نزدیک به 900000 دلار برای پشتیبانی از راه اندازی beSpline

اولین کسب و کار قالب گیری تطبیقی ​​در آمریکای شمالی شربروک، کبک، 23 فوریه 2022 دولت های کانادا و کبک و Investissement Québec در مجموع 882500 دلار کمک مالی به beSpline برای خرید و تطبیق تجهیزات تولید اعطا می کنند. این شعبه جدید از گروه IND که در شربروک در منطقه استری واقع شده است،

کد خبر : 170587
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۶:۵۳
نزدیک به 900000 دلار برای پشتیبانی از راه اندازی beSpline


اولین کسب و کار قالب گیری تطبیقی ​​در آمریکای شمالی

شربروک، کبک، 23 فوریه 2022

دولت های کانادا و کبک و Investissement Québec در مجموع 882500 دلار کمک مالی به beSpline برای خرید و تطبیق تجهیزات تولید اعطا می کنند. این شعبه جدید از گروه IND که در شربروک در منطقه استری واقع شده است، خدمات قالب گیری و منحنی پانل کامپوزیت را ارائه می دهد. این پروژه که نزدیک به 1.8 میلیون دلار ارزش دارد، آن را قادر می سازد تا اولین کسب و کاری باشد که از فرآیند قالب گیری تطبیقی ​​در آمریکای شمالی استفاده می کند.

عضو پارلمان شربروک و دبیر پارلمانی وزیر بهداشت روان و اعتیاد و دستیار وزیر بهداشت، الیزابت بریر، به نمایندگی از وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)، پاسکال محترم سنت اونگ، و ژنویو هبرت، عضو سن فرانسوا و معاون دولتی ویپ کبک، به نمایندگی از وزیر اقتصاد، لوسی لکورس، امروز این خبر را اعلام کردند.

برای اجرای این پروژه، دولت کانادا مبلغ 390000 دلار تحت برنامه رشد اقتصادی منطقه ای از طریق نوآوری (REGI) CED پرداخت می کند.

به نوبه خود، دولت کبک وامی به مبلغ 492500 دلار از صندوق سرمایه گذاری Investissement Québec اعطا می کند.

از طریق فناوری قالب‌گیری تطبیقی، که به هیچ قالبی نیاز ندارد، این تجارت به سرعت قطعات کامپوزیتی منحصر به فرد را با هزینه رقابتی تولید می‌کند. علاوه بر این، این فناوری هیچ زباله ای تولید نمی کند زیرا نیاز به ساخت ابزارهای چوبی مورد نیاز قالب گیری سنتی را از بین می برد و به مزایای زیست محیطی مثبت تبدیل می شود. این تجهیزات کار با مواد مختلف مانند ورقه ورقه چوب، فوم ترموشکل پذیر و اکریلیک و استفاده از رزین های زیستی، الیاف طبیعی و مواد بازیافتی را ممکن می سازد. پانل های با فرمت بزرگ طراحی شده در کارگاه beSpline برای صنایع دریایی، معماری و ساخت صفحه نمایش پروجکشن هستند.

نقل قول ها

“دولت کانادا به همراهی مشاغل مناطق ما در اقتصاد فردا ادامه می دهد. با استفاده از پروژه ای مانند این پروژه توسط beSpline، ما یک کسب و کار نوآور را قادر می سازیم تا در بخش مواد کامپوزیت راه اندازی شود. علاوه بر ایجاد هفت شغل در شربروک، SME منطقه ما را قادر می سازد تا در سطح بین المللی به عنوان تنها تجارت در آمریکای شمالی که از فناوری قالب گیری تطبیقی ​​استفاده می کند، دیده شود.

الیزابت بریر، نماینده مجلس شربروک و دبیر پارلمانی وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت

beSpline با پیشنهاد فناوری نوآورانه ای که در آمریکای شمالی منحصر به فرد است، توانسته است از فرصت فوق العاده ای برای توسعه بازارها استفاده کند. به لطف تخصص رهبران، این تجارت در صنایع دریایی، پرده نمایش سینما، شبیه ساز پرواز، و صنایع پانل های معماری و سازه نامی برای خود دست و پا خواهد کرد. بنابراین beSpline به اقتصاد حیاتی منطقه ای و درست در سراسر کبک کمک خواهد کرد.

Geneviève Hébert، عضو سنت فرانسوا و معاون دولت شلاق کبک

beSpline علاوه بر کمک به رشد پاک، منبعی برای نوآوری و اتوماسیون در صنعت مواد کامپوزیت کبک خواهد بود. حمایتی که امروز برای این تجارت اعلام شد، نمونه‌ای از سرمایه‌گذاری استراتژیک در یک پروژه نوآورانه است که کاهش اثرات زیست‌محیطی کانادا و تقویت اقتصاد سبز و انعطاف‌پذیر را ممکن می‌سازد.

