نکونام در محل تمرین استقلال حاضر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهای اخیر، استقلال پس از شکست تلخ یک بر صفر برابر پرسپولیس در دربی پایتخت با بحران جدی مواجه شد. این شکست سنگین نه تنها روحیه تیم را تحت تأثیر قرار داد، بلکه به مشکلات مدیریتی و کادرفنی نیز دامن زد. جواد نکونام، سرمربی استقلال، که از ابتدای فصل تحت فشار

کد خبر : 501367
تاریخ انتشار : جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
نکونام در محل تمرین استقلال حاضر شد



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهای اخیر، استقلال پس از شکست تلخ یک بر صفر برابر پرسپولیس در دربی پایتخت با بحران جدی مواجه شد. این شکست سنگین نه تنها روحیه تیم را تحت تأثیر قرار داد، بلکه به مشکلات مدیریتی و کادرفنی نیز دامن زد. جواد نکونام، سرمربی استقلال، که از ابتدای فصل تحت فشار قرار داشت، دیشب با انتشار نامه‌ای از سمت خود کناره‌گیری کرد و اعلام کرد که قصدی برای بازگشت ندارد.

به نقل از ورزش سه، پس از شکست در دربی، احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره استقلال و فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه، بلافاصله اعلام کردند که از نکونام حمایت می‌کنند و خواهان ادامه همکاری با او هستند. با این حال، نکونام با جدیت بر تصمیم خود پافشاری کرد و بیانیه باشگاه استقلال که با استعفای او مخالفت می‌کرد، نتوانست نظر او را تغییر دهد. در بیانیه باشگاه آمده بود که زمان کمی تا بازی حساس با السد باقی‌مانده و تیم در شرایط بحرانی نیاز به ثبات دارد.

با توجه به عدم تمایل نکونام به بازگشت، گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربی موقت برای هدایت استقلال مقابل السد مطرح شد. گزینه‌هایی مانند حمیدرضا رجبی، دستیار نکونام، به عنوان سرمربی موقت یا نام‌هایی چون خسرو حیدری، مجید نامجومطلق و سهراب بختیاری‌زاده در رسانه‌ها مطرح شدند. در عین حال، برخی گزارش‌ها حاکی از آن بود که باشگاه به نکونام تا ساعت 16 فرصت داده تا به اردو بازگردد، اما بازگشت او همچنان بعید به نظر می‌رسید.

اما در چرخشی غیرمنتظره از اتفاقات، دقایقی پیش نکونام با وجود انتشار نامه خداحافظی در محل تمرین استقلال حاضر شد. این حضور ناگهانی و عجیب سؤالات زیادی را درباره ادامه کار او و وضعیت تیم برای بازی با السد ایجاد کرده و باید دید که چه تصمیم نهایی از سوی نکونام و باشگاه گرفته خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که آیا نکونام قصد دارد تا تیم را در سفر به قطر همراهی کند یا خیر.

257 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.