نمرات فیلم جدید Resident Evil منتشر شد؛ وفادار، اما توخالی!

[ad_1] نمرات فیلم جدید Resident Evil و نقدهایی که از آن‌ شده همگی مثبت و منفی هستند. فیلم به گفته بسیاری از منتقدان جلوه خوبی دارد، اما در باطن خیلی نپخته و خام است. برای درک بیشتر این موضوع بد نیست به چند مورد از نقدهای انجام شده توسط رسانه‌های مختلف اشاره کنیم. نقد Screen

کد خبر : 133626
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
نمرات فیلم جدید Resident Evil منتشر شد؛ وفادار، اما توخالی!

[ad_1]

نمرات فیلم جدید Resident Evil و نقدهایی که از آن‌ شده همگی مثبت و منفی هستند. فیلم به گفته بسیاری از منتقدان جلوه خوبی دارد، اما در باطن خیلی نپخته و خام است. برای درک بیشتر این موضوع بد نیست به چند مورد از نقدهای انجام شده توسط رسانه‌های مختلف اشاره کنیم.

نقد Screen Rant:

نمره: ۸۰

فیلم Resident Evil: Welcome To Roccoon City در ظاهر بسیار جذاب به نظر می‌رسد، اما جوهره کاملی ندارد. فیلم سرگرم کننده است و نسبت به بازی وفادار مانده، اما کاراکترهای بی‌روح و جهان نیمه‌جان داستان مانع از تبدیل شدن این فیلم به اثری بی‌نظیر خواهد شد.

نقد IGN:

نمره: ۶۰

فیلم Resident Evil: Welcome To Roccoon City قطعا بدترین اثر اقتباسی که از یک بازی ویدیویی یا بازی Resident Evil انجام شده نیست، اما در هر صورت رتبه پایینی در هر دو دسته دارد. کارگردان این اثر، یوهانس رابرتس (Johannes Roberts) برای استفاده بیشتر از جزئیات منبع (بازی) واقعا کار بهتری را نسبت به فیلم‌های پل اندرسون انجام داده، اما کوتاه بودن، پایان‌بندی عجولانه و در نهایت نداشتن المان‌هایی که شما را در تاریکی بترسانند از مشکلات این فیلم هستند.

نقد Digital Spy:

نمره: ۴۰

در حالی که طرفداران قدیمی سری بازی به شدت از این اثر استقبال خواهند کرد، اما این روش ساخت هم مشکلات خود را دارد که به فیلم لطمه می‌زنند. شاید شما مکان‌ها و شخصیت‌ها را بشناسید و به یاد بیاورید، اما دیدن این فیلم هرگز تجربه‌ای که (داستان) بازی داشت را برای شما فراهم نمی‌کند.

نقد Gamespot:

نمره: ۶۰

طرفداران سری Resident Evil قطعا از دیدن Welcome To Roccoon City و نزدیک‌تر بودن شخصیت‌های آن به جهان بازی نسبت به اقتباس‌های قبلی، لذت خواهند برد. شخصیت‌های این فیلم بسیار به آنچه که در دنیای بازی دیده بودیم شبیه هستند و شاید داستان زندگی آن‌ها کمی متفاوت شده باشد، اما کاملا مشخص است که بازیگران کار خود را به خوبی انجام داده‌اند. با این وجود سازندگان بدون بلندپروازی داستان را روایت می‌کنند تا چندان مورد تازه‌ای جدای از آنچه که در بازی‌ها دیده بودیم را شاهد نباشیم.

با این حساب وقتی که نقدها و نمرات فیلم جدید Resident Evil را می‌بینیم، ظاهرا با اثری طرف هستیم که هم خوب است و هم بد. اما حداقل یک مورد کاملا مثبت را می‌توان از میان این گفته‌ها استخراج کرد که آن هم وفادار بودن داستان و شخصیت‌پردازی به آن چیزی است که در سری بازی دیده بودیم. با این حال مدت زمان فیلم ظاهرا زیر ۲ ساعت است و همین موضوع هم باعث می‌شود تا جزئیات فراوان دو بازی در بازه‌ای بسیار کوتاه روایت شود. همچنین گفته شده که به کارگیری جلوه‌های ویژه در این اثر چندان که باید و شاید خوب و حرفه‌ای نبوده، در حالی که حداقل تریلرهای منتشر شده برعکس این جریان هستند.

به هر حال اقتباس‌های قبلی انجام شده توسط اندرسون همگی نمره زیر ۳۷ درصد را در Rotten Tomatoes دریافت کرده بودند و حار جالب است که ببینیم این ریبوت جدید چه نمره نهایی را دریافت کرده و طرفداران چه واکنشی نسبت به صحنه‌های مختلف آن خواهند داشت.

فیلم Resident Evil: Welcome To Roccoon City از امروز در سینماها اکران خواهد شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.