نگرانی های تورمی بر ریسک پذیری تاثیر می گذارد

[ad_1] تجزیه و تحلیل FTSE، S&P 500 توصیه شده توسط ریچارد اسنو آنچه را که تحلیلگران ما در سهام در سه ماهه دوم پیش بینی می کنند، بیابید تورم بریتانیا همچنان بالاترین میزان در اروپای غربی است اوایل صبح امروز دفتر آمار ملی (ONS) داده‌های تورم ماه مارس را منتشر کرد که با وجود چاپ

کد خبر : 348194
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
نگرانی های تورمی بر ریسک پذیری تاثیر می گذارد

[ad_1]

تجزیه و تحلیل FTSE، S&P 500

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

آنچه را که تحلیلگران ما در سهام در سه ماهه دوم پیش بینی می کنند، بیابید

تورم بریتانیا همچنان بالاترین میزان در اروپای غربی است

اوایل صبح امروز دفتر آمار ملی (ONS) داده‌های تورم ماه مارس را منتشر کرد که با وجود چاپ پایین‌تر از آمار فوریه، نشان‌دهنده نگرانی بیشتری بود. برای پوشش عمیق گزارش به هشدار بازار پوند استرلینگ مراجعه کنید. CPI سرفصل از 10.4 درصد به 10.1 درصد کاهش یافت و بنابراین دو رقمی باقی می ماند و بازارها را تشویق می کند تا تقریباً به طور کامل قیمت را در اوایل ماه آینده 25 واحد پایه (bps) افزایش دهند. علاوه بر این، بازارها اکنون پیش‌بینی می‌کنند که BoE نرخ سیاست را تا قبل از پایان سال به 5 درصد افزایش دهد، زیرا به شدت نیازمند کاهش تورم به سمت هدف 2 درصدی هستند.

image1.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

افزایش انتظارات نرخ و یک پوند ثابت تر بر FTSE فشار می آورد

FTSE همچنان عملکرد برجسته ای دارد و به طور کامل پس از افت شدید ناشی از آشفتگی بانکی که در ماه مارس رخ داد، بهبود یافته است. با این حال، پس از چاپ سرسخت CPI دیگری که در آن CPI اصلی در 6.2% باقی ماند و افزایش ارزش پوند استرلینگ، به نظر می رسد FTSE نشانه هایی از توقف صعودی را نشان می دهد.

نمودار زیر سطحی از مقاومت را در اطراف بالاترین رکورد قبلی یعنی 7912 نشان می دهد که در آن قیمت در دو روز گذشته متوقف شده است و پس از اینکه داده های تورم FTSE را پایین تر فرستاد، برای یک سوم در مسیر ظاهر می شود.

در حالی که توقف فعلی فعلاً در حدود 7912 تثبیت می شود، ادامه صعودی طبیعتاً بالاترین رکورد جدید را در 8044 مورد توجه قرار می دهد. با توجه به عملکرد گذشته شاخص، در صورت بسته شدن قیمت ها به زیر فوریه ممکن است احتمال عقب نشینی در نظر گرفته شود. نوسان پایین 7850.

نمودار روزانه شاخص FTSE 100

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

S&P 500 به کاهش باز شدن پیش از درآمد تسلا اشاره می کند

با توجه به اینکه تورم اصلی در ایالات متحده علیرغم کاهش چشمگیر CPI سرفصل در حال افزایش است، بازارها در حال تجدید نظر در احتمال سناریوی “بالاتر برای طولانی تر” از سوی فدرال رزرو هستند که به نظر می رسد یک حرکت بالاتر در S&P 500 را محدود کرده است.

افزایش فتیله های بالایی در چند جلسه معاملاتی گذشته بالای منطقه مقاومت نشان می دهد که گاوها ممکن است در چنین سطوح بالایی از حرکت خارج شوند. نوسان اوج ژانویه/فوریه قبل از کاهش، در همان ناحیه مقاومت مقاومت پیدا کرد و به این منطقه اعتبار افزود.

منتظر راهنمایی‌های رو به جلو تسلا در مورد وضعیت اقتصاد جهانی یا بینش در مورد تقاضای جهانی باشید زیرا سازنده خودروهای الکتریکی از درآمدهای خود برای سه ماه اول سال مالی گزارش می‌دهد.

در سمت نزولی، حرکت به سمت 4110 می تواند باعث عقب نشینی شود و البته سطح اصلی 4000 مجدداً به عنوان حمایت ظاهر می شود اگر درآمدهای مگا سقفی ناامید شوند.

نمودار روزانه آتی S&P 500 E-Mini

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

رویدادهای ریسک پیش رو

این هفته شاهد پایان درآمدهای بانک های بزرگ ایالات متحده همراه با شروع انتشار سهام فناوری با ارزش بالا در سه ماهه اول است. با توجه به اینکه اکثریت بزرگی از عملکرد شاخص به وزن‌های سنگین وابسته است، منتظر درآمدهای تسلا پس از بسته شدن بازار در عصر امروز باشید.

بعداً امروز، کریستوفر والر و میشل بومن (شاهین ها) فرمانداران فدرال رزرو به ترتیب حدود ساعت 17:00 و 20:00 با شروع شمارش معکوس برای دوره خاموشی رسانه ها که از روز شنبه شروع می شود، سخنرانی خواهند کرد.

اظهارات اخیر جیمز بولارد، یکی از اعضای بدون رأی فدرال رزرو و اولتراهاوک، در افزایش ارزش دلار بی تأثیر بود، اما آنچه بر دلار آمریکا تأثیر گذاشت، به طور شگفت انگیزی، شاخص تولید ایالت امپراتوری نیویورک بود. انتظارات بالاتر دلار و نرخ بهره بر شاخص تاثیر می گذارد.

بخش تولید از بخش خدمات بزرگتر و مهمتر عقب افتاده است و بازگشت به قلمرو انبساطی برای این شاخص به سناریوی “بالاتر برای طولانی تر” در مورد نرخ وجوه فدرال رزرو اضافه شده است.

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.