نسل ما یعنی علی دایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صحبت‌هایی که مهدی طارمی بعد از بازی ایران و قرقیزستان انجام داد با واکنش جامعه فوتبال به ویژه نسل ۹۸ مواجه شده است. در گزارش خبرورزشی آمده است:پیرامون همین مساله و البته وضعیت استقلال با ابراهیم تهامی به گفت‌وگو نشستیم. شرایط این روزهای استقلال را دنبال می‌کنید؟ بله. متاسفانه اخبار خوبی

کد خبر : 493076
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱
نسل ما یعنی علی دایی


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صحبت‌هایی که مهدی طارمی بعد از بازی ایران و قرقیزستان انجام داد با واکنش جامعه فوتبال به ویژه نسل ۹۸ مواجه شده است.

در گزارش خبرورزشی آمده است:پیرامون همین مساله و البته وضعیت استقلال با ابراهیم تهامی به گفت‌وگو نشستیم.

شرایط این روزهای استقلال را دنبال می‌کنید؟

بله. متاسفانه اخبار خوبی از باشگاه استقلال به گوش هواداران نمی‌رسد. اگر خاطرتان باشد قبل از دیدار دو تیم فولاد و استقلال به خبرورزشی گفته بودم نمی‌شود روی نتایج تیم‌ها تا هفته چهارم پنجم حساب کرد و الان هم مجدداً روی همین مساله تاکید دارم. من خودم تماشاگر دیدار استقلال خوزستان و استقلال بودم اما با توجه به شرایط نقل و انتقالات و همچنین عدم هماهنگی بازیکنان و خروج از فصل بدنسازی این گونه نتایج طبیعی است و نباید انتظار زیادی از تیم‌ها در هفته‌های ابتدایی داشت.

اما تغییرات در کادرفنی استقلال خیلی جدی به نظر می‌رسد.

آنچه مشخص است استقلال تیم خیلی خوب و آینده داری است و قطعاً جواد نکونام توانایی ساختن این تیم را دارد. به نظر من جواد باید بماند و به کار خود در استقلال ادامه دهد.

اما گویا باشگاه تصمیم دیگری در سر دارد.

ببینید، مدیریت اسمش مدیریت است یعنی وظیفه اصلی آن مدیریت شرایط به وجود آمده است و صحیح نیست با یک باخت بحث تغییر سرمربی مطرح شود. جدا از مساله فنی و مدیریتی از لحاظ وجدانی هم خوب نیست نکونام را برکنار کنند.

تیم ملی مقابل قرقیزستان را چطور دیدید؟

چیزی که می‌خواستیم نبود. با وجود این همه بازیکن حرفه‌ای انتظارمان بیشتر از آن چیزی بود که از بازیکنان شاهد بودیم و آنچه که می‌خواستیم متاسفانه انجام نشد.

دلیل این اتفاق را چه می‌دانید؟

آنچه که بیشتر از چیزی به چشم می‌آمد ناهماهنگی ملی پوشان بود. ما بازیکنان فنی بزرگی مثل سردار، طارمی و جهانبخش که سابقه حضور در فوتبال اروپا  دارند را در کنار بازیکنانی مثل قلی‌پور و قایدی دیگر لژیونرهای فوتبالمان را در اختیار داریم اما خیلی برایم عجیب بود سطح پایین  بازی ملی پوشان. اینکه شما سردار و طارمی را که حرف اول ا در آسیا می‌زنند را در اختیار داشته باشید و نتوانید انتظارات را برآورده کنید، عجیب است.

نظرتان در خصوص صحبت‌های مهدی طارمی پیرامون نسل شما چیست؟

مثل ما نسل فوتبالیست‌های خوب ایران بود و کسی نمی‌تواند در باره‌اش حرف بزند چرا که ما بهترین بودیم. نسل ما با شرایط آن سال‌ها بهترین بازیکنان را از خوزستان گرفته تا مازندران تحویل فوتبال این مملکت داده است و کسی نمی‌تواند درباره آن حرفی بزند و اگر هم حرفی بزند، بدانید از ضعف اوست. من می‌گویم فوتبالیست بزرگ باید احترام همه را حفظ کند. ببینید من در خصوص دو مهاجم تیم ملی مقابل قرقیزستان گفتم آنان بازیکنان بزرگی هستند که ما انتظار عملکرد بهتری از آنان داریم. من این را می‌توانم بگویم اما نمی‌شود حرف از بی‌احترامی در خصوص آنان داشته باشم. احترام به دیگر نسل‌ها و حفظ حرمت بزرگان فوتبال از جمله وظایفی است که تمامی ملی‌پوشان باید آن را رعایت کنند.

تفاوت نسل شما با بازیکنان فعلی چیست؟

مهمترین آن احترام به بزرگترها بوده است که این را نیز از بزرگترهای خودمان مثل شاهرخ بیانی و عبدالعلی چنگیز یاد گرفتیم و آنان نیز حفظ حرمت پیشکسوتان را از بازیکنانی که بزرگ‌تری که دیده بودند، یاد گرفته‌اند. نسل ما یعنی علی دایی تا اینکه بازیکن بزرگی چون رونالدو توانسته رکورد او را بشکند. با داشتن بازیکنانی مثل علی دایی و خداداد عزیزی باید گفت بهترین نسل فوتبال ما نسل ۹۸ بوده است و با این شرایط باز هم می‌گویم احترام نسل‌های گذشته و بعد از ما نیز باید کاملاً حفظ شود و خواهش می‌کنم حرمت‌ها را نگه داریم.

و حرف پایانی…

 آرزوی موفقیت تیم ملی و خوشحالی دل ملت  را با برافراشته شدن پرچم سه رنگ قشنگ ایران را دارم.

251 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.