نفت با کاهش اعتماد مصرف کننده ایالات متحده و انتشار SPR کاهش می یابد

[ad_1] بهای معاملات آتی نفت برنت 75 سنت یا 0.7 درصد کاهش یافت و به 104.40 دلار رسید. قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) ۱.۷۲ دلار یا ۱.۸ درصد کاهش یافت و به ۹۴.۹۸ دلار رسید. دولت بایدن گفت 20 میلیون بشکه دیگر نفت خام SPR را به عنوان بخشی از طرح قبلی

کد خبر : 234019
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۴:۲۰
نفت با کاهش اعتماد مصرف کننده ایالات متحده و انتشار SPR کاهش می یابد

[ad_1]

بهای معاملات آتی نفت برنت 75 سنت یا 0.7 درصد کاهش یافت و به 104.40 دلار رسید. قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) ۱.۷۲ دلار یا ۱.۸ درصد کاهش یافت و به ۹۴.۹۸ دلار رسید.

دولت بایدن گفت 20 میلیون بشکه دیگر نفت خام SPR را به عنوان بخشی از طرح قبلی برای استفاده از تسهیلات برای آرام کردن قیمت نفت که به دلیل حمله روسیه به اوکراین در فوریه و بهبود تقاضا که در اوایل همه گیری شیوع پیدا کرد، به فروش خواهد رساند.

در اواخر ماه مارس، دولت اعلام کرد که به مدت شش ماه رکورد 1 میلیون بشکه در روز نفت خام SPR را آزاد خواهد کرد.

جان کیلداف، شریک Again Capital LLC در نیویورک، گفت: «بازار به این اعلامیه SPR واکنش نشان می‌دهد و تا حدی کمک کرده است که همه چیز را پنهان نگه دارد.

نظرسنجی بورد کنفرانس نشان داد که به دلیل نگرانی های آزاردهنده در مورد تورم و افزایش نرخ های بهره، اعتماد مصرف کننده ایالات متحده در ماه جولای به کمترین میزان در 1-1/2 سال گذشته رسید. همچنین نشان داد که مصرف کنندگان نسبت به بازار کار کمتر خوشبین هستند.

قیمت ها به دلیل اخباری مبنی بر اینکه روسیه در حال تشدید فشار گاز خود در اروپا است، افزایش یافت. روز دوشنبه، گازپروم اعلام کرد که عرضه از طریق خط لوله نورد استریم 1 به آلمان تنها به 20 درصد از ظرفیت کاهش می یابد.

آلمان، بزرگترین اقتصاد اروپا، ممکن است مجبور شود گاز را به صنعت سهمیه بندی کند تا شهروندان خود را در ماه های زمستان گرم نگه دارد.

تاماس وارگا در نفت گفت: «این اعلامیه این نگرانی را زنده کرد که روسیه، علیرغم انکار بدبینانه‌اش، از استفاده از انرژی خود به عنوان سلاح برای کسب امتیازات در جنگ خود علیه اوکراین ابایی نخواهد کرد و … احتمالاً می‌تواند انتظار موفقیت کوتاه‌مدت داشته باشد». کارگزاری PVM.

وزیران انرژی اتحادیه اروپا پیشنهادی را برای همه کشورهای اتحادیه اروپا برای کاهش داوطلبانه مصرف گاز به میزان 15 درصد از اوت تا مارس تصویب کردند.

عرضه نفت خام، فرآورده های نفتی و گاز اروپا به دلیل تحریم های غرب و اختلافات پرداختی با روسیه از زمان حمله 24 فوریه به اوکراین که مسکو آن را “عملیات نظامی ویژه” می نامد، مختل شده است.

اتحادیه اروپا بارها روسیه را به باج خواهی انرژی متهم کرده است. کرملین کمبودها را ناشی از مسائل تعمیر و نگهداری و تحریم ها می داند.

قیمت های بالای سوخت در حال حاضر شروع به کاهش تقاضا کرده است و سرمایه گذاران برای نرخ های بهره بالاتر در ایالات متحده آماده می شوند. انتظار می رود فدرال رزرو در پایان نشست سیاست خود در روز چهارشنبه، نرخ بهره را 75 واحد افزایش دهد.

جیم ریتربوش، رئیس Ritterbusch and Associates LLC در گالنای ایلینویز، گفت: «نوسانات احتمالاً با پیشرفت این هفته با تصمیم فردای فدرال رزرو و اظهارنظرهای مرتبط که احتمالاً مسیر تجارت نفت را تا پایان این هفته تعیین می کند، افزایش خواهد یافت.

(گزارش اضافی توسط احمد قدار در لندن، یوکا اوبایاشی در توکیو و مویو خو در سنگاپور ویرایش توسط کرستن دونوان، دیوید گودمن، مارگریتا چوی و دیوید گرگوریو)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.