نشست امروز بانک مرکزی اروپا مورد توجه بازار خواهد بود

[ad_1] توجه بازار این هفته بر نشست امروز بانک مرکزی اروپا متمرکز شده است ، زیرا نگرانی ها در مورد بهبود اقتصادی طی چند ساعت گذشته به طور پیوسته افزایش یافته است. در هفته های اخیر ما شاهد وخامت اقتصاد جهانی بوده ایم که با کاهش اعتماد سرمایه گذاران آلمانی منعکس شده است ، همانطور

کد خبر : 108414
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
نشست امروز بانک مرکزی اروپا مورد توجه بازار خواهد بود

[ad_1]

توجه بازار این هفته بر نشست امروز بانک مرکزی اروپا متمرکز شده است ، زیرا نگرانی ها در مورد بهبود اقتصادی طی چند ساعت گذشته به طور پیوسته افزایش یافته است.

در هفته های اخیر ما شاهد وخامت اقتصاد جهانی بوده ایم که با کاهش اعتماد سرمایه گذاران آلمانی منعکس شده است ، همانطور که در تجزیه و تحلیل خود در روز سه شنبه بحث کردیم ، که بار دیگر وابستگی اقتصاد به اقدامات بانک های مرکزی را نشان می دهد.

بازار انتظار دارد بانک مرکزی اروپا با تأیید اینکه می تواند برنامه خرید بدهی های دولتی را تا پایان سال به پایان برساند ، از رهبری فدرال رزرو پیروی کند. انتظار نمی رود کریستین لاگارد با تأیید تاریخ شروع ، گامی فراتر بگذارد ، زیرا پس از داده های بد بیکاری هفته گذشته در ایالات متحده ، این امر می تواند فاصله زیادی داشته باشد.

به طور خاص ، ایالات متحده در آگوست 235،000 شغل ایجاد کرد در مقایسه با 665،000 مورد انتظار ، و اگر در نظر بگیریم که رقم اولیه تولید ناخالص داخلی ایالات متحده برای سه ماهه دوم بدتر از انتظار بود (6.6 compared در مقایسه با 6.7٪) ، به نظر می رسد که این اعلامیه در مورد شروع خروج محرک تا نوامبر به تعویق می افتد.

نگرانی اصلی بازار این است که این تصمیم فدرال رزرو یا بانک مرکزی اروپا با عجله گرفته شود. برداشتن محرک با داده های کلان که کاملاً مثبت نیست و بدون کنترل کامل همه گیری می تواند باعث اصلاحات شدید در شاخص های اصلی بازار سهام شود.

در جلسه دیروز ، بدون شک یکی از بخشهای بسیار آسیب دیده به دلیل این عدم قطعیت ، بخش بانکی بود که در آن شاهد کاهش گسترده بودیم ، با افت 2.31، ، 1.31، ، 0.46 and و 1.53 in در Banco Santander ، BBVA ، Deutsche Bank و BNP به ترتیب پاریباس

پس از کاهش روز گذشته ، بانکو سانتاندر به سطح حمایتی مهم که توسط نوار قرمز در منطقه نزدیک به میانگین متحرک 200 جلسه ای خود با رنگ قرمز نشان داده شد ، برگشت. این میانگین متحرک از آخرین باری که قیمت در پایان ژانویه با آن روبرو شد ، به عنوان سطح اصلی پشتیبانی عمل می کند ، پس از آن حرکت از طریق یک کانال صعودی مهم را آغاز کرد که در ماه ژوئیه از دست داد و وارد حرکت کنونی خود شد.

اگر این عدم قطعیت ادامه یابد ، این اصلاح می تواند طولانی شود و از دست دادن این سطح حمایتی مهم می تواند یک انگیزه قوی نزولی را ایجاد کند ، که اولین هدف آن محدوده 2.75/2.85 یورو به ازای هر سهم خواهد بود.

تا زمانی که قیمت نتواند از خط روند نزولی میان مدت خود که در ماه ژوئن پس از رسیدن به بالاترین سطح سالانه در حدود 3.5 یورو برای هر سهم آغاز شد ، صعود کند ، نمی توان انتظار یک حرکت صعودی جدید را داشت.

نشان داده شده: Admirals MetaTrader 5 – Santander Daily Chart. محدوده تاریخ: 17 ژوئن 2019 – 8 سپتامبر 2021. تاریخ ضبط: 8 سپتامبر 2021. عملکرد گذشته یک شاخص قابل اعتماد برای نتایج آینده نیست.

تحولات پنج سال گذشته:

  • 2020: -28.99٪
  • 2019: -6.12
  • 2018: -27.04
  • 2017: 13
  • 2016: 9.91

با حساب Invest.MT5 از Admirals ، می توانید سهام Santander را در بیش از 4،300 شرکت دیگر فهرست شده از سراسر جهان خریداری کنید! برای افتتاح حساب امروز روی بنر زیر کلیک کنید:

اطلاعات در مورد مواد تجزیه و تحلیل:

داده های داده شده اطلاعات اضافی در مورد تمام تجزیه و تحلیل ها ، برآورد ها ، پیش آگهی ها ، پیش بینی ها ، بررسی بازارها ، چشم اندازهای هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (که از این پس “تجزیه و تحلیل”) در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admiral Markets منتشر می شود ، ارائه می دهد که تحت علامت تجاری Admiral Markets فعالیت می کنند (از این پس “بازارهای دریاسالار”) قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  1. این یک ارتباط بازاریابی است. محتوا فقط برای اهداف اطلاع رسانی منتشر می شود و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی که برای ارتقاء استقلال تحقیقات سرمایه گذاری طراحی شده است ، تهیه نشده است و مشمول هیچ گونه ممنوعیتی در قبال انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نمی شود.
  2. هرگونه تصمیم سرمایه گذاری توسط هر مشتری به تنهایی گرفته می شود ، در حالی که Admiral Markets هیچگونه ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی را نخواهد داشت ، خواه بر اساس محتوا یا نه.
  3. با هدف حفاظت از منافع مشتریان و عینی بودن تجزیه و تحلیل ، Admiral Markets روشهای داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تعارض منافع ایجاد کرده است.
  4. تحلیل توسط روبرتو روخاس ، تحلیلگر مستقل ، مشارکت کننده مستقل (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآورد شخصی تهیه شده است.
  5. در حالی که تمام تلاش معقول برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه همه اطلاعات تا حد امکان ، به شکلی قابل فهم ، به موقع ، دقیق و کامل انجام می شود ، Admiral Markets صحت یا کامل بودن هیچ یک را تضمین نمی کند. اطلاعات موجود در تجزیه و تحلیل
  6. هر نوع عملکرد گذشته یا مدل شده از ابزارهای مالی نشان داده شده در محتوا نباید به عنوان یک قول ، ضمانت یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط Admiral Markets برای هرگونه عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است هم افزایش و هم کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.
  7. محصولات دارای اهرم (شامل قراردادهای مابه التفاوت) ماهیتی سوداگرانه دارند و ممکن است منجر به ضرر یا سود شوند. قبل از شروع تجارت ، لطفاً اطمینان حاصل کنید که خطرات احتمالی را کاملاً درک کرده اید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.