محترم پاسکال سنت اونگه، نماینده مجلس بروم میسیسکو، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

«این با نوآوری است که SME های ما برجسته می شوند و امروز beSpline به استفاده از پیشنهادات بالقوه کامل نوآوری ادامه می دهد. با فناوری قالب‌گیری تطبیقی ​​جدید، این کسب‌وکار به خود ابزاری می‌دهد تا از تولید قوی و در عین حال کاهش ضرر و زیان خود اطمینان حاصل کند. پروژه‌ای که بهره‌وری را با توسعه اقتصادی پایدار ترکیب می‌کند، دقیقاً همان چیزی است که ما می‌خواهیم درست در سراسر کبک از آن حمایت کنیم.»

لوسی لکورس، وزیر اقتصاد

تیم‌های منطقه‌ای ما مفتخرند که از کسب‌وکارهایی حمایت می‌کنند که مانند گروه IND با ایجاد beSpline، از نوآوری برای افزایش بهره‌وری و پیگیری رشد خود استفاده می‌کنند. با قرار دادن تخصص خود در تامین مالی، حمایت از صادرات و راهنمایی های تکنولوژیک در خدمت آنها، ما نقش خود را دنبال می کنیم و توسعه اقتصادی پایدار را در هر یک از مناطق خود تحریک می کنیم.

گای لبلان، رئیس و مدیر عامل شرکت Investissement Québec

دو سال طول کشید تا شاهد شکل گیری پروژه beSpline در گروه IND باشیم. بدون حمایت دولت های فدرال و استانی و همچنین سازمان های منطقه ای، این پروژه در مقیاس بزرگ همچنان یک رویا خواهد بود. با همکاری با ما برای راه‌اندازی beSpline، آن‌ها ماهیت نوآورانه کسب‌وکار را می‌شناسند و ارتباط رویکرد 3E-اقتصادی، کارآمد و زیست‌محیطی- را در هسته مأموریت آن تأیید می‌کنند. beSpline در حال حاضر توجه فراتر از مرزهای کانادا را به خود جلب کرده است. پروژه ها در ایالات متحده، اروپا و حتی استرالیا در حال توسعه هستند.

Yoann Bonnefon، رئیس و مدیر عامل شرکت beSpline

حقایق فوری

  • beSpline، شاخه ای از گروه IND، خدمات قالب گیری و انحنای پانل کامپوزیت در مقیاس بزرگ را ارائه می دهد. تجهیزات فن‌آوری نوآورانه و فرآیند قالب‌گیری تطبیقی ​​آن را قادر می‌سازد تا یک چرخش بسیار سریع در پروژه‌های مشتریان خود فراهم کند.
  • Investissement Québec ماموریت دارد تا به طور فعال در توسعه اقتصادی کبک از طریق تحریک نوآوری تجاری، کارآفرینی و رشد سرمایه گذاری و صادرات در تمام مناطق مشارکت کند.
  • مشارکت CED بخشی از مجموعه ای از اعلامیه های تامین مالی است که در هفته های آینده با مجموع نزدیک به 40 میلیون دلار برای اجرای بیش از 20 پروژه توسط کسب و کارها و سازمان های نوآور که به اقتصاد فردا کمک می کنند، انجام می شود.
  • CED بازیگر کلیدی فدرال در کبک برای ترویج توسعه اقتصادی در مناطق و در میان SMEها است.
  • برنامه REGI کارآفرینانی را هدف قرار می‌دهد که از نوآوری برای رشد کسب‌وکار خود و افزایش رقابت‌پذیری خود استفاده می‌کنند، همچنین ذینفعان اقتصادی منطقه‌ای که به ایجاد یک محیط کارآفرینی مساعد برای نوآوری و رشد برای همه، در همه مناطق کمک می‌کنند.

وصل بمون

وزارت اقتصاد و نوآوری در رسانه های اجتماعی:

CED در رسانه های اجتماعی:

منابع

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
ایمیل: [email protected]

رومن سنت لوران
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر اقتصاد
تلفن: 418-691-5650

گاستون استراتفورد
دبیر مطبوعاتی
دفتر سوارکاری برای عضو برای سنت فرانسوا
تلفن: 819-345-8721

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
ایمیل: [email protected]

Jean-Pierre D’Auteuil رئیس روابط رسانه ای
شعبه ارتباطات
وزارت اقتصاد و نوآوری
تلفن: 418-691-5698، داخلی 4868
تلفن همراه: 418-559-0710

کاترین سالویل
مشاور – رسانه و امور دولت
سرمایه گذاری کبک
تلفن: 514-876-9600



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.