هدر «رازلخان» مورگان، متهم پولشوی بیت‌فینکس بیت‌فینکس بیت‌فینکس، برای اولین بار از زمان بازداشتش صحبت می‌کند – اخبار بیت‌کوین

پس از تصمیم قاضی فدرال مبنی بر اعطای مجوز به هدر مورگان، پولشویی متهم Bitfinex برای “درگیر شدن در مشاغل قانونی”، مورگان سکوت خود را در رسانه های اجتماعی شکست. حساب توییتر مورگان با نام «هیدر «رازلخان» مورگان» در توییتر تأیید شده است و آخرین توییت او اصرار دارد که او هیچ پروژه رمزنگاری یا

کد خبر : 246184
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۲:۱۵
هدر «رازلخان» مورگان، متهم پولشوی بیت‌فینکس بیت‌فینکس بیت‌فینکس، برای اولین بار از زمان بازداشتش صحبت می‌کند – اخبار بیت‌کوین


پس از تصمیم قاضی فدرال مبنی بر اعطای مجوز به هدر مورگان، پولشویی متهم Bitfinex برای “درگیر شدن در مشاغل قانونی”، مورگان سکوت خود را در رسانه های اجتماعی شکست. حساب توییتر مورگان با نام «هیدر «رازلخان» مورگان» در توییتر تأیید شده است و آخرین توییت او اصرار دارد که او هیچ پروژه رمزنگاری یا NFT را با نام خود تأیید نمی کند.

هدر مورگان اصرار دارد: “من در هیچ پروژه رمزنگاری شرکت ندارم”

روز سه‌شنبه، یکی از متهمان بیت‌کوین‌شویی بیت‌فینکس، هدر مورگان، همسر ایلیا لیختنشتاین، پیامی را برای ۲۴۹۰۰ دنبال‌کننده‌اش در توییتر در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. مورگان و لیختنشتاین فوریه گذشته پس از اینکه مجری قانون ایالات متحده اعلام کرد که 94636 بیت کوین از این دو نفر را مصادره کرده است، دستگیر شدند. در زمان دستگیری مورگان و همسرش، بیت کوین تقریباً 4.5 میلیارد دلار ارزش داشت و امروز، 94636 بیت کوین کش 2.03 میلیارد دلار ارزش دارد.

توئیت مورگان با استفاده از حساب توییتر خود، کوتاه و شیرین است و هدفش این است که پیامی را به مردم بدهد. مورگان: “من در هیچ پروژه رمزنگاری شرکت ندارم.” توییت کرد. “هر پروژه رمزنگاری یا NFT با نام یا شبیه من کلاهبرداری است که من آن را تایید نمی کنم.” این تنها اظهاراتی بود که مورگان در توییتر انجام داد و آخرین باری که او توییت کرد چند روز قبل از دستگیری در ماه فوریه بود. مورگان به «رازلخان» خواننده رپ خیابانی ساکن نیویورک معروف بود و چند روز قبل از دستگیری یکی از تک‌آهنگ‌های خود را به نام «Bleeding Buckets» از طریق Spotify به اشتراک گذاشت.

در حالی که مورگان آزاد است و اجازه کار به او داده شده است، شوهرش در زندان می ماند

توئیت مورگان در روز سه‌شنبه به دنبال تاریخ دادگاه اخیر او است که قاضی تصمیم گرفت که در زمان آزادی پیش از محاکمه به او اجازه کار داده شود. گزارش‌ها همچنین حاکی از آن است که دادستان‌های دادگاه در پرونده‌ای از دادگاه توضیح دادند که می‌تواند برای رد شدن از یک محاکمه طولانی، «تصمیم‌نامه» اتخاذ شود. دادستان‌های فدرال مورگان و لیختنشتاین را به تلاش برای تنظیم «یک برنامه اضطراری برای زندگی در اوکراین و/یا روسیه قبل از همه‌گیری کووید-19» متهم کردند. در حالی که مورگان با وثیقه 3 میلیون دلاری در انتظار مذاکرات پیش از محاکمه آزاد است، لیختنشتاین همچنان در زندان است و به او وثیقه داده نشد.

داستان این زوج از زمان دستگیری مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است و زمانی که به آپارتمان آنها یورش برده شد، مقامات انتظامی ادعا می کنند که مدارک قابل توجهی پیدا کرده اند. ظاهراً آپارتمان این دو نفر دارای تلفن های مشعل، سیم کارت، «دو کتاب توخالی» با بیش از 40 هزار دلار پول نقد، «مقدار قابل توجهی ارز خارجی» و «بیش از 70 سکه طلای یک انسی» بود.

خود مورگان زمانی که از نام رپ خیابانی خود «رازلخان» استفاده کرد، شخصیت آنلاین بسیار پر سر و صدایی داشت. او همچنین به دلیل نوشتن ستون‌هایی برای مجله فوربس در مورد فناوری و کلاهبرداری مالی مشهور بود. شرکت پخش رسانه ای نتفلیکس فاش کرد که قصد دارد مستندی درباره این زوج منتشر کند. نتفلیکس در حال پخش مستندهای اسرارآمیز مربوط به حماسه Quadrigacx است و این هفته مستندی را منتشر می کند که زندگی جان مک آفی در حال فرار را پوشش می دهد.

برچسب ها در این داستان

2016، 94636 بیت کوین، پولشویی های ادعایی، بیت فینکس، بیت فینکس بیت کوین، بیت فینکس بیت کوین های توقیف شده، بیت فینکس بیت کوین، مدیر عامل Mixrank، وزارت دادگستری (DoJ)، اسناد، وزارت دادگستری، نویسنده فوربس، هدر مورگان، هدر ریانینچ، لینونچ ، استخدام قانونی، Mixrank، Morgan Speaks، نتفلیکس، انتشار پیش از محاکمه، خواننده رپ، رازلخان، رازلخان رپر، نویسنده فناوری، بیانیه توییتر

نظر شما در مورد توییت اخیر هدر مورگان چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.