نکاتی بیشتر در مورد جکسون حفره

[ad_1] پیش بینی اساسی برای دلار آمریکا: خنثی دلار آمریکا (از طریق شاخص DXY) به بالاترین سطح سالانه خود رسیده است زیرا معامله گران شروع به پیش بینی زمان بندی سریعتر از حد انتظار برای خروج محرک های فدرال رزرو کرده اند. سخنرانی جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو در جکسون هول با نامشخص “چشم

کد خبر : 93797
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
نکاتی بیشتر در مورد جکسون حفره

[ad_1]

پیش بینی هفتگی بنیادین دلار آمریکا: نکات تدریجی بیشتر در جکسون هول

پیش بینی اساسی برای دلار آمریکا: خنثی

  • دلار آمریکا (از طریق شاخص DXY) به بالاترین سطح سالانه خود رسیده است زیرا معامله گران شروع به پیش بینی زمان بندی سریعتر از حد انتظار برای خروج محرک های فدرال رزرو کرده اند.
  • سخنرانی جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو در جکسون هول با نامشخص “چشم انداز اقتصادی” نامگذاری شده است و قرار است روز جمعه 27 اوت در ساعت 10 EDT/14 GMT برگزار شود.
  • با توجه به tاو شاخص احساسات مشتری IG، دلار آمریکا دارای عنوان سوگیری ترکیبی است تا آخرین هفته آگوستبه

دلار آمریکا به بالاترین سطح خود می رسد

دلار آمریکا (از طریق شاخص DXY) اضافه شده +1.01 week در هفته گذشته ، حرکت uبه بالاترین سطح سالیانه خود رسیده است زیرا معامله گران شروع به پیش بینی زمان بندی سریعتر از انتظار برای خروج محرک های فدرال رزرو کرده اند. بزرگترین جزء شاخص DXY ، نرخ EUR/USD ، برای -0.81 dropped کاهش یافت و برای اولین بار از اکتبر 2020 به زیر 1.1700 رسید. نرخ USD/JPY +0.16 gained افزایش یافت ، که به دلیل ضعف در بازارهای سهام مختل شده است.

اما افزایش ارزش دلار آمریکا در غیر این صورت با افزایش نگرانی های نوع دلتا باعث کاهش اعتماد به پولهای حساس به رشد جهانی شد: GBP/USD -1.76 fell کاهش یافت. AUD/USD کاهش یافت -3.13 ؛ NZD/USD -2.94٪ سقوط کرد ؛ و USD/CAD +2.47 added اضافه شده است.

تقویم اقتصادی ایالات متحده منتظر جکسون هول نیست

پایان ماه اوت ، مجموعه ای پرخطر از رویداد را در خارج از ایالات متحده ایجاد می کند. در طول هفته از سمپوزیوم سیاست اقتصادی جکسون هول ، پنج رویداد با رتبه بالا وجود دارد که نویدبخش نوسانات مهم رویدادها است.

  • بر دوشنبه، 23 آگوست، جولایقرار است شاخص فعالیت ملی فدرال رزرو شیکاگو ، PMI تولید مارکت آمریکا (فلش) اوت و داده های فروش مسکن موجود در ماه ژوئیه در ایالات متحده اعلام شود.
  • سه شنبه ، 24 آگوست ، گزارش فروش جدید خانه در ماه جولای در ایالات متحده منتشر می شود.
  • روز چهارشنبه ، 25 آگوست ، گزارش سفارشات کالاهای با دوام ایالات متحده در ماه جولای برای انتشار تنظیم می شود.
  • پنجشنبه 26 آگوست ، سمپوزیوم سیاست اقتصادی جکسون هول آغاز می شود. انتشار دوم گزارش 2Q’21 تولید ناخالص داخلی ایالات متحده و آمارهای مربوط به ادعاهای بیکاری هفتگی در نظر گرفته شده است.
  • در روز جمعه ، 27 آگوست ، گزارش PCE ژوئیه ایالات متحده (معیار ترجیحی فدرال رزرو) و همچنین احساسات مصرف کننده در اوت ایالات متحده در میشیگان منتشر می شود. در ساعت 10 EDT/14 GMT ، رئیس فدرال رزرو پاول سخنرانی خود در جکسون هول را با مبهم با عنوان “چشم انداز اقتصادی” ایراد می کند.

GDP فدرال آتلانتا برآورد رشد 3Q’21 (18 اوت 2021) (نمودار 1)

پیش بینی هفتگی بنیادین دلار آمریکا: نکات تدریجی بیشتر در جکسون هول

بر اساس اطلاعات دریافت شده تا کنون در مورد 3Q’21 ، GDPF اکنون فدرال رزرو آتلانتا پیش بینی رشد از 6.2 to به +6.1 annual سالانه کاهش یافته است. پس از داده های هفته گذشته ، “پیش بینی رشد سرمایه گذاری مسکن واقعی در سه ماهه سوم از 3.4 درصد به 3.0 درصد کاهش یافته است.

به روز رسانی بعدی 3Q’21 GDP آتلانتا GDPNow پیش بینی رشد در روز چهارشنبه ، 25 آگوست است.

