نمرات و نقدهای فیلم No Time To Die منتشر شد؛ وداعی شایسته با دنیل کریگ

در شرایطی که فاصله چندانی با آغاز اکران گسترده نداریم، رسانه‌ها اجازه یافته‌اند نقدهای فیلم No Time To Die را منتشر کنند. مترو گلدوین میر و ایان پروداکشنز پس از Spectre با شرایط سختی مواجه شدند. سم مندس (Sam Mendes) گفته بود علاقه‌ای ندارد برای سومین بار فیلم سینمایی جیمز باند را کارگردانی کند. کریستوفر

کد خبر : 110586
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
نمرات و نقدهای فیلم No Time To Die منتشر شد؛ وداعی شایسته با دنیل کریگ


در شرایطی که فاصله چندانی با آغاز اکران گسترده نداریم، رسانه‌ها اجازه یافته‌اند نقدهای فیلم No Time To Die را منتشر کنند.

مترو گلدوین میر و ایان پروداکشنز پس از Spectre با شرایط سختی مواجه شدند. سم مندس (Sam Mendes) گفته بود علاقه‌ای ندارد برای سومین بار فیلم سینمایی جیمز باند را کارگردانی کند. کریستوفر نولان (Christopher Nolan) هم که یکی از گزینه‌های اصلی به شمار می‌رفت، شخصا خودش را کنار کشید تا بتواند روی پروژه شخصی‌اش کار کند. بدین ترتیب، تهیه‌کنندگان مجبور شدند روند جستجو را برای یافتن فیلمساز مناسب آغاز کنند. در انتها، کری فوکوناگا (Cary Fukunaga) انتخاب شد تا اولین کارگردان غیرانگلیسی باشد که فیلم مامور ۰۰۷ را جلوی دوربین می‌برد. در ضمن، تهیه‌کنندگان مجبور بودند با دنیل کریگ (Daniel Craig) صحبت کرده و او را برای بازگشت متقاعد کنند؛ زیرا صریحا گفته بود علاقه‌ای به ایفای نقش باند ندارد.

بیست و پنجمین فیلم جیمز باند با وجود فراز و نشیب‌های متعدد ساخته شد. این اثر No Time To Die نام داشته وقرار است خط داستانی‌ای که با Casino Royal آغاز شد را به انتها برساند. داستان مدتی پس از Spectre روایت شده، جیمز باند به همکاری خود با سازمان جاسوسی بریتانیا خاتمه داده و زندگی آرامی را در جامائیکا پشت سر می‌گذارد. در همین حین، یکی از دوستان قدیمی به سراغش آمده و برای یک ماموریت درخواست کمک می‌کند. بدین ترتیب، باند مجبور می‌شود بار دیگر سلاح بدست بگیرد. او در ادامه متوجه می‌شود ماجرای دانشمند گم‌شده ارتباطی با گذشته معشوقه‌اش دارد؛ گذشته‌ای که از آن بی‌خبر است.

در حالی که فاصله چندانی با اکران گسترده در ایالات متحده آمریکا نداریم، نقدهای فیلم No Time To Die روی خروجی وب سایت‌های مختلف قرار گرفته است. محصول مشترک مترو گلدوین میر و ایان پروداکشنز در وب سایت متاکریتیک نمره ۷۵ را دریافت کرد که حاصل ۱۶ نقد مثبت و ۷ نقد متنقاض بوده است. این اثر همچنین در وب سایت راتن تومیتوز نمره ۹۰ را در اختیار دارد. برای مقایسه می‌توان به Spectre اشاره کرد که در وب سایت‌های متاکریتیک و راتن تومیتوز به ترتیب نمره‌های ۶۰ و ۶۳ را کسب کرده بود. در ادامه می‌توانید خلاصه تعدادی از نقدهای موجود را مطالعه کنید:

وب سایت Deadline:

کری فوکوناگا تعقیب و گریزها، انفجارها، بدلکاری‌ها و یک ساعت پایانی در قلعه صفین واقع در جزیره‌ای دورافتاده را خوب از آب درآورده است اما تاکید زیادی روی شخصیت‌های حاضر در داستان قرار دارد؛ کشمکش‌هایشان، چالش‌هایشان و پیچیدگی‌هایشان.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.