نشان زودیاک کاپیتان لیوای در انیمه‌ی حمله به تایتان چیست؟

در حالی که بسیاری از بینندگان به دلیل ظاهر لیوای جذب او می‌شوند، شخصیت و رفتارهای او لیوای را به یکی از کاراکترهای محبوب داستان تبدیل می‌کند. کاپیتان لیوای به‌عنوان ستونی محکم و استوار برای هنگ اکتشاف (Survey Corps) عمل می‌کند و به همه‌ی افراد مسئولیت‌پذیری را می‌آموزد. مطمئناً لیوای آکرمن برای تمام افراد گروه

کد خبر : 151716
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
نشان زودیاک کاپیتان لیوای در انیمه‌ی حمله به تایتان چیست؟


در حالی که بسیاری از بینندگان به دلیل ظاهر لیوای جذب او می‌شوند، شخصیت و رفتارهای او لیوای را به یکی از کاراکترهای محبوب داستان تبدیل می‌کند. کاپیتان لیوای به‌عنوان ستونی محکم و استوار برای هنگ اکتشاف (Survey Corps) عمل می‌کند و به همه‌ی افراد مسئولیت‌پذیری را می‌آموزد. مطمئناً لیوای آکرمن برای تمام افراد گروه هنگام بروز بحران‌ها یک شخصیت قابل اعتماد و تکیه‌گاهی محکم است.

کاپیتان لیوای دارای ویژگی‌هایی است که ممکن است برای همه جذاب نباشد. او رک و پوست‌کنده است و از ابراز رنجش یا آزردگی خود نسبت به افراد یا مسائل ابایی ندارد. با این وجود، او همچنان یک چهره قابل احترام در هنگ اکتشاف و ارتش است. او قوی‌ترین سرباز بشریت است و نشان زودیاک او با توجه به این واقعیت کاملاً همخوانی دارد. کاپیتان لیوای متولد تاریخ ۲۵ دسامبر است، به این معنی که او یک متولد بُرج جَدْی (Capricorn) است که به‌عنوان جاه طلب‌ترین نشان زودیاک شناخته می‌شود.

«برج جدی» یکی از نشان‌های زودیاک دوازدگانه است که با یک بز دریایی نشان داده می‌شود و دهمین نشان زودیاک است. جدای از جاه طلب بودن، متولدین «برج جدی» اغلب به‌عنوان معتاد به کار شناخته می‌شوند. این افراد دارای اراده بالایی هستند، هدف‌گرا هستند و در ویژگی‌هایی مانند عمل‌گرایی و منطق مهارت دارند. چنین ویژگی‌هایی آن‌ها را به رهبران ذاتی یا مسئول در گروه دوستان خود تبدیل می‌کند. به دلیل ماهیت جاه طلبی و سخت‌کوشی، «برج جدی» همیشه برای به‌دست آوردن تلاش می‌کند و به‌طور مداوم استانداردهای بالایی را برای خود و دیگران تعیین می‌کند. متولدین «برج جدی» شکست و ناتوانی را تحقیر می‌کنند و اگر نتوانند به هدفی دست یابند یا چیزی مطابق با استانداردهای آن‌ها نباشد، به خودشان سخت خواهند گرفت.

بنابراین، گاهی اوقات لجبازی و بدبین بودن در شخصیت متولدین «برج جدی» اجتناب‌ناپذیر است.

از آنجایی که «برج جدی» بیش‌تر روی جنبه منطقی موضوعات تمرکز می‌کند، این افراد ممکن است اغلب سرد، بی‌احساس یا بی‌توجه به‌نظر برسند. گاهی اوقات آن‌ها در بیان احساسات خود با مشکل مواجه می‌شوند یا حتی نسبت به احساسات دیگران حساس هستند. با این حال، این بدان معنا نیست که این افراد روبات‌هایی بدون قلب یا همدلی هستند. آن‌ها در اعماق وجودشان به مسائل اهمیت می‌دهند، اما از آنجایی که روی جنبه عملی موقعیت تمرکز می‌کنند، ممکن است گاهی اوقات سخنان‌شان کمی تند به نظر برسد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.