نقشه آمریکا برای سوء‌استفاده از اقدامات اوکراین علیه ایران

به گزارش هوشمند نیوز؛ سرویس اطلاعات خارجی روسیه امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اوکراین در تدارک یک اقدام تحریک آمیز جدید برای حمله موشکی به یک موسسه کودکان و مقصر جلوه دادن روسیه است. در بیانیه صادره از سوی سرویس اطلاعات خارجی روسیه در این خصوص آمده است: کی یف به دنبال استفاده

کد خبر : 497121
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰
نقشه آمریکا برای سوء‌استفاده از اقدامات اوکراین علیه ایران



به گزارش هوشمند نیوز؛ سرویس اطلاعات خارجی روسیه امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اوکراین در تدارک یک اقدام تحریک آمیز جدید برای حمله موشکی به یک موسسه کودکان و مقصر جلوه دادن روسیه است.

در بیانیه صادره از سوی سرویس اطلاعات خارجی روسیه در این خصوص آمده است: کی یف به دنبال استفاده از اقدامات تحریک آمیز با هدف کسب مجوز غرب برای حمله به عمق خاک روسیه با استفاده از تسلیحات موشکی غربی است.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، بیانیه سرویس اطلاعات خارجی روسیه در این ارتباط می‌افزاید: آمریکا قصد دارد از اقدامات تحریک آمیز اوکراین برای تشدید فشار بر تهران و پیونگ یانگ تحت ادعای ارسال موشک‌های بالستیک به مسکو، استفاده کند.

این در حالیست که ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص ادعای ارسال موشک‌های بالستیک ایرانی به روسیه گفت: همانگونه که بارها تاکید گردید، جمهوری اسلامی ایران ضمن مخالفت با جنگ، از راهکار سیاسی برای حل و فصل اختلافات روسیه و اوکراین و پایان بخشیدن به درگیری‌های نظامی حمایت می‌کند. جمهوری اسلامی ایران از ابتدای بحران اوکراین تاکنون هیچگاه بخشی از این نزاع و درگیری نظامی و ادامه آن نبوده و همواره از راهکار سیاسی و گفت‌وگوهای دوجانبه برای پایان دادن به این بحران و درگیری حمایت کرده است. رویکرد اصولی و اعلام شده جمهوری اسلامی ایران در خصوص بحران اوکراین همچنان ثابت و بدون تغییر باقی مانده و تکرار ادعای ارسال موشک‌های بالستیک برای روسیه، با اهداف و انگیزه‌های سیاسی برخی کشورهای غربی صورت می‌گیرد و کاملاً بی‌اساس است.

310310



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.