نمایش لباس اسکار آیزاک در تریلر سریال Moon Knight

[ad_1] استودیو مارول از اولین نگاه به مون نایت (Moon Knight) با بازی اسکار آیزاک به عنوان قهرمان اصلی سریال جدید دنیای سینمایی مارول دیزنی پلاس رونمایی کرد. توسعه این پروژه برای اولین بار در اواسط سال ۲۰۱۹ آغاز شد، زمانی که «جرمی اسلیتر» (Jeremy Slater) از «آمبرلا آکادمی» (The Umbrella Academy) به عنوان نویسنده

کد خبر : 128904
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
نمایش لباس اسکار آیزاک در تریلر سریال Moon Knight

[ad_1]

استودیو مارول از اولین نگاه به مون نایت (Moon Knight) با بازی اسکار آیزاک به عنوان قهرمان اصلی سریال جدید دنیای سینمایی مارول دیزنی پلاس رونمایی کرد.

توسعه این پروژه برای اولین بار در اواسط سال ۲۰۱۹ آغاز شد، زمانی که «جرمی اسلیتر» (Jeremy Slater) از «آمبرلا آکادمی» (The Umbrella Academy) به عنوان نویسنده اصلی این سریال استخدام شد، در حالی که با آیزاک در اواخر سال ۲۰۲۰ برای هدایت بازیگران وارد مذاکره شد، که در اوایل سال جاری به طور رسمی توسط مارول تایید شد. محمد دیاب رهبری تیم کارگردانی و هدایت چهار قسمت از شش اپیزود سریال را بر عهده خواهد داشت، در حالی که جاستین بنسون و آرون مورهد به طور همزمان دو قسمت دیگر را فیلمبرداری خواهند کرد.

جزئیات اسامی بازیگران این اثر تا حد زیادی مخفی نگه داشته شده است و تنها ستاره‌های تایید شده تا کنون ایزاک، «می کالاماوی» بازیگر سریال «رمی» (Ramy) و «ایتن هاوک» در نقش‌های نامشخص هستند. طبق گزارش‌ها هاوک به‌عنوان آنتاگونیست اصلی سریال نقش‌آفرینی می‌کند. اگرچه شایعات و عکس‌های تنظیم شده نشان می‌دهد که «میدنایت من» (Midnight Man) نیز در سریالی که گاسپارد اولیل (Gaspard Ulliel) به تصویر کشیده است، ظاهر می‌شود. از آنجا که سؤالات فراوان و کنجکاوی‌ها برای مون نایت بالاتر رفته است، مارول در نهایت اولین نگاهی اجمالی به این سریال را به طرفداران ارائه داد.

مارول در مراسم Disney+ Day، از تریلر مون نایت رونمایی کرد. این ویدئو نگاهی به اسکار آیزاک در نقش مارک اسپکتور (Marc Spector) و همچنین لباس ابرقهرمان او دارد. اولین تریلر این سریال را می توانید در بالای همین صفحه مشاهده کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.