نفت خام برنت (LCOc1)، S&P 500 INDEX (SPX) و GBP/USD – روندهای تماشای FinTwit

تجزیه و تحلیل FINTWIT گزارش ماهانه اوپک تا حد زیادی بدون تغییر، تنظیمات فنی صعودی است. کاهش فصل درآمد SPX، کاهش قیمت فدرال رزرو و فصلی بودن ماهانه. پوند در مقطع حساس هم از نظر اساسی و هم از نظر فنی. کاهش عرضه اوپک ممکن است قیمت نفت برنت بالا را حفظ کند اوپک ماهنامه

کد خبر : 128786
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
نفت خام برنت (LCOc1)، S&P 500 INDEX (SPX) و GBP/USD – روندهای تماشای FinTwit


تجزیه و تحلیل FINTWIT

  • گزارش ماهانه اوپک تا حد زیادی بدون تغییر، تنظیمات فنی صعودی است.
  • کاهش فصل درآمد SPX، کاهش قیمت فدرال رزرو و فصلی بودن ماهانه.
  • پوند در مقطع حساس هم از نظر اساسی و هم از نظر فنی.

کاهش عرضه اوپک ممکن است قیمت نفت برنت بالا را حفظ کند

اوپک ماهنامه خود را منتشر کرد روغن گزارش بازار برای ماه نوامبر این هفته که شامل هیچ گونه تجدید نظر عمده ای نسبت به گزارش قبلی نبود و منجر به حداقل شد نفت خام برنت اقدام قیمت نکات مهم در این گزارش عبارتند از:

  • تقاضای جهانی 2021 با کاهش +/-0.2 میلیون بشکه در روز کاهش یافت.
  • رشد تقاضای جهانی نفت در سال 2022 بدون تغییر در 4.2 بشکه در روز باقی مانده است.
  • به گفته اوپک، رشد مورد انتظار در عرضه غیراوپک به آنها اجازه می دهد تا کاهش تدریجی عرضه فعلی خود را حفظ کنند (به حفظ قیمت های فعلی کمک می کند).

تعادل عرضه و تقاضا

منبع: اوپک

نمودار بالا عدم تعادل عرضه و تقاضا را تا کنون در سال 2021 نشان می دهد. روند تقاضای مازاد احتمالاً با پایان سال 2021 ادامه خواهد داشت، اما، با افزایش عرضه و پیش بینی کاهش تقاضا، حاشیه ها احتمالاً کاهش می یابد. کاهش تقاضا از سوی چین و هند به دلیل قیمت های بالا ممکن است بر کاهش قیمت نفت خام برنت تأثیر منفی بگذارد.

نفت خام برنت (LCOc1) نمودار روزانه

نمودار روزانه نفت خام برنت

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

نمودار روزانه نفت خام برنت در بالا ممکن است حاکی از الف باشد الگوی پرچم گاو نر (آبی)، به طور سنتی نشان دهنده ادامه روند صعودی قبلی است. هفته گذشته شاهد یک آزمایش ناموفق بودیم 80.00 دلار سطح پشتیبانی که به طور همزمان به زیر پشتیبانی پرچم رسید. شمع های روزانه در زیر پشتیبانی پرچم بسته نشدند و بنابراین دو شمع را پشت سر گذاشتند فتیله های بلند پایین (نشانه صعودی). بسته شدن تأیید در زیر پشتیبانی پرچم ممکن است نشان دهنده نزولی بیشتر باشد و به طور بالقوه سطوح پشتیبانی بعدی را هدف قرار دهد.

از منظر صعودی، شکست در بالای مقاومت پرچم می‌تواند باعث شود 86.65 دلار سطح مقاومت در نظر گرفته شود.

سطوح مقاومت کلیدی:

سطوح پشتیبانی کلیدی:

  • 80.00 دلار
  • 100 روزه EMA (رنگ زرد)

S&P 500 INDEX بعد از اوج های تمام وقت می لغزد

Eآرنینگ فصل در ایالات متحده داده است SPX محرک بسیار مورد نیاز برای رسیدن به سطوح رکورد در هفته گذشته است، اما از آن زمان به دلیل کاهش مذاکرات فدرال رزرو و احتمال انقباض زودتر از حد انتظار در سال 2022، از بین رفته است. از زمان

تا اینجا شاهد یک شاهکار قابل توجه بوده ایم 82% درآمدهای حاصل از برآوردهای بالا طبق Refinitiv – به نمودار زیر مراجعه کنید. در صورت تداوم این روند، با موارد بیشتری که در راه است، ممکن است شاخص شاهد صعودهای بعدی باشد. یک نتیجه محتمل زیرا نتایج قبلی توانایی شرکت های آمریکایی را در انتقال هزینه تورم به مصرف کننده نهایی نشان داده است.

کارت امتیازی SPX

خود را تقویت کنید دانش بازار سهام با مقالات ما در مورد انواع سهام موجود، چگونگی تاثیر سهام بر اقتصاد و شروع معاملات سهام.

استدلال صعودی بیشتر توسط روندهای تاریخی همانطور که در نمودار زیر مشاهده می شود، تقویت می شود. نوامبر در مقایسه با سایر ماه های سال به استثنای آوریل همراه با نوسانات کمتر، سود قابل توجهی را به همراه دارد. جنبه نوسانات در سال 2021 صادق است و تنها زمان نشان خواهد داد که آیا SPX در ماه نوامبر به شهرت خود در عملکرد بهتر عمل خواهد کرد یا خیر.

