نه برنامه برای بهبود زندگی شما در کانادا

افراد تازه وارد اغلب هنگام تطبیق با زندگی در کانادا با منحنی یادگیری شدید روبرو می شوند. ابزارهای دیجیتال می توانند به تسهیل این انتقال کمک کنند. تیم CIC News فهرستی از 9 برنامه موبایلی را تهیه کرده است که تازه واردان می توانند برای بهبود زندگی خود در کانادا دانلود کنند. هنوز برای حرکت

کد خبر : 485860
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱:۱۳
نه برنامه برای بهبود زندگی شما در کانادا


افراد تازه وارد اغلب هنگام تطبیق با زندگی در کانادا با منحنی یادگیری شدید روبرو می شوند.

ابزارهای دیجیتال می توانند به تسهیل این انتقال کمک کنند.

تیم CIC News فهرستی از 9 برنامه موبایلی را تهیه کرده است که تازه واردان می توانند برای بهبود زندگی خود در کانادا دانلود کنند.

هنوز برای حرکت خود برنامه ریزی می کنید؟ برای کمک به آماده سازی، مقاله ما را در مورد برنامه ها بررسی کنید.

سرگرمی

فیلم های NFB: برنامه فیلم NFB هیئت ملی فیلم کانادا به کاربران اجازه می دهد تا بیش از 6000 فیلم را بدون تبلیغات یا هزینه اشتراک تماشا کنند. کاربران همچنین می‌توانند فیلم‌ها را تا ۴۸ ساعت برای تماشای آفلاین ذخیره کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد حتی در صورت نداشتن وای‌فای در هواپیما تماشا کنند.

کشف کنید که آیا واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستید یا خیر

آب و هوا

شبکه هواشناسی: برنامه Weather Network اطلاعاتی درباره پیش‌بینی‌های محلی ارائه می‌کند تا به تازه واردان کمک کند تا برای روز و هفته آینده خود برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند. همچنین می تواند برای احساس آب و هوا در شهر یا منطقه ای از کانادا مفید باشد، زیرا آب و هوا در سراسر این کشور بسته به محل زندگی شما می تواند بسیار متفاوت باشد.

غذا

Doordash، SkipTheDishes، UberEats: اینها برخی از محبوب ترین برنامه های تحویل غذا در کانادا هستند. این برنامه‌ها بازاری را برای وعده‌های غذایی رستوران همراه با یک سرویس تحویل شخص ثالث فراهم می‌کنند و به کاربران امکان می‌دهند غذا را برای تحویل از رستوران‌های محلی شرکت‌کننده سفارش دهند. انعام دادن به افراد تحویل دهنده در کانادا مرسوم است.

بشقاب سرآشپز یا سلام تازه: اپلیکیشن‌های کیت غذا، سرویس‌های مبتنی بر اشتراک هستند که مواد اولیه را به همراه دستور العمل‌هایی برای تهیه غذا در منزل تحویل می‌دهند. کاربران برای راحتی تحویل در خانه و عدم برنامه ریزی برای پختن یا انتخاب مواد اولیه برای خرید، حق بیمه پرداخت می کنند.

اینستاکارت: Instacart یک برنامه برای تحویل مواد غذایی است. کاربران به جای اینکه مجبور باشند به فروشگاه مواد غذایی سفر کنند، می توانند اقلام را از طریق برنامه برای تحویل درب منزل خریداری کنند. کاربران باید انتظار داشته باشند که برای این سرویس حق بیمه پرداخت کنند.

بانکداری و هویت

موبایل بانک: موسسات مالی کانادایی برنامه های موبایلی ارائه می دهند که به کاربران امکان دسترسی به خدمات بانکی را می دهد. برخلاف همتایان مبتنی بر مرورگر خود، این برنامه‌های تلفن همراه معمولاً به کاربران اجازه می‌دهند با آپلود عکس‌های جلو و پشت یک چک فیزیکی، چک‌ها را به حساب خود واریز کنند.

اینتراک: اینتراک یک سرویس تأیید هویت ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد از اعتبارنامه بانکداری آنلاین کانادایی خود برای تأیید ایمن هویت خود با ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث استفاده کنند.

ارتباطات و شبکه های اجتماعی

سیگنال، واتس اپ یا وی چت: در کانادا هنوز بسیار متداول است که کاربران تلفن همراه با استفاده از قابلیت ارسال پیامک بومی تلفن خود – SMS/MMS سنتی، RCS، یا iMessage از طریق پیام متنی ارتباط برقرار کنند. با این حال، برای کاربران پیام‌رسان در کشورهای دیگر، تازه واردان احتمالاً مایلند از برنامه‌های پیام‌رسان شخص ثالث استفاده کنند که از طریق اینترنت (از طریق طرح داده تلفن همراه شما یا از طریق Wi-Fi) ارتباط برقرار می‌کنند.

ملاقات: Meetup برنامه‌ای است که به کاربران کمک می‌کند «با افراد جدید ملاقات کنند، چیزهای جدید بیاموزند، پشتیبانی پیدا کنند، از مناطق امن خود خارج شوند و علایق خود را دنبال کنند» از طریق رویدادهای محلی. تازه واردها ممکن است بخواهند از چنین برنامه هایی برای ارتباط با دیگران در منطقه خود برای سرگرمی های مشترک، دوستی های جدید یا شبکه های حرفه ای استفاده کنند.

کشف کنید که آیا واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستید یا خیر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.