نیاز به فایل سریع دارید؟ این راهنمای بی معنی از Koinly – اخبار بیت کوین حمایت شده را دنبال کنید

حمایت شده است مالیات رمزنگاری خود را تا آخرین ثانیه باقی گذاشته اید؟ در اینجا نحوه پرداخت مالیات بر کریپتو تا 18 آوریل با کمترین اصطکاک ممکن آمده است. IRS واقعاً این را روشن کرده است ارز دیجیتال قطعا مشمول مالیات است – و اینکه آنها می توانند سرمایه گذاری های کریپتو را از طریق

کد خبر : 191636
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
نیاز به فایل سریع دارید؟  این راهنمای بی معنی از Koinly – اخبار بیت کوین حمایت شده را دنبال کنید


مالیات رمزنگاری خود را تا آخرین ثانیه باقی گذاشته اید؟ در اینجا نحوه پرداخت مالیات بر کریپتو تا 18 آوریل با کمترین اصطکاک ممکن آمده است.

IRS واقعاً این را روشن کرده است ارز دیجیتال قطعا مشمول مالیات است – و اینکه آنها می توانند سرمایه گذاری های کریپتو را از طریق کانال های مختلف ردیابی کنند. به طور خلاصه، کریپتو مشمول مالیات بر عایدی سرمایه و گاهی اوقات مالیات بر درآمد است. مالیات بر عایدی سرمایه بلندمدت بین 0 تا 20 درصد یا مالیات بر عایدی سرمایه کوتاه مدت یا مالیات بر درآمد بین 10 درصد تا 37 درصد، بسته به براکت مالیات بر درآمد خود پرداخت خواهید کرد.

بیایید با کارهایی که باید انجام دهید تا مالیات رمزنگاری خود را تا 18 آوریل گزارش دهید، به تعقیب خود پایان دهیم.

  1. از تمام معاملات ارزهای دیجیتال خود، از هر صرافی – و در همان ابتدای سفر تجاری خود، دیدی جامع داشته باشید.
  2. تاریخچه کامل معاملات خود را در یک رکورد زمانی – و بر حسب دلار آمریکا جمع آوری کنید.
  3. سود سرمایه خود را شناسایی کنید و کل آن را به سود بلندمدت و کوتاه مدت تقسیم کنید.
  4. درآمد خود را از رمزارز شناسایی کنید.
  5. شما می توانید پس از اطلاع از مجموع خود، پرونده را ثبت کنید.
  6. با حسابدار خود پرونده کنید یا از برنامه های مالیاتی مانند TurboTax و TaxAct استفاده کنید.

معاملات خود را با Koinly جمع کنید

اگر سرمایه‌گذار فعالی هستید که از کیف‌پول‌ها، صرافی‌ها و بلاک‌چین‌های متعدد استفاده می‌کنید، جمع‌آوری تاریخچه کامل تراکنش‌های رمزنگاری خود کار سریعی نیست.

برای انجام این کار به صورت دستی، باید فایل های CSV را از هر صرافی، کیف پول و بلاک چینی که استفاده می کنید دانلود کنید. سپس باید نقل و انتقالات خود را از تراکنش های مشمول مالیات خود شناسایی کنید، نوع مالیاتی را که باید برای هر تراکنش مشمول مالیات اعمال کنید و سود یا زیان سرمایه بعدی خود و همچنین ارزش بازار منصفانه هر درآمد ارز دیجیتال را محاسبه کنید.

کوینلی جمع آوری تاریخچه تراکنش های شما را آسان می کند. Koinly از روز اول از سرمایه‌گذاران رمزارز با سیستم گزارش‌دهی مالیاتی کاملاً مطابق با IRS پشتیبانی می‌کند، بنابراین اگر در حال حاضر به دنبال راه‌حلی هستید – می‌تواند به سادگی پرش به Koinly و اتصال تمام کیف‌پول‌ها، صرافی‌ها و بلاک چین‌های شما باشد. Koinly از بیش از 650 صرافی، کیف پول و بلاک چین پشتیبانی می کند – تنها کاری که باید انجام دهید این است که از طریق API یا با وارد کردن یک فایل CSV از تاریخچه تراکنش خود متصل شوید. بیایید نگاهی به چگونگی آن بیندازیم.

