نشست هم اندیشی Jackson Hole در جلسه امروز آغاز می شود

[ad_1] در حالی که ما هنوز منتظر شروع همایش جکسون هول از امروز و شروع سخنرانی های مختلف هستیم ، همانطور که در تجزیه و تحلیل خود در مورد دوشنبه هفته گذشته اشاره کردیم ، این هفته با داده های کلان آلمان بارگیری شده است ، کاملا مثبت بوده است بیایید خلاصه ای از این

کد خبر : 96310
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
نشست هم اندیشی Jackson Hole در جلسه امروز آغاز می شود

[ad_1]

در حالی که ما هنوز منتظر شروع همایش جکسون هول از امروز و شروع سخنرانی های مختلف هستیم ، همانطور که در تجزیه و تحلیل خود در مورد دوشنبه هفته گذشته اشاره کردیم ، این هفته با داده های کلان آلمان بارگیری شده است ، کاملا مثبت بوده است بیایید خلاصه ای از این داده ها را در زیر مشاهده کنیم:

  • در جلسه روز دوشنبه ، ما دیدیم که چگونه داده های اولیه PMI بخش خدمات و تولید برای آلمان به ترتیب در 61.5 و 62.7 واحد تنظیم شده است ، در حالی که اجماع بازار پیش بینی کرده بود که این میزان به 61.0 و 65.0 برسد ، بنابراین ما قبلاً می توانیم مخلوط را مشاهده کنیم نتایجی که آغاز کندی اقتصاد را نشان داد.
  • روز سه شنبه ، ما اطلاعات مربوط به تولید ناخالص داخلی سه ماهه آلمان را دریافت کردیم. این رقم با اجماع تحلیلگران پس از آن بهتر از حد انتظار بود در سه ماهه دوم اقتصاد آلمان با نرخ 1.6 درصد رشد کرد ،رشد تولید ناخالص داخلی سالانه را دو دهم بیشتر از آنچه انتظار می رفت توافق بازار به 9.8 درصد برساند.
  • روز چهارشنبه ، ما با این موضوع آشنا شدیم داده های تجاری انتظارات آلمان ، شاخص IFO اعتماد کسب و کار در آلمان و شاخص وضعیت فعلی در آلمان. از این 3 داده ، فقط داده های وضعیت فعلی آلمان مثبت بود پس از عبور از انتظارات بازار با رسیدن به 101.4 واحد در مقایسه با 100.8 واحد مورد انتظار ، بنابراین می توانیم آن را مشاهده کنیم اگرچه در حال حاضر وضعیت بد نیست ، اگر در مورد انتظارات برای آینده صحبت کنیم ، این چندان خوب نیست. به طور مشخص، هر دو داده نه تنها آنهایی بودند که با اجماع بازار انتظار می رفت ، بلکه بدتر از داده های ماه قبل برای دومین ماه متوالی بود.
  • از سوی دیگر ، امروز پنجشنبه ما این را می شناسیم شاخص GfK آب و هوای مصرف کننده برای آلمان برای ماه سپتامبر و این داده ها نیز نه تنها بدتر از داده های ماه قبل بوده است ، بلکه پس از تسویه در -1.2 واحد در مقایسه با -0.7 مورد انتظار ، با توافق بازار بدتر از حد انتظار بوده است. لازم به ذکر است که این شاخص اعتماد مصرف کنندگان آلمانی را در فعالیت های اقتصادی اندازه گیری می کند که در آن تلاش می شود افزایش هزینه های مصرف کننده را پیش بینی کند. این همچنین دومین ماه متوالی است که این رقم منفی است.

بنابراین ، و با در نظر گرفتن همه این داده ها ، می توان یکبار دیگر درک کرد که احساسات آینده با وجود بهبود اقتصادی نشان داده شده توسط تولید ناخالص داخلی در سه ماهه دوم ، کاملاً مثبت نیست و هم سرمایه گذاران و هم مصرف کنندگان در آینده منتظر مشکلات هستند. این را می توان با مشکلاتی که نوع دلتا ایجاد می کند و مشکلاتی که در واکسن ایجاد می کند توضیح داد ، همانطور که در تحلیل دیروز خود اشاره کردیم و تغییرات احتمالی که ممکن است بانک های مرکزی ایجاد کنند ، پایان محرک های پولی و افزایش احتمالی نرخ بهره به

از نظر فنی ، اگر به نمودار روزانه DAX30 آلمانی نگاه کنیم ، می بینیم که روند صعودی شدیدی را دنبال می کند که عملاً باعث شده است اوج های تاریخی را پس از اوج های تاریخی مشخص کند ، اگرچه اگر بر هفته های گذشته تمرکز کنیم ، می توانیم مشاهده کنیم برخی از علائم فرسودگی ناشی از تجمع بیش از حد تختخواب که می توانیم در شاخص تصادفی با یک شاخص MACD عملاً مسطح مشاهده کنیم ، اگرچه در حال حاضر این دارای چندین نقطه مهم و پشتیبان مهم است که آخرین آنها منطقه منطبق پایین ترین سطح آخرین آن است مارس و میانگین 200 جلسه آن با نوار قرمز پایین نشان داده شده است.

