نفس بازار خودرو برید/ آخرین قیمت پژو، هایما، ساینا، شاهین و کوییک + جدول

به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، بازار خودرو روز چهارشنبه هم ثبات نسبی داشت، با این تفاوت که «تارا اتومات V۲» با افزایش حدود ۱۰ میلیون تومانی روبرو شد و به تنهایی از روند کلی بازار پیروی نکرد. از سوی دیگر قیمت دلار هم در محدوده رنج نوسان داد و بازارهای موازی هم کمترین تغییر قیمت

کد خبر : 506426
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵
نفس بازار خودرو برید/ آخرین قیمت پژو، هایما، ساینا، شاهین و کوییک + جدول


به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، بازار خودرو روز چهارشنبه هم ثبات نسبی داشت، با این تفاوت که «تارا اتومات V۲» با افزایش حدود ۱۰ میلیون تومانی روبرو شد و به تنهایی از روند کلی بازار پیروی نکرد.

از سوی دیگر قیمت دلار هم در محدوده رنج نوسان داد و بازارهای موازی هم کمترین تغییر قیمت را تجربه کردند و با این شرایط می‌توان گفت هر دو بازار در یک مسیر قرار گرفتند.

اقتصادنیوز نوشت: بررسی بازار نشان می‌دهد «تارا اتومات V۲» در بازار رشدی ۱۰ میلیون تومانی داشت و تنها خودویی بود که با رشد در بازار قیمت گذاری شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش ها نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو قیمت خودروهای «دنا پلاس۶ دنده توربو»، «پژو i ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P»، «هایما S۷پلاس»، «تارا اتومات V۲»، «پژو پارس LX» مدل ۱۴۰۲ و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

«دنا پلاس۶ دنده توربو» در بازار ۹۳۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییری نداشت. «پژو i ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P» هم در بازار ۸۸۵ میلیونی تومان ماند. «هایما S۷پلاس» هم کاهش ۵ میلیونی داشت و در بازار یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومانی شد.

ارزیابی‌ها همچنین نشان می‌دهد «تارا V۲ اتومات» هم در بازار ۹۳۲ میلیون تومان قیمت خورد و رشدی ۱۰ میلیون تومانی داشت. «رانا پلاس» هم در بازار ۶۴۳ میلیون تومانی شد و کاهشی ۴ میلیونی را تجربه کرد و «پژو پارس LX» مدل ۱۴۰۲ هم بدون تغییر ۸۷۰ میلیون تومان ماند.

اقتصاااااااد

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، قیمت خودروهای «شاهین G»، «تیبا هاچ‌بک EX»، «کوییک دنده‌ای R» مدل ۱۴۰۲، «کوییک دنده‌ای S»، «کوییک اتومات R»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار «شاهین G» در بازار ۷۳۱ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. اما بررسی‌ها از نوسان قیمت در خانواده کوییک حکایت دارد، «کوییک‌R دنده‌ای» مدل ۱۴۰۲ در بازار ۴۲۰ میلیون تومانی ماند و «کوییک‌R اتومات» هم در بازار هم ۵۵۴ میلیون تومان قیمت خورد.

«کوییک دنده‌ای S» هم در بازار ۴۱۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افتی۲ میلیون تومانی را تجربه کرد. بررسی بازار نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار ۴۲۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت و «اطلس» هم در بازار ۵۱۷ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

اقتصاد 18

۲۲۳۲۲۵



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.