نظرسنجی رویترز توسط رویترز: فقدان گزینه های جایگزین برای تسلط دلار

[ad_1] © رویترز. اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر نشان داده شده است که در 14 فوریه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر توسط هاری کیشان بنگالورو (رویترز) – بر اساس نظرسنجی رویترز از استراتژیست های FX که برای سال ها عمدتاً بر این عقیده بودند که دلار آمریکا تضعیف خواهد شد، دلار بیشتر

کد خبر : 203519
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
نظرسنجی رویترز توسط رویترز: فقدان گزینه های جایگزین برای تسلط دلار

[ad_1]


© رویترز. اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر نشان داده شده است که در 14 فوریه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر

توسط هاری کیشان

بنگالورو (رویترز) – بر اساس نظرسنجی رویترز از استراتژیست های FX که برای سال ها عمدتاً بر این عقیده بودند که دلار آمریکا تضعیف خواهد شد، دلار بیشتر افزایش های اخیر خود را حداقل برای شش ماه دیگر حفظ خواهد کرد.

آخرین معامله درست کمتر از بالاترین سطح 20 سال اخیر که در هفته گذشته رسید، بیش از 14.0 درصد از ابتدای سال گذشته افزایش داشته است که حدود نیمی از این معاملات تنها در سال جاری ثبت شده است.

این افزایش نشانه‌های کمی از کاهش را نشان می‌دهد زیرا فدرال رزرو به تازگی یک افزایش 50 واحدی مورد انتظار نرخ بهره را ارائه کرد و در را برای چندین حرکت از این قبیل در ماه‌های آینده باز گذاشت تا بالاترین تورم در چهار دهه اخیر را مهار کند.

«در حالی که درست است که انقباضات پولی زیادی به دلار قیمت گذاری شده است، که به طور معمول نشان دهنده فضای صعودی محدودتر است… در عین حال، ما فکر می کنیم که قطعاً از نظر قیمت گذاری بازنگری بیشتر را مستثنی نمی کنیم. فرانچسکو پسوله، استراتژیست FX در ING، گفت: برای مثال، نرخ پایانه به مرز 4.0٪ می رسد.

ما فکر می کنیم که قدرت دلار ناشی از انقباض فدرال رزرو تا زمانی که فدرال رزرو شروع به عقب نشینی در برابر قیمت گذاری در بازار از نظر (نرخ) پایانی نکند، ادامه خواهد داشت.

نرخ وجوه فدرال رزرو، که اکنون در 0.75٪ -1.00٪ است، بر اساس آن تجزیه و تحلیل فاصله زیادی دارد.

انتظارات برای تهاجمی‌ترین انقباض پولی در دهه‌های اخیر، بازارهای مالی جهانی را تحت تأثیر قرار داده است و معیار را بیش از 10 درصد در سال کاهش داده و بازدهی خزانه‌داری آمریکا را به بالاترین حد سه ساله نزدیک به 3 درصد رسانده است.

در حالی که انتظار می‌رفت بازدهی بالاتر خزانه‌داری در کوتاه‌مدت ارزش دلار را حفظ کند، نظرسنجی 2 تا 4 مه از نزدیک به 70 استراتژیست که درست قبل از نشست فدرال رزرو انجام شد، نشان داد که تحلیلگران همچنان انتظار داشتند که دلار در 12 ماه آینده تضعیف شود.

لی هاردمن، تحلیلگر ارز در MUFG، خاطرنشان کرد: «انقباض پولی پیش رو پیامدهایی برای رشد خواهد داشت که منجر به کاهش انتظارات افزایش نرخ خواهد شد که منجر به ضعیف‌تر شدن دلار می‌شود».

با کاهش حدود 7.0 درصدی در سال، یورو در ماه آوریل حدود 5.0 درصد از دست داد که بدترین عملکرد ماهانه آن در بیش از هفت سال گذشته است. انتظار نمی رفت که بخش اعظم زیان سال تا به امروز خود را در سال 2022 جبران کند.

با این حال، انتظار نمی رفت که یورو با دلار برابری کند.

اکثریت تقریباً 60 درصدی تحلیلگران، 16 نفر از 28 نفر، که به یک سؤال اضافی پاسخ دادند، گفتند که شانس این که ارز در سه ماه آینده به برابری در برابر دلار برسد، کم تا بسیار پایین است. 12 باقیمانده از بالا به بسیار زیاد گفتند.

پیش‌بینی‌های متوسط ​​نشان می‌دهد که ارز رایج در سه و شش ماه آینده به 1.07 و 1.09 دلار افزایش می‌یابد که به ترتیب 1.4 و 3.3 درصد افزایش می‌یابد. روز چهارشنبه حدود 1.055 دلار معامله شد.

سپس پیش بینی می شد که در یک سال به 1.13 دلار برسد، سطحی که یورو سال را با آن آغاز کرد.

ین ژاپن در سال جاری بیش از 11.0 درصد در برابر دلار کاهش یافت و در آخرین مارپیچ نزولی خود به پایین ترین حد در دو دهه گذشته رسید. انتظار می رفت که تنها نیمی از این ضررها را جبران کند و در 12 ماه آینده حدود 123 دلار در هر دلار معامله شود.

هنگامی که از 16 تحلیلگر که به سوال اضافی پاسخ دادند، وقتی پرسیده شد که ضعیف‌ترین کاهش ارزش ارز در این ماه چیست، میانگین 133 را نشان دادند که بیش از 2.0 درصد کمتر از آخرین معامله ین در روز چهارشنبه بود. پیش بینی ها در محدوده 130-136 بود.

حتی در پس‌زمینه جنگ روسیه و اوکراین، ین بدترین عملکرد را در میان ارزهای G10 در سال جاری داشته است و سؤالاتی را در مورد اعتبار آن برای یک ارز امن ایجاد کرده است.

در پاسخ به این سوال که آیا خرابی اخیر در وضعیت پناهگاه آن موقتی است یا خیر، اکثریت قوی تحلیلگران، 14 نفر از 21 نفر، پاسخ مثبت دادند.

ING افزود: “این ارز تا حدی جذابیت خود را به عنوان یک ارز امن از دست داده است، اما نمی‌توانم بگویم که این یک تغییر کامل است که چهار سال طول می‌کشد. فکر می‌کنم عوامل موقتی زیادی در حال حاضر وجود دارند.” پسول.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.