از جمله صرافی های پشتیبانی شده Koinly می توان به Binance، Coinbase، FTX، Kraken و KuCoin اشاره کرد. برای دریافت خودکار داده های تراکنش خود، می توانید از API استفاده کنید. فقط کافی است به صرافی خود بروید و یک کلید API فقط خواندنی ایجاد کنید – معمولاً آن را در مدیریت یا تنظیمات API پیدا خواهید کرد.

هنگامی که کلید خود را ایجاد کردید، کلید API و راز API خود را کپی کنید و به Koinly بروید. صرافی را که می خواهید اضافه کنید انتخاب کنید، سپس گزینه setup auto-sync را انتخاب کنید و جزئیات API خود را وارد کنید و داده های تراکنش شما با آن صرافی به طور خودکار به Koinly وارد می شود.

اگر برای اتصال Koinly به یک صرافی، کیف پول یا بلاک چین خاص به کمک نیاز دارید – نترسید، Koinly این کار را برای شما انجام داده است. صفحات ادغام Koinly دارای راهنمای گام به گام در مورد نحوه ارتباط با Koinly هستند.

تبدیل ارزش کریپتو به دلار آمریکا

هنگامی که تمام صرافی ها، کیف پول ها و بلاک چین های خود را به Koinly متصل کردید، کار پیچیده تبدیل تمام رمزارزهای شما به شرایط ارز فیات را انجام می دهد. ساعت‌ها جستجو در داده‌های قیمت ارزهای دیجیتال در وب‌سایت‌های جمع‌آوری قیمت را برای شما ذخیره می‌کند.

Koinly قیمت بازار معامله شما را از طریق روش های مختلف تعیین می کند. ابتدا، سعی می کند با استفاده از داده های موجود از تاریخچه تراکنش شما، قیمت بازار را تعیین کند. به عنوان مثال، اگر در یک روز معین ETH را با استفاده از USD خریداری کردید، Koinly آن را به عنوان قیمت بازار تعیین می کند.

اگر کریپتو را با استفاده از ارز فیات متفاوت با ارز پایه خود در Koinly خریداری کرده اید، Koinly از نرخ های فارکس برای روز معامله شما برای شناسایی قیمت بازار استفاده می کند.

در نهایت، برای تراکنش‌هایی که شامل هیچ ارز فیات نمی‌شوند – مانند درآمد یا معاملات ارزهای دیجیتال تا کریپتو – Koinly از تجمیع‌کننده‌های قیمت بازار مانند CoinMarketCap یا CoinGecko برای شناسایی قیمت بازار ارز دیجیتال شما استفاده می‌کند. اگر از API استفاده کرده باشید، Koinly ممکن است نرخ های بازار را مستقیماً از صرافی های خاص دریافت کند.

پس از اینکه Koinly همه چیز را به دلار تبدیل کرد، اکنون می تواند مالیات کریپتو را محاسبه کند.

سود سرمایه و درآمد حاصل از ارزهای دیجیتال را محاسبه کنید

Koinly می تواند با شناسایی تراکنش های مشمول مالیات شما از تراکنش های غیر مشمول مالیات شما، محاسبه سود و زیان سرمایه شما و همچنین هر گونه درآمد ارز دیجیتال برای شما کمک کند.

برای سود سرمایه – Koinly هر بار که رمز ارز را فروخته، معامله یا خرج کرده اید شناسایی می کند و سود یا زیان سرمایه بعدی شما را برای شما محاسبه می کند. حتی سود سرمایه کوتاه‌مدت شما را از سود سرمایه بلندمدت شما جدا می‌کند، بنابراین با دانستن اینکه مالیات زیادی پرداخت نمی‌کنید، خیالتان راحت باشد.

برای استخراج، سرمایه گذاری و درآمد بهره – Koinly ارزش بازار منصفانه هر درآمد ارز دیجیتال را به دلار در روز دریافت آن مشخص می کند. این در گزارش مالیات رمزنگاری شما از هم جدا شده است و حتی اگر نیاز دارید هر کدام را جداگانه گزارش دهید، به انواع مختلف درآمد تقسیم می شود.

