نویسنده فیلم BRZRKR توسط کیانو ریوز معرفی شده است

کیانو ریوز بازیگر کانادایی در مصاحبه اخیر خود با وب سایت Collider فاش کرد چه کسی به عنوان نویسنده فیلم BRZRKR انتخاب شده است. کیانو ریوز (Keanu Reeves) یک هنرپیشه کانادایی بوده که از سال ۲۰۱۴ بار دیگر در مرکز توجه‌ها قرار گرفته است. دلیل این اتفاق را باید در قسمت اول جان ویک و

کد خبر : 113147
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
نویسنده فیلم BRZRKR توسط کیانو ریوز معرفی شده است


کیانو ریوز بازیگر کانادایی در مصاحبه اخیر خود با وب سایت Collider فاش کرد چه کسی به عنوان نویسنده فیلم BRZRKR انتخاب شده است.

کیانو ریوز (Keanu Reeves) یک هنرپیشه کانادایی بوده که از سال ۲۰۱۴ بار دیگر در مرکز توجه‌ها قرار گرفته است. دلیل این اتفاق را باید در قسمت اول جان ویک و موفقیت‌هایش جستجو کرد. ریوز چندی پیش همکاری‌ای را با مت کیندت (Matt Kindt)، ران گارنی (Ron Garney) و استودیوی بووم آغاز کرد تا کمیک بوکی را آماده کرده و به بازارهای جهانی بفرستد. این کمیک بوک تحت عنوان BRZRKR شناخته شده و درباره یک مبارز نامیرا به نام بی (B) است. او که جنگ‌های پرشماری را پشت سر گذاشته و از زندگی خسته شده، حالا به ماموری برای دولت ایالات متحده آمریکا تبدیل شده است. بی، ماموریت‌ها را انجام داده و در مقابل، دانشمندان دولت سعی دارند به ماهیت او پی برده و راهی برای خاتمه زندگی‌اش بیابند.

در حالی که مدت زیادی از معرفی کمیک بوک BRZRKR نمی‌گذشت، وب سایت The Hollywood Reporter از ساخت فیلم سینمایی و سریال آن خبر داد. فیلم، به صورت لایو اکشن تولید شده و سریال هم قرار است در قالب یک انیمیشن در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. THR همچنین تاکید داشت کیانو ریوز نه تنها به عنوان تهیه‌کننده روی ساخت هر دو پروژه نظارت دارد، بلکه قرار است نقش اصلی را در فیلم سینمایی ایفا کند. هنرپیشه کانادایی همچنین قرار است پروتاگونیست را در سریال انیمیشنی صداپیشگی کند. در ضمن، اقتباس سینمایی و سریالی با همکاری سرویس استریم نتفلیکس تولید می‌شود.

کیانو ریوز اخیرا مصاحبه‌ای را با وب سایت Collider انجام داده است. او در بخشی از مصاحبه درباره اقتباس‌های سینمایی و سریالی BRZRKR صحبت کرد. طبق گفته‌های ریوز، فیلم سینمایی با رده‌سنی R (نامناسب برای افراد زیر ۱۷ سال) ساخته شده و قرار نیست اقتباسی مستقیم از کمیک بوک‌ها باشد. او همچنین گفت فاش کرد متسون تاملین (Mattson Tomlin) به عنوان نویسنده فیلم BRZRKR انتخاب شده است. او، فیلمنامه‌نویسی جوان بوده و در پرونده کاری خود چهار فیلم دارد که یکی از آن‌ها The Batman است. تاملین در ساخت Project Power هم مشارکت داشت. در ادامه می‌توانید صحبت‌های ریوز را مطالعه کنید:

دنبال این نیستم که اقتباس مستقیم کمیک بوک را بسازم. شباهت‌هایی میانشان، به خصوص در بحث شخصیت اصلی و ویژگی‌هایش وجود دارد اما می‌توانیم تغییراتی را در داستان به وجود بیاوریم.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.