به صورت کامل اقتصادی آمریکا پیش بینی داده ها ، مشاهده کنید تقویم اقتصادی DailyFXبه

همه چشم ها (و گوش ها) به صندلی فدرال رزرو پاول

اگر بخواهیم میزان نگرانی های مربوط به انواع دلتا را در هفته های اخیر مشخص کنیم ، سمپوزیوم سیاست اقتصادی جکسون هول در هفته آینده از یک رویداد شخصی به یک رویداد مجازی تبدیل شده است. این رویداد ، با عنوان “سیاست اقتصاد کلان در اقتصاد ناهموار” به احتمال زیاد در پایان هفته و شروع هفته آینده نوساناتی را در بازارهای مالی ایجاد می کند.

سخنرانی جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو در جکسون هول با نامشخص “چشم انداز اقتصادی” نامگذاری شده است و قرار است جمعه 27 آگوست ساعت 10 EDT/14 GMT برگزار شود. این عنوان اسرارآمیز تنها باعث ایجاد انگیزه برای تماشاگران فدرال رزرو می شود تا به دنبال سرنخ های بیشتری از روند نزولی فدرال رزرو باشند ، تا آنجا که واکنش به صورتجلسه FOMC ژوئیه با سابقه تاریخی ایجاد شده در مورد جدول زمانی مخروط 2013/2014 ثابت شده است.

بازار اوراق قرضه در انتظار یک پاول هاکیش

ما می توانیم اندازه گیری کنیم که a فدرال رزرو با بررسی تفاوت هزینه های استقراض بانک های تجاری در افق زمانی مشخص در آینده ، افزایش نرخ با استفاده از قراردادهای یورودولار تعیین می شود. نمودار 1 زیر تفاوت هزینه های استقراض – اسپرد – را برای نشان می دهد سپتامبر قراردادهای 2021 و دسامبر 2023 ، به منظور سنجش نرخ بهره در فاصله زمانی بین سپتامبر 2021 و دسامبر 2023

گسترش قرارداد آتی Eurodollar (سپتامبر 2021-دسامبر 2023) در مقابل US 2s5s10s Butterfly: نمودار نرخ روزانه (آگوست 2020 تا آگوست 2021) (نمودار 2)

پیش بینی هفتگی بنیادین دلار آمریکا: نکات تدریجی بیشتر در جکسون هول

ما می توانیم شانس افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را با پروانه 2s5s10s وزارت خزانه داری آمریکا قرار دهیم تا بتوانیم بفهمیم بازار اوراق بهادار مشابه آنچه در سال 2013/2014 اتفاق افتاده است ، زمانی که فدرال رزرو با برنامه های مخروطی خود حرکت کرد ، عمل می کند یا خیر. پروانه 2s5s10s تغییرات غیر موازی را در منحنی بازدهی ایالات متحده اندازه گیری می کند و اگر تاریخ دقیق باشد ، این بدان معناست که نرخ های متوسط ​​باید سریعتر از نرخ های کوتاه مدت یا بلند مدت افزایش یابد.

در واقع ، در حالی که شانس افزایش نرخ فدرال رزرو پس از دقایق FOMC ژوئیه – که به وضوح مرز بین کاهش و افزایش نرخ را مشخص می کرد – تغییر نکرد ، می توانیم ببینیم که منحنی بازدهی ایالات متحده به گونه ای در حال حرکت است که نشان می دهد فدرال رزرو تندرو اینجا است. در حالی که 87 درصد افزایش نرخ بهره تا پایان سال 2023 وجود دارد ، پروانه 2s5s10s به بالاترین میزان خود از زمان شروع صحبت های فدرال رزرو در ماه ژوئن رسید.

منحنی بازده خزانه داری آمریکا (1 ساله تا 30 ساله) (آگوست 2019 تا آگوست 2021) (نمودار 3)

پیش بینی هفتگی بنیادین دلار آمریکا: نکات تدریجی بیشتر در جکسون هول

از نظر تاریخی ، تأثیر ترکیبی افزایش بازده خزانه داری آمریکا-به ویژه اینکه نرخ های متوسط ​​از نرخ های کوتاه مدت و بلندمدت پیشی می گیرند-در کنار افزایش شانس افزایش نرخ بهره فدرال رزرو ، فضای معاملاتی مطلوب تری را برای دلار آمریکا ایجاد کرده است.

CFTC COT تعیین موقعیت دلار آمریکا (آگوست 2020 تا آگوست 2021) (نمودار 4)

پیش بینی هفتگی بنیادین دلار آمریکا: نکات تدریجی بیشتر در جکسون هول

سرانجام ، با توجه به موقعیت ، مطابق COT CFTC برای هفته به پایان رسید 3 آگوست ، دلالان موقعیت خالص دلار آمریکا را به 19،206 c افزایش دادجذب می کند از 18،880 قرارداد. موقعیت خالص دلار آمریکا نزدیک به بالاترین سطح خود از هفته دوم مارس 2020 (اوج نگرانی های همه گیر کروناویروس در بازارهای مالی) است.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو ، CFA ، استراتژیست ارشد ارز



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.