نهاد حقوقی بریتانیا می گوید دارایی های رمزنگاری به حقوق جدیدی در قانون نیاز دارند

[ad_1] مقامات در سراسر جهان در حال انجام اقداماتی برای تنظیم بخش دارایی های رمزنگاری هستند که به سرعت رشد کرده و توسط قانونگذاران اتحادیه اروپا به عنوان “غرب وحشی” شناخته شده است. ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین در سال‌های 2020 و 2021 افزایش قیمت داشتند، اما امسال به شدت کاهش یافته‌اند. NFT ها –

کد خبر : 234522
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۰۷
نهاد حقوقی بریتانیا می گوید دارایی های رمزنگاری به حقوق جدیدی در قانون نیاز دارند

[ad_1]

مقامات در سراسر جهان در حال انجام اقداماتی برای تنظیم بخش دارایی های رمزنگاری هستند که به سرعت رشد کرده و توسط قانونگذاران اتحادیه اروپا به عنوان “غرب وحشی” شناخته شده است.

ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین در سال‌های 2020 و 2021 افزایش قیمت داشتند، اما امسال به شدت کاهش یافته‌اند. NFT ها – دارایی های مبتنی بر بلاک چین که فایل های دیجیتالی مانند تصاویر را نشان می دهند نیز به سرعت تکثیر شده اند.

ریشی سوناک در آوریل زمانی که وزیر دارایی بود گفت که می‌خواهد بریتانیا را به یک مرکز جهانی برای فناوری دارایی‌های رمزنگاری تبدیل کند. او از کمیسیون حقوقی خواست تا بررسی کند که آیا قوانین فعلی می‌توانند دارایی‌های دیجیتال را در نظر بگیرند یا خیر.

کمیسیون روز پنجشنبه گفت بسیاری از دارایی های دیجیتال، مانند توکن های غیرقابل تعویض یا NFT ها، به راحتی در قانون مالکیت خصوصی فعلی نمی گنجند.

سارا گرین، کمیسر حقوقی برای حقوق تجاری و عرفی، گفت: «پیشنهادات ما با هدف ایجاد یک چارچوب قانونی قوی است که سازگاری و حفاظت بیشتری را برای کاربران ارائه می‌کند و محیطی را ارتقا می‌دهد که بتواند نوآوری‌های بیشتر در فناوری را تشویق کند».

کمیسیون پیشنهاد کرد دسته سوم «اشیاء داده» را به «اشیاء در اختیار» یا دارایی‌های مشهود مانند طلا و «اشیاء در حال عمل» مانند بدهی یا سهام در یک شرکت، دسته‌های دارایی شخصی اضافه شود.

کمیسیون پیشنهاد کرد که برای قرار گرفتن در دسته جدید، یک دارایی دیجیتال باید از داده های الکترونیکی تشکیل شده باشد و معیارهای دیگری را داشته باشد، مانند اینکه فقط توسط یک نفر در یک زمان استفاده می شود.

هفته گذشته بریتانیا پیش‌نویس قانونی را ارائه کرد که به تنظیم‌کننده‌هایش اختیارات استفاده از استیبل کوین‌ها در پرداخت‌ها را می‌دهد، با مشورت بیشتر در مورد تنظیم سایر انواع دارایی‌های رمزنگاری که قرار است اواخر امسال برگزار شود.

بازار کریپتو در چند ماه گذشته به شدت سقوط کرده است، به طوری که از اوایل آوریل، بر اساس داده‌های CoinGecko، یک تریلیون دلار از ارزش بازار ارزهای دیجیتال حذف شده است، زیرا چشم انداز افزایش نرخ فدرال رزرو برای مبارزه با تورم بالا، سرمایه‌گذاران را وادار کرده است که دارایی‌های پرریسک‌تر را کنار بگذارند. .

(گزارش توسط هو جونز و الیزابت هاوکرافت، ویرایش توسط جین مریمن)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.