منبع: Admiral Markets MetaTrader 5. محدوده داده نمودار روزانه DAX30: 23 آوریل 2020 تا 26 آگوست 2021. تهیه شده در 26 آگوست 2021 ساعت 11:05 صبح CEST. لطفاً توجه داشته باشید که عملکرد گذشته بازدهی آینده را تضمین نمی کند.

اگر روی نمودار H4 تمرکز کنیم ، می بینیم که قیمت در حال حاضر در نقطه حمایت قابل توجهی در منطقه همزمان میانگین متحرک 200 در H4 (قرمز) قرار دارد ، سطح حمایت مقاومت نشان داده شده توسط نوار نارنجی و طولانی آن اصطلاح خط روند صعودی را همانطور که در دایره قرمز بالا مشاهده می کنیم.

از دست دادن این سطح حمایتی مهم می تواند باعث اصلاح بیشتر شود که ابتدا باید با سطح 15480 امتیاز مواجه شود. از دست دادن این سطح ، راه را برای اصلاح بیشتر به سطح حمایتی مهم بعدی که توسط نوار قرمز بالا نمایان می شود ، باز می کند.

مهم این است که ما تکامل قیمت و اخبار را نه تنها از نشست هم اندیشی جکسون هول ، بلکه از اخبار کلان اقتصادی که در هفته های آینده خواهیم دانست ، دنبال کنیم.

در حال حاضر ، اگرچه داده ها نسبت به انتظارات آینده کاملاً مثبت نیستند ، اما نمی توان به طور قاطع تأیید کرد که تغییر در روند به طور فوری رخ می دهد ، بنابراین اگر این سطوح حمایتی را حفظ کنیم ، نمی توانیم اوج تاریخی جدید را رد کنیم.

منبع: Admiral Markets MetaTrader 5. محدوده داده های نمودار DAX30 H4: 19 مارس 2021 تا 26 آگوست 2021. تهیه شده در 26 آگوست 2021 ساعت 11:10 صبح CEST. لطفاً توجه داشته باشید که عملکرد گذشته بازدهی آینده را تضمین نمی کند.

تکامل در 5 سال گذشته:

  • 2020: 3.6
  • 2019: 25.48
  • 2018: -18.26٪
  • 2017: 12.51
  • 2016: 6.87

با حساب Admirals Trade.MT5 ، می توانید قراردادهای تفاوت (CFD) را در DAX30 و بیش از 3000 سهام معامله کنید! CFD به معامله گران اجازه می دهد تا از بازارهای گاو و خرس و همچنین استفاده از اهرم سود ببرند. برای افتتاح حساب امروز روی بنر زیر کلیک کنید:

تجارت با متاتریدر 5

اطلاعات در مورد مواد تجزیه و تحلیل:

داده های داده شده اطلاعات اضافی در مورد تمام تجزیه و تحلیل ها ، برآورد ها ، پیش آگهی ها ، پیش بینی ها ، بررسی بازارها ، چشم اندازهای هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (که از این پس “تجزیه و تحلیل”) در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admiral Markets منتشر می شود ، ارائه می دهد که تحت علامت تجاری Admiral Markets فعالیت می کنند (از این پس “بازارهای دریاسالار”) قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  1. این یک ارتباط بازاریابی است. محتوا فقط برای اهداف اطلاع رسانی منتشر می شود و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی که برای ترویج استقلال تحقیقات سرمایه گذاری طراحی شده است ، تهیه نشده است و مشمول هیچ گونه ممنوعیتی در قبال انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نمی شود.
  2. هرگونه تصمیم سرمایه گذاری توسط هر مشتری به تنهایی گرفته می شود ، در حالی که Admiral Markets هیچگونه ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی را نخواهد داشت ، خواه بر اساس محتوا یا نه.
  3. با هدف حفاظت از منافع مشتریان و عینی بودن تجزیه و تحلیل ، Admiral Markets روشهای داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تعارض منافع ایجاد کرده است.
  4. تجزیه و تحلیل توسط یک تحلیلگر مستقل ، روبرتو روخاس (تحلیلگر) ، (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآورد شخصی آنها تهیه شده است.
  5. در حالی که تمام تلاش منطقی برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه همه اطلاعات تا حد امکان ، به شکلی قابل فهم ، به موقع ، دقیق و کامل انجام می شود ، Admiral Markets صحت یا کامل بودن هیچ یک را تضمین نمی کند. اطلاعات موجود در تجزیه و تحلیل
  6. هر نوع عملکرد گذشته یا مدل شده از ابزارهای مالی نشان داده شده در محتوا نباید به عنوان یک قول ، ضمانت یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط Admiral Markets برای هرگونه عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است هم افزایش و هم کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.
  7. محصولات دارای اهرم (شامل قراردادهای مابه التفاوت) ماهیتی سوداگرانه دارند و ممکن است منجر به ضرر یا سود شوند. قبل از شروع تجارت ، لطفاً اطمینان حاصل کنید که خطرات احتمالی را کاملاً درک کرده اید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.