نسخه بلوری No Time To Die چه زمانی در دسترس قرار می‌گیرد؟

[ad_1] به لطف تبلیغی که اخیرا در وب سایت یوتیوب قرار گرفته، نسخه بلوری No Time to Die در آینده‌ای نزدیک در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. No Time to Die آخرین نقش‌آفرینی دنیل کریگ (Daniel Craig) به عنوان جیمز باند بوده و طرفداران برای تماشای آن مدت زمان زیادی منتظر ماندند. این اثر قرار بود

کد خبر : 125939
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
نسخه بلوری No Time To Die چه زمانی در دسترس قرار می‌گیرد؟

[ad_1]

به لطف تبلیغی که اخیرا در وب سایت یوتیوب قرار گرفته، نسخه بلوری No Time to Die در آینده‌ای نزدیک در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

No Time to Die آخرین نقش‌آفرینی دنیل کریگ (Daniel Craig) به عنوان جیمز باند بوده و طرفداران برای تماشای آن مدت زمان زیادی منتظر ماندند. این اثر قرار بود اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی روی پرده نقره‌ای بیاید اما پس از اینکه دنی بویل (Danny Boyle) از کارگردانی کنار کشید، دست‌اندرکاران مجبور شدند تاریخ اکرانش را دو بار عقب بیاندازند تا کارگردان جدید از زمان کافی برخوردار باشد. در شرایطی که به نظر می‌رسید همه چیز برای اکران آماده بوده و بیست و پنجمین فیلم مامور ۰۰۷ به‌زودی به سینما می‌آید، ویروس کرونا از راه رسید و تمام جهان را به تعطیلی کشاند. مطابق انتظار، یونیورسال پیکچرز مجبور شد اکران زمانی برای مردن نیست را چند باری عقب بیاندازد. این فیلم نهایتا در اواخر اکتبر امسال به سالن‌های نمایش آمد و نقدهای مثبتی را هم دریافت کرد. کارشناسان معتقدند این فیلم یک خداحافظی شایسته با کریگ است.

داستان No Time to Die مدتی پس از Spectre روایت می‌شود. جیمز باند به همکاری خود با سازمان جاسوسی خاتمه داده و حالا روزهای آرامی را پشت سر می‌گذارد. او به درخواست یک دوست قدیمی بار دیگر سلاح به دست گرفته و پرونده گم شدن یک دانشمند را پیگیری می‌کند. باند در ادامه متوجه می‌شود این ماجرا ارتباطی با گذشته معشوقه‌اش دارد. جدا از دنیل کریگ، دیگر چهره‌های قدیمی مانند لئا سیدو (Léa Seydoux)، نائومی هریس (Naomie Harris)، جفری رایت (Jeffrey Wright) و کریستف والتز (Christoph Waltz) برای ایفای نقش‌های خود بازگشته‌اند. از اعضای جدید تیم بازیگری هم می‌توان لاشانا لینچ (Lashana Lynch)، آنا د آرماس (Ana de Armas) و رامی ملک (Rami Malek) را نام برد.

کیت اوندر (Cade Onder) یک خبرنگار ویدیو گیم است که برای وب سایت Screen Rant می‌نویسد. او اخیرا متوجه تبلیغی در وب سایت یوتیوب شد که تاریخ انتشار دیجیتالی نسخه بلوری No Time to Die را فاش می‌کند. او تصویری از تبلیغ تهیه کرد و آن را در حساب توییتری خود به اشتراک گذاشت. وب سایت Screen Rant که ترجیح می‌داد نسبت به ماجرا مطمئن شود، با یونایتد آرتیتس رلیسینگ (United Artists Releasing) ارتباط برقرار کرد و آن‌ها هم موضوع را تایید کردند. بدین ترتیب، نسخه بلوری در روز سه شنبه پیش رو (مصادف با ۱۸ آبان سال ۱۴۰۰) به سرویس‌های پخش آنلاین خواهد آمد و علاقه‌مندان می‌توانند پای تماشایش بنشینند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.