عملکرد تاریخی ماهانه SPX

نمودار روزانه SPX

نمودار روزانه SPX

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

حرکت اخیر در خط روند بلندمدت (مشکی) و اطراف آن ممکن است با توسعه فصل سود ادامه یابد. ماه به روز (MTD) این شاخص در حال حاضر افزایش یافته است 0.95٪، هنوز کمتر از میانگین تاریخی است +1.50٪ هر چند یک دستورالعمل تقریبی همانطور که گفته شد، SPX کاملاً به سمت بالا گسترش یافته است و اخیراً از قلمروی بیش از حد خرید خارج شده است. RSI بنابراین کاهش فعلی قیمت ممکن است به سمت حمایت خط روند کاهش یابد.

سطوح مقاومت کلیدی:

سطوح پشتیبانی کلیدی:

داده های اقتصادی بریتانیا ممکن است فشار شاهین را در هفته آینده آغاز کند

پوند سترلینگ از زمان سقوط آزاد بوده است بانک انگلستان (BoE) اعلام نرخ شگفت انگیز در هفته گذشته در دلار آمریکا به طور همزمان به عنوان یک بازی امن (اورگراند) و افزایش بحث در مورد تشدید سیاست مورد توجه قرار گرفته است. پنجشنبه این هفته شاهد ضعف بریتانیا بود تولید ناخالص ملی داده هایی که به کاهش ارزش در برابر دلار می افزایند. هفته آینده، انگلستان تورم ممکن است جرقه بهبودی برای پound باید داده های واقعی بالاتر از حد انتظار باشد – به تقویم زیر مراجعه کنید.

تولید ناخالص داخلی انگلستان تقویم اقتصادی انگلستان

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

دسامبر جلسه BoE همانطور که در زیر به آن اشاره شده است، قیمت گذاری بازار را در یک است 51.65٪ احتمال افزایش نرخ در 0.35٪. من پیش‌بینی می‌کنم که با نزدیک‌تر شدن جلسه در دسامبر، این رقم احتمال افزایش یابد. دلیل این امر این است که لفاظی مداوم تورم با محدودیت های عرضه جهانی و افزایش قیمت انرژی در این دوره کاهش نخواهد یافت. این باید منجر به قوی‌تر شدن پوند انگلیس شود، اما دلار با عوامل محرک مشابهی روبرو است که به نفع دلار است. تفاوت بین فدرال رزرو و BoE از نظر مسیرهای افزایش نرخ (خط زمانی) ممکن است در کوتاه مدت به پوند تغییر کند زیرا فدرال رزرو احتمالاً فقط در سال 2022 (به طور بالقوه 2023) افزایش می یابد در حالی که BoE می تواند در جلسه دسامبر افزایشی را اعلام کند.

افزایش نرخ BoEاحتمال

احتمال افزایش نرخ BoE

منبع: Refinitiv

ماده 16 همانطور که در نوشته همکارم جاستین مک کوئین توضیح داده شده است یک مه منفی اضافی در اطراف ایجاد کرده است پدور پتانسیل جنگ تجاری بین اتحادیه اروپا و بریتانیا می تواند برای این ارز فاجعه بار باشد و پیشرفت در این زمینه باید به دقت بررسی شود.

GBP/USD نمودار روزانه

نمودار روزانه GBP/USD

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

برای بیشتر سال 2021 GBP/USD همانطور که در نمودار روزانه بالا نشان داده شده است در یک کانال نزولی (سیاه) معامله شده است. پشتیبانی کانال بار دیگر زیر سوال رفته است. آیا این خط روند پایین تر می تواند حفظ شود؟ در مارس 2021 شاهد شکست های حاشیه ای زیر سطح حمایت خط روند بودیم، اما از آن زمان در برابر فشار نزولی ثابت مانده است. داده‌های اقتصادی بنیادی باید به جفت ارز در هفته آینده تعصب داشته باشد که به اعتقاد من باید شاهد افزایش قیمت پوند/دلار آمریکا باشیم.

در شاخص قدرت نسبی (RSI) این مفهوم را به شکل واگرایی صعودی پشتیبانی می کند که مربوط به حرکت مخالف RSI (سبز) نسبت به زیربنا است. اقدام قیمت. به زبان ساده، GBP/USD در حال تشکیل سطوح پایین تر است در حالی که RSI پایین ترین سطح را منعکس می کند (سبز). به طور کلی این پدیده منجر به قیمت های بالاتر دارایی پایه می شود، اما پیش بینی بازه زمانی ممکن است دشوار باشد.

به طور خلاصه، پتانسیل نزولی بیشتر (کوتاه مدت) وجود دارد، اما من معتقدم که قبل از معکوس شدن قیمت منجر به افزایش پوند شود، این پتانسیل محدود خواهد شد.

سطوح مقاومت کلیدی:

  • 1.3800
  • 1.3579 – 23.6٪ فیبوناچی
  • 1.3412 – نوسان ماه سپتامبر

سطوح پشتیبانی کلیدی:

با وارن در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @WVenketas





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.