نقطه عطف و روند – سیستم های تجاری – 22 آگوست 2021

[ad_1] وقتی در بازار مالی تجارت می کنید ، اولین چیزی که باید بدانید نقطه عطف و روند است. به ویژه ، این در زمینه استراتژی معاملاتی شما مهم است. اگر مقالات و کتابهای تجاری زیادی را بخوانید ، نظرات گوناگونی را در مورد نقطه عطف و روند پیدا خواهید کرد. بسیاری از مردم نقطه

کد خبر : 94349
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
نقطه عطف و روند – سیستم های تجاری – 22 آگوست 2021

[ad_1]

وقتی در بازار مالی تجارت می کنید ، اولین چیزی که باید بدانید نقطه عطف و روند است. به ویژه ، این در زمینه استراتژی معاملاتی شما مهم است. اگر مقالات و کتابهای تجاری زیادی را بخوانید ، نظرات گوناگونی را در مورد نقطه عطف و روند پیدا خواهید کرد. بسیاری از مردم نقطه عطف و روند را دو موضوع جداگانه می دانند. با این حال ، بهتر است نقطه عطف و روند را به عنوان یک موضوع درک کنیم. بیایید سعی کنیم روند را درک کنیم. برای انجام این کار ، اجازه دهید انسان را به عنوان یک مثال قیاس در نظر بگیریم. ما به دنیا می آییم ، بزرگ می شویم ، بالغ می شویم و سپس می میریم. در طی این فرایند ، می توانیم مشاهده کنیم که چهار مرحله اصلی وجود دارد. این چهار مرحله در بسیاری از موجودات و اشیاء قابل مشاهده در زمین جهانی است.

  • مرحله 1: تولد
  • مرحله 2: رشد
  • مرحله 3: بلوغ
  • مرحله 4: مرگ

برای یافتن محل روند و نقطه عطف در این چهار مرحله ، لطفاً تصویر صفحه ضمیمه شده را بررسی کنید. برای معاملات فارکس و بازار سهام شما مهم است که بدانید ورودی شما در بین چهار مرحله کجا قرار می گیرد. علاوه بر درک معاملات شتاب و میانگین معکوس ، نقطه عطف و روند نیز مهمترین دانش زمان بندی بازار برای معاملات فارکس و بازار سهام شما هستند.

کتاب: علم پشتیبانی ، مقاومت ، تحلیل فیبوناچی ، الگوی هماهنگ ، موج الیوت و الگوی نمودار X3 (در معاملات فارکس و بازار سهام) دقیقاً کتابی است که برای این موضوع اختصاص داده شده است. این کتاب داستان ناگفته ای از روندها و استراتژی های نقطه عطف را برای شما بازگو می کند. این کتاب را می توان در همه توزیع کنندگان عمده کتاب در جهان یافت. لطفاً بهترین توزیع کننده کتاب را که دوست دارید از لینک زیر از جمله amazon.com ، Google Play Book ، scribd.com ، Apple Book و غیره انتخاب کنید.

https://www.scribd.com/book/515253555/Science-Of-Support-Rististance-Fibonacci-Analysis-Harmonic-Pattern-Elliott-Wave-and-X3-Chart-Pattern

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/science-of-support-resistance-fibonacci-analysis-harmonic-pattern/

https://play.google.com/store/books/details؟id=MME3EAAAQBAJ

در استراتژی روند ، ورود شما در مرحله رشد قوی در مرحله رشد خواهد بود. اگر ورود ما خیلی دیر نشده باشد ، ممکن است خوب باشد. با این حال ، اگر دیر کنیم ، در این صورت با ضرر افرادی که در مراحل اولیه شروع به تأمین سود خود می کنند ، روبرو می شویم. در استراتژی نقطه عطف ، ما سعی می کنیم روند جدید را در اولین مرحله ممکن در مرحله تولد آنها انتخاب کنیم. بنابراین ، به شما این فرصت را می دهد که زودتر وارد شوید. بنابراین ، محدوده سودآور بیشتر از استراتژی معمولی روند است. علاوه بر این ، شما همچنین می توانید موقعیت خود را خیلی زودتر از سایر بازیکنان استراتژی روند ترک کنید.

پس از درک روند و نقطه عطف ، می توان معاملات فارکس و بازار سهام شما را به روش های مختلف بهبود بخشید. یکی از راه های ما این بود که احتمال نقطه عطف و احتمال روند را با مسیر حرکت شما ترکیب کنیم. نمای مستقیم اصل آن را می توان از اسکنر الگوی فراکتال یافت. شما دسترسی کامل به احتمال نقطه عطف و احتمال روند از Fractal Pattern Scanner برای بهبود حمایت و معاملات مقاومتی خود را دارید. لطفاً به نشانگر نگاه کنید.

در زیر صفحه فرود اسکنر الگوی فراکتال در نسخه MetaTrader است.

https://www.mql5.com/fa/market/product/49170

https://www.mql5.com/fa/market/product/49169

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/fractal-pattern-scanner/

در عین حال ، می توانید از الگوی هارمونیک برای پیش بینی نقطه عطف احتمالی استفاده کنید. با این حال ، اگر مجبور باشید آنها را به صورت دستی انجام دهید ، تشخیص الگوی هماهنگ می تواند فرایند خسته کننده ای باشد. می توانید از ابزار خودکار برای معاملات خود استفاده کنید. اگر به دنبال اسکنر الگوی هارمونیک هستید ، در اینجا چند انتخاب بین رنگ آمیزی اسکنر الگوی هارمونیک و اسکنر الگوی هارمونیک بدون رنگ آمیزی وجود دارد. ما در زیر یک اسکنر الگوی هارمونیک رنگ آمیزی و دیگری بدون رنگ آمیزی ارائه می دهیم.

در زیر پیوندهایی به الگوی هارمونیک به علاوه وجود دارد

https://www.mql5.com/fa/market/product/4488

https://www.mql5.com/fa/market/product/4475

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/harmonic-pattern-plus/

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.