نظرسنجی رویترز توسط رویترز ، دلار در جهت تغییر مسیر در انتظار فدرال رزرو گام برداشته است

© رویترز. در این تصویر که در 7 می 2021 گرفته شده است ، یک اسکناس یک دلاری آمریکا در جلوی نمودار سهام موجود است. REUTERS/Dado Ruvic/Illustration نویسنده: هری کیشان بنگلورو (رویترز) – بر اساس نظرسنجی رویترز از استراتژیست های FX که در مورد جایی که انتظار می رفت ارز در سه ماه آینده معامله

کد خبر : 99633
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۰:۲۰
نظرسنجی رویترز توسط رویترز ، دلار در جهت تغییر مسیر در انتظار فدرال رزرو گام برداشته است



© رویترز. در این تصویر که در 7 می 2021 گرفته شده است ، یک اسکناس یک دلاری آمریکا در جلوی نمودار سهام موجود است. REUTERS/Dado Ruvic/Illustration

نویسنده: هری کیشان

بنگلورو (رویترز) – بر اساس نظرسنجی رویترز از استراتژیست های FX که در مورد جایی که انتظار می رفت ارز در سه ماه آینده معامله شود ، بازار دلار در وضعیت نامعلومی قرار دارد زیرا بازارهای مالی منتظر راه روشن تری از سوی فدرال رزرو آمریکا هستند.

در حالی که حتی پیش از اظهارات جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو ، جمعه گذشته در جکسون هول ، دلار آمریکا از زمان صعود به بالاترین سطح در 9 ماه گذشته حدود 1.4 درصد کاهش یافته است. اما هنوز در حدود 3 درصد در سال افزایش یافته است.

در حالی که تحلیلگران در 30 اوت-سپتامبر. 2 نظرسنجی از نزدیک به 60 استراتژیست FX انتظار داشت که دلار آمریکا بیشترین سود را در سال آینده کنار بگذارد ، آنها در مورد چشم انداز کوتاه مدت و میان مدت به طور فزاینده ای مبهم بودند.

کری کریگ ، جهانی استراتژیست بازار در JP Morgan Asset Management در ملبورن.

از آنجا که این دو نیرو در حال رقابت هستند ، ما نسبت به جهت دلار آمریکا نسبتاً بی طرف هستیم. “

کاهش فدرال رزرو در خرید اوراق قرضه ماهانه 120 میلیارد دلار ، که بیش از 75 درصد از 51 تحلیلگر انتظار داشتند بانک مرکزی در سه ماهه پایانی امسال اعلام کند ، باید به افزایش خزانه داری آمریکا کمک کند.

دیوید آدامز ، رئیس استراتژی FX در آمریکای شمالی در این باره می گوید: “در نهایت ، ما فکر می کنیم در دنیایی که بازده واقعی در ماه های آینده همچنان ادامه خواهد داشت ، احتمالا دلار مثبت خواهد بود.” مورگان استنلی (NYSE :).

ما همچنان به صعود دلار ادامه می دهیم ، به ویژه در مقابل ارزهای کم بازده – این ین ژاپن و یورو است. “

داده های کمیسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده در 27 آگوست منتشر شد که نشان می داد دلالان بار دیگر خالص دارایی های بلند دلار خود را افزایش داده اند.

اما با تأکید بر عدم قطعیت حاکم ، بین تحلیلگران که به س questionال دیگری درباره نحوه معامله دلار در سه ماه آینده پاسخ دادند ، اتفاق نظر وجود نداشت.

اگرچه 23 نفر از 60 استراتژیست گفتند که انتظار دارند ارز در حدود سطح فعلی معامله شود ، اما 25 نفر به طور کلی بالاتر از آن هستند. 12 نفر باقی مانده نسبتاً پایین تر را انتخاب کردند.

تحلیلگران در حالی که به دیدگاه دیرینه خود درباره تضعیف دلار در افق 12 ماهه پایبند بودند ، دچار شک و تردید شدند.

62 درصد از استراتژیست ها ، 36 نفر از 58 نفر ، در پاسخ به این پرسش که چقدر مطمئن هستند ، گفتند که اعتماد به نفس ندارند یا اصلاً اطمینان ندارند. بیست و دو نفر با اعتماد به نفس انتخاب کردند.

با پیش بینی افزایش بیشتر ارزهای اصلی در برابر دلار در 12 ماه آینده ، یورو در مدت مشابه کمی بیش از 2 درصد افزایش یافت. ارز رایج در سال جاری 3 درصد کاهش یافته است.

همچنین پیش بینی می شد که اکثر ارزهای بازارهای نوظهور طی سه تا شش ماه آینده تضعیف شده یا در بهترین حالت به محدوده ای بچسبند ، زیرا خروج محرک های آمریکا می تواند سرمایه گذاران را مجبور به دوری از ارزهای “پنج شکننده” کند – ترکیه ، آفریقای جنوبی ، برزیل ، هند و اندونزی – مانند سال 2013. [EMRG/POLL]

زمانی که ما ریسک پذیری زیادی داریم ، پول را به بازارهای نوظهور می کشانیم و آنچه اخیراً مشاهده می کنیم این است که نوع دلتا واقعاً بازارهای آسیایی را متزلزل می کند و این میزان عدم قطعیت با این بحث تنگ کننده تقویت می شود ، دلار تضعیف می شود. جین فولی ، رئیس استراتژی FX در Rabobank در لندن گفت.

این ترکیبی از دو فاکتور است که باعث شده جریانها به سمت عقب کشیده شوند. برای اینکه دلار دوباره تضعیف شود ، مجبوریم حجم عظیمی از جریانها را به بازارهای نوظهور داشته باشیم ، و من نمی توانم این را ببینم. بی وقفه اتفاق می افتد. “

(برای داستانهای دیگر از نظرسنجی ارزی سپتامبر سپتامبر رویترز 🙂





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.