نظرسنجی رویترز توسط رویترز: دلار کانادا در اواخر سال 2023 با چشم انداز مطلوب تر جهانی افزایش می یابد

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: یک سکه دلار کانادا، که معمولا به عنوان “Loonie” شناخته می شود، در این تصویر تصویری که در 23 ژانویه 2015 در تورنتو گرفته شده است، نشان داده شده است. رویترز/مارک بلینچ نوشته فرگال اسمیت تورنتو (رویترز) – بر اساس نظرسنجی رویترز که روز چهارشنبه منتشر شد، دلار کانادا در

کد خبر : 317495
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
نظرسنجی رویترز توسط رویترز: دلار کانادا در اواخر سال 2023 با چشم انداز مطلوب تر جهانی افزایش می یابد

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: یک سکه دلار کانادا، که معمولا به عنوان “Loonie” شناخته می شود، در این تصویر تصویری که در 23 ژانویه 2015 در تورنتو گرفته شده است، نشان داده شده است. رویترز/مارک بلینچ

نوشته فرگال اسمیت

تورنتو (رویترز) – بر اساس نظرسنجی رویترز که روز چهارشنبه منتشر شد، دلار کانادا در اواخر امسال افزایش می‌یابد زیرا چشم‌انداز اقتصاد جهانی برای ارزهای مرتبط با کالاها مطلوب‌تر می‌شود و سرمایه‌گذاران شرط می‌بندند بانک‌های مرکزی نرخ بهره را در سال 2024 کاهش دهند.

با این حال، طبق پیش‌بینی تحلیلگران ارزی، در سه ماه آینده، قیمت 1.34 به ازای هر دلار آمریکا یا 74.63 سنت آمریکا تغییر چندانی نخواهد داشت، اگرچه این رقم کمی قوی‌تر از پیش‌بینی ژانویه 1.35 بود.

پس از آن انتظار می رفت که لونی در یک سال به 1.30 افزایش یابد، افزایشی کمی بیش از 3٪، اما بدون تغییر نسبت به پیش بینی نظرسنجی ژانویه.

جی ژائو گفت: «چین یکی از محرک‌های بنیادی بزرگ برای افزایش خوش‌بینی است… با بازگشت این تقاضا، از اقتصاد جهانی حمایت می‌کند و می‌تواند تقویتی برای ارزهای طرفدار چرخه باشد». موری، تحلیلگر بازار در Monex Canada Inc.

بازگشایی سریع اقتصاد شماره 2 جهان احتمالاً تقاضا برای کالاهایی را که به وفور توسط کانادا تولید می شود، افزایش می دهد و به طور بالقوه به جلوگیری از رکود اقتصادی کمک می کند تا زمانی که باعث افزایش تورم و افزایش بیشتر نرخ بهره نشود.

بر اساس نظرسنجی ماهانه گسترده تر ارز خارجی رویترز، انتظار می رود سایر ارزهای مرتبط با کالا مانند دلار استرالیا و ارزهای بازارهای نوظهور نیز از بازگشایی چین سود ببرند.

بانک مرکزی کانادا در ماه گذشته به اولین بانک مرکزی بزرگ تبدیل شد که کمپین انقباضی خود را متوقف کرد و گفت که ارزیابی میزان تاثیر افزایش نرخ برای کاهش تورم به زمان نیاز دارد.

ژائو موری گفت: «بانک‌های مرکزی شروع به توقف کرده‌اند و من فکر می‌کنم که این امر محیط حمایتی بیشتری را برای ارزهای چرخه‌ای مانند لونی ایجاد می‌کند، به خصوص در نیمه دوم سال».

فدرال رزرو ایالات متحده، بانک مرکزی اروپا و بانک انگلستان نیز مقدمات توقف را فراهم کرده‌اند، هرچند که افزایش نرخ‌ها انجام نشده است.

با نزدیک شدن به پایان انقباض، بازارهای پول شرط می‌بندند که فدرال‌رزرو و بانک مرکزی آمریکا تا پایان سال به کاهش نرخ بهره روی آورند و سپس در سال 2024 با قدرت بیشتری کاهش دهند.

Mazen Issa، استراتژیست ارشد FX در TD Securities در نیویورک، گفت: سهام احتمالاً اواخر امسال از چشم انداز “یک پویایی تورمی نهایی” سود خواهند برد.

این همچنین باید به حمایت از ارزهای غیر دلاری کمک کند، بنابراین هر چیزی مانند دلار کانادا.”

Loonie تمایل دارد همبستگی مثبت قوی با بازارهای سهام داشته باشد.

(برای سایر داستان های نظرسنجی ارز خارجی رویترز در فوریه:)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.