وقتی فصل مالیات فرا می رسد، DeFi یک چالش خاص برای سرمایه گذاران است، اما نه با Koinly. Koinly از طیف گسترده ای از کیف پول های وب محبوب مورد استفاده برای تعامل با پروتکل های DeFi پشتیبانی می کند – بنابراین چه در حال ارائه نقدینگی در Uniswap باشید و چه در حال اشتراک کیک در PancakeSwap – Koinly می تواند همه اینها را مدیریت کند. Koinly به سرعت بازار DeFi در حال پیشرفت است، بنابراین ما همیشه پشتیبانی از توکن‌ها و پروتکل‌های جدید را اضافه می‌کنیم.

اکنون که مالیات رمزنگاری شما محاسبه شده است، فقط یک مرحله باقی مانده است… ایجاد یک گزارش مطابق با IRS.

مالیات رمزنگاری خود را بایگانی کنید

Koinly دارای گزارش شما نیاز دارید، مهم نیست که چگونه پرونده را انتخاب کنید.

خود را بایگانی کنید

اگرچه احتمالاً برای تشکیل پرونده با فرم های کاغذی خیلی دیر است مگر اینکه پسوندی داشته باشید – به هر حال ما آن را پوشش خواهیم داد.

شما باید هر دفع ارز رمزنگاری شده را (هر زمان که رمز ارز را فروختید، معامله کردید یا خرج کردید) را در فرم 8949 IRS و همچنین سود و زیان خالص سرمایه خود را در جدول D گزارش دهید. معاملات

همچنین باید درآمد کریپتو خود را در جدول 1 گزارش دهید، معمولاً در بخش «سایر درآمدها» – اگرچه اگر خوداشتغال هستید، به جای آن در جدول C قرار می گیرد. Koinly می‌تواند در این مورد نیز کمک کند، گزارش کامل مالیات یا گزارش مالیات بر درآمد را دانلود کنید که شامل کل درآمد ارزهای دیجیتال شما به دلار آمریکا است و آماده افزودن به فرم‌های شما است.

پس از تکمیل فرم های اضافی خود، فرم 1040 خود را پر کنید و جدول D، فرم 8949 و جدول 1 (یا C) خود را پیوست کنید و کارتان تمام شد!

تشکیل پرونده نزد حسابدار

آیا حسابدار در دست دارید؟ Koinly کار آنها را بسیار آسان می کند!

امکان اعطای دسترسی به Koinly به حسابدار شما وجود دارد. فقط وارد حساب Koinly خود شوید، به تنظیمات بروید، سپس تیم خود را تشکیل دهید و حسابدار، CPA یا نماینده مالیاتی خود را دعوت کنید. سپس آنها می توانند حساب Koinly شما را مشاهده کنند و مالیات رمزنگاری شما را برای شما انجام دهند.

تشکیل پرونده با یک برنامه مالیاتی

آیا با یک برنامه مالیاتی مانند TurboTax یا TaxAct تشکیل پرونده می دهید؟ Koinly همچنین می تواند برای این برنامه ها گزارش ایجاد کند.

برای TurboTax، فقط TurboTax Online یا Desktop Report را از Koinly دانلود کنید (بسته به نسخه TurboTax که استفاده می کنید) و سپس هنگام ثبت سرمایه گذاری و پس انداز خود، آن را در TurboTax آپلود کنید. اگر درآمد دارید، رقم کل درآمد را از گزارش مالیات کامل Koinly (یا گزارش مالیات بر درآمد) به عنوان درآمد متفرقه اضافه کنید.

برای TaxAct، فرم 8949 و جدول D خود را از Koinly دانلود خواهید کرد (و همچنین گزارش مالیات کامل یا گزارش مالیات بر درآمد خود را در صورت داشتن درآمد ارز دیجیتال) دانلود خواهید کرد. می‌توانید هنگام ثبت سود سرمایه خود، این را در TaxAct آپلود کنید، و می‌توانید درآمدهای رمزنگاری شده را به عنوان درآمد دیگر در TaxAct گزارش دهید.

اگر برای دریافت مالیات خود مسابقه می دهید، در Koinly ثبت نام کنید امروز!


این پست حمایت شده است. در اینجا نحوه دسترسی به مخاطبان خود را بیاموزید. سلب مسئولیت را در زیر بخوانید.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.