذار است؛ از ملاقات بارنی با پدرش و باردار نشدن رابین گرفته تا قسمت تلخ مرگ پدر مارشال، این لحظات عاطفی هستند که سریال را واقع‌گرا نگه می‌دارند. در نتیجه، مجموعه How I Met Your Father نیز باید این موارد را در ذهن داشته باشد و مطمئن شود سبک مضحک و خنده‌دار آن با پرداختن به مسائل مهم، واقعی و عاطفی توازن درستی پیدا می‌کند.

ایستر اگ‌هایی برای «مادر»

سریال How I Met Your Father

در حالی که هواداران از غیبت‌های طولانی مادر مشهور در سریال ناامید بودند، ایستر اگ‌ها و لحظات جالبی که او با تد داشت برایشان فوق‌العاده هیجان‌انگیز بود. آن چتر زرد، ملاقات با هم‌اتاقی مادر یا ملاقات‌هایی که نزدیک بود اتفاق بیوفتد و نیوفتاد، لحظات بسیار جالبی برای هواداران بودند که واقعا دوست داریم در How I Met Your Father هم ببینیم.

داشتن حداقل یک زوج

سریال How I Met Your Father

اغلب سیتکام‌ها طوری آغاز می‌شود که شخصیت‌ها همگی سینگل هستند و سپس در ادامه داستان برخی از آن‌ها زوجی‌هایی تشکیل می‌دهند. به همین خاطر یکی از نکات جالب توجه درباره How I Met Your Mother دیدن یک زوج از ابتدای مسیر بود.

باید اعتراف کرد که این دو در تابستان یک بار از هم جدا شدند اما آن‌ها اساسا در تمام سریال در کنار یکدیگر هستند و طرفداران به آنان علاقه دارند. دیدن چنین روابطی در اسپین‌آف سریال هم می‌تواند به نقاط عطف آن بیفزاید.


خرید زیر لیوانی How I Met Your Mother

حفظ فرمت اصلی

سریال How I Met Your Father

شاید این یک مورد کلی و واضح به نظر رسد اما حفظ فرمت اصلی سریال How I Met Your Mother برای اسپین‌آف آن بسیار حیاتی است. داشتن یک ست‌آپ سیتکام‌گونه که در آن یکی از شخصیت‌ها ماجرا را از آینده روایت می‌کند، می‌تواند فرصت را برای داستان و اتفاقاتی خلاقانه و مضحک فراهم آورد (مثل روایت تد روی صحنه‌های فریز شده یا زمان‌هایی که نمی‌توانست اسم شخصیتی را به یاد آورد). این فرمت هنوز هم در نوع خود منحصر به فرد و خاص است و می‌تواند به How I Met Your Father کمک شایانی کند.

درحال حاضر جزییات خاصی از این سریال منتشر نشده و تنها می‌دانیم که هیلاری داف قرار است به عنوان یکی از نقش‌های اصلی و احتمالا شخصیت (سوفی) را ایفا کند. به هر جهت طرفداران سریال باید منتظر باشند تا تیم بازیگران انتخاب شده و خبرهایی رسمی درباره تاریخ انتشار این اسپین آف و داستان و تریلر آن مشخص شود.


با بهترین فیلم‌های کمدی از نگاه ویجیاتو آشنا شوید:

  • ۱۰ فیلم برتر زامبی‌ محور کمدی که نباید از دست بدهید
  • بهترین انیمیشن‌های سریالی دهه اخیر که باید تماشا کنید
  • 10 فیلم کمدی – عاشقانه‌ای که نباید از دست بدهید
  • بهترین فیلم‌های کمدی ترسناک هالیوودی

منبع: Screen Rant
برچسب‌هاسرگرمی در خانهسریال
کپی شد

https://vgto.ir/9s2



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.