نزدیک به افزایش بیش از 25٪ در اخبار مربوط به یک استیبل کوین آینده – به روز رسانی بازار اخبار بیت کوین

[ad_1] NEAR در روز جمعه بیش از 25 درصد افزایش یافت، زیرا گمانه زنی ها مبنی بر اینکه Near Protocol قرار است یک استیبل کوین رقیب برای UST Terra ایجاد کند، افزایش یافت. LUNA با این خبر مواجه شد، زیرا آزمایشگاه های Terra قصد دارند حدود 100 میلیون دلار AVAX خریداری کنند تا ذخایر خود

کد خبر : 190210
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۵۶
نزدیک به افزایش بیش از 25٪ در اخبار مربوط به یک استیبل کوین آینده – به روز رسانی بازار اخبار بیت کوین

[ad_1]

NEAR در روز جمعه بیش از 25 درصد افزایش یافت، زیرا گمانه زنی ها مبنی بر اینکه Near Protocol قرار است یک استیبل کوین رقیب برای UST Terra ایجاد کند، افزایش یافت. LUNA با این خبر مواجه شد، زیرا آزمایشگاه های Terra قصد دارند حدود 100 میلیون دلار AVAX خریداری کنند تا ذخایر خود را تقویت کنند.

پروتکل نزدیک (NEAR)

NEAR بیشترین سود را در جلسه امروز داشت و بیش از 25 درصد صعود کرد زیرا معامله گران به دو تحول اساسی اخیر واکنش نشان دادند.

افزایش قیمت دیروز پس از اعلام اینکه NEAR 350 میلیون دلار سرمایه از شرکت هایی مانند Tiger Global و FTX Ventures جمع آوری کرده است، آغاز شد.

این خبر شاهد بود که NEAR/USD دو جلسه متوالی نزولی را به پایان رساند و به نوبه خود به مقاومت اخیر 17.50 دلار رسید.

بزرگترین محرک ها: نزدیک به افزایش بیش از 25٪ در اخبار مربوط به یک استیبل کوین آینده
NEAR/USD – نمودار روزانه

اوج روز جمعه، که این سقف را شکست، پس از افزایش گمانه زنی ها مبنی بر اینکه Near Protocol از این بودجه برای ایجاد یک استیبل کوین استفاده می کند که رقیب ترا است، به وجود آمد.

با نگاهی به نمودار، حرکت امروز شاهد بود که NEAR به بالاترین قیمت روزانه 19.64 دلار رسید که تقریباً 26 درصد بالاتر از بالاترین نرخ روز پنجشنبه است.

افزایش قیمت امروز قیمت ها را به بالاترین سطح خود از 17 ژانویه رساند، و می آید و RSI 14 روزه اکنون در محدوده خرید بیش از حد قرار دارد.

اگر تاریخ تکرار شود، بسیاری منتظر تغییر قیمت خواهند بود، با این حال، گاوها ممکن است تمایلی به چشم پوشی از دستاوردهای فعلی و حفظ موقعیت خود نداشته باشند.

Terra (LUNA)

علیرغم برنامه های Terra برای خرید 100 میلیون دلاری AVAX، terra (LUNA) امروز کاهش داشت و برای چهارمین روز متوالی سقوط کرد.

در زمان نگارش این مطلب، LUNA/USD در جلسه روز جمعه به پایین ترین حد روزانه 98.02 دلار سقوط کرد که پایین ترین نقطه آن از 29 مارس است.

افت قیمت زمانی رخ داد که سطح حمایت 101.20 دلاری LUNA شکسته شد، که پس از آن خرