هارگریوز بریتانیا به دلیل شکست صندوق وودفورد مورد شکایت قرار گرفت

[ad_1] شرکت مدیریت دعاوی RGL گفت روز جمعه به نمایندگی از 3200 سرمایه گذار اولیه علیه شرکت بلو چیپ لندن که پرچمدار سابق LF Woodford Equity Income Fund (WEIF) را تبلیغ می کرد، در دادگاه عالی لندن شکایت کرده است. RGL همچنین از Link Fund Solutions (LFS)، مدیر شرکت مجاز صندوق شکایت کرده و گفته

کد خبر : 268129
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
هارگریوز بریتانیا به دلیل شکست صندوق وودفورد مورد شکایت قرار گرفت

[ad_1]

شرکت مدیریت دعاوی RGL گفت روز جمعه به نمایندگی از 3200 سرمایه گذار اولیه علیه شرکت بلو چیپ لندن که پرچمدار سابق LF Woodford Equity Income Fund (WEIF) را تبلیغ می کرد، در دادگاه عالی لندن شکایت کرده است.

RGL همچنین از Link Fund Solutions (LFS)، مدیر شرکت مجاز صندوق شکایت کرده و گفته است که ادعای آن می تواند به 100 میلیون پوند (112 میلیون دلار) برسد.

الکساندر واینبرگ، شریک شرکت حقوقی والاس که به RGL مشاوره می دهد، گفت: «هر دو موسسه سرمایه گذاران WEIF را شکست خورده اند.

هارگریوز از اظهار نظر خودداری کرد و LFS بلافاصله به درخواست نظر در آخر هفته پاسخ نداد. LFS قبلاً گفته بود که معتقد است مطابق با قوانین قابل اجرا و به نفع همه سرمایه گذاران عمل کرده است و به شدت از خود در برابر ادعاها دفاع خواهد کرد.

این سومین شکایت علیه LFS در مورد نحوه رسیدگی به صندوق است، که میلیاردها پوند را قبل از تعلیق در بحبوحه اعتراضات سیاسی و عمومی در سال 2019 مدیریت کرد و 300000 سرمایه گذار را به دام انداخت و تحقیقاتی را توسط اداره رفتار مالی (FCA) آغاز کرد.

اما RGL اولین کسی است که هارگریوز را به دلیل نقشش در این رسوایی پس از اینکه وودفورد به دلیل نگهداری تعداد زیادی از دارایی‌های غیر نقدینگی که به سختی قابل فروش بود مورد انتقاد قرار گرفت، پس از تلاش برای پاسخگویی به درخواست‌های بازخرید پس از ماه‌ها عملکرد ضعیف، صندوق را به حالت تعلیق درآورد. بعدا بسته شد و در حال اتمام است.

RGL ادعا می کند که هارگریوز علیرغم آگاهی از مشکلات نقدینگی و تنوع پرتفوی، به توصیه WEIF به مشتریان تا زمان سقوط صندوق ادامه داد. همچنین ادعا می کند که LFS در اداره و مدیریت صحیح صندوق شکست خورده است.

FCA هنوز یافته های کامل تحقیق خود را منتشر نکرده است. اما ماه گذشته اعلام کرد که می تواند LFS 50 میلیون پوند جریمه کند و دستور طرح جبران 306 میلیون پوندی را برای مدیریت صندوق صادر کند.

شرکت های حقوقی Leigh Day و Harcus Parker هرکدام قبلاً به نمایندگی از حدود 13000 و 7000 سرمایه گذار علیه LFS شکایت کرده اند. آنها ابراز امیدواری کرده اند که در جلسه دادگاه دسامبر به عنوان مدیران دعاوی مشترک منصوب شوند.

(1 دلار = 0.8953 پوند)

(گزارش توسط کرستین ریدلی و کارولین کوهن؛ ویرایش توسط فیلیپا فلچر)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.