نفت خام در آستانه اوپک پلاس و پس از دقایقی پس از FOMC گرم می شود. آیا WTI بالاتر خواهد رفت؟

نفت خام، اوپک پلاس، دلار آمریکا، FOMC، USD/JPY، EUR/USD – نکات صحبت نفت خام WTI قیمت به عنوان منافع رقیب نظرات خود را بیان می کنند. دلار آمریکا پس از داده ها و دقیقه های FOMC تقویت می شود اقدام قیمت ممکن است با نقدینگی تعطیلات افت کند. آیا نفت می تواند دوباره شعله ور

کد خبر : 134047
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۳۰
نفت خام در آستانه اوپک پلاس و پس از دقایقی پس از FOMC گرم می شود.  آیا WTI بالاتر خواهد رفت؟


نفت خام، اوپک پلاس، دلار آمریکا، FOMC، USD/JPY، EUR/USD – نکات صحبت

  • نفت خام WTI قیمت به عنوان منافع رقیب نظرات خود را بیان می کنند.
  • دلار آمریکا پس از داده ها و دقیقه های FOMC تقویت می شود
  • اقدام قیمت ممکن است با نقدینگی تعطیلات افت کند. آیا نفت می تواند دوباره شعله ور شود?

نفت خام یک شبه پس از اینکه تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از بین رفتند، ثابت ماند. یک هیئت مشورتی به اوپک پلاس (هیئت کمیسیون اقتصادی) گفت که عرضه اضافی از ذخایر مختلف استراتژیک باعث افزایش عرضه خواهد شد. کشورهای عضو این هفته گفته اند که در صورت استفاده از ذخایر ممکن است تولید را کاهش دهند.

در همین حال آژانس بین المللی انرژی ایالات متحده تولیدکنندگان را به ایجاد تنگی مصنوعی در بازارهای انرژی متهم کرد. نفت خام WTI در نشست آسیایی محدوده محدودی بین 78.24 تا 78.65 آمریکا 4 را تجربه کرد. اوپک پلاس پنجشنبه آینده برای بحث در مورد تولید نشست برگزار می کند.

دلار آمریکا امروز دوباره در بیشتر بازارها قوی تر شد. تعداد زیادی از داده های ایالات متحده یک شبه عمدتاً مثبت تلقی شدند و صورتجلسه FOMC توسط بازار کاملاً جنگ طلبانه تفسیر شد.

نتیجه، صاف شدن منحنی خزانه داری بود که بازدهی اسکناس های 1 و 2 ساله بالاتر بود در حالی که 10 و 30 سال چند واحد پایه (bp) افت کردند.

بانک کره امروز نرخ بهره را 25 بشکه در روز افزایش داد و به 1.00 درصد رساند. فرماندار لی جو یول گفت که او مشکلات قابل توجهی را در مورد تورم از سمت تقاضا دید. “تیم گذرا” در فدرال رزرو تورم چشمگیر فعلی را به عنوان یک مسئله جانبی عرضه می بیند.

تنگناها در زنجیره تامین به عنوان عامل تورم گذرا دیده می شود. پس از آن که تعدادی از اعضای FOMC اخیراً اظهارنظرهای تندروانه کردند، بازار شروع به قیمت گذاری فدرال رزرو تهاجمی تر کرده است.

آخرین آنها مری دالی، رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو بود. دیشب او گفت که می تواند سرعت کاهش سرعت را ببیند. خانم دالی توسط بازار به عنوان یک معرکه شناخته می شود.

USD/JPY در جلسه ایالات متحده با 115.46 به بالاترین سطح 4 سال اخیر رسید، درست از اوج 115.51 مارس 2017. EUR/USD به پایین ترین سطح سال 1.1186 رسید و جلسه آسیا را با چند تیک در هر دو طرف 1.1200 سپری کرد.

سهام APAC امروز به دنبال موضوع وال استریت متفاوت بود. شاخص‌های هنگ‌کنگ و چین کمی ضعیف‌تر بودند در حالی که بورس‌های استرالیا، کره جنوبی، ژاپن و نیوزلند تا درجات متفاوتی افزایش یافتند.

به دلیل تعطیلات روز شکرگزاری در ایالات متحده، ممکن است یک روز آرام در پیش باشد. با این حال، امروزه سخنرانان ECB زیادی وجود دارد. اندرو بیلی، فرماندار BoE نیز قرار است سخنرانی کند.

تحلیل فنی نفت خام

هفته گذشته شاهد شکاف در روند قیمت بودیم. شکاف را می توان بین کم در روز سه شنبه 16 مشاهده کردهفتم نوامبر در 80.03 و بالاترین روز بعد از 79.71.

بازارها گاهی اوقات تمایل به “پر کردن شکاف” دارند. این ممکن است برای WTI رخ دهد. البته باید توجه داشت که عملکرد گذشته نشان دهنده نتایج آتی نیست.

مقاومت می تواند در اوج های قبلی 81.81 باشد و سپس در 84.97 و 85.41 بیشتر شود. در جهت نزولی، حمایت بالقوه ممکن است در پایین ترین سطح اخیر 74.96 یا نقطه محوری در 73.14 قرار گیرد.

چارت سازمانی جبازخوانی شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

برای تماس با دانیل، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @DanMcCathyFX در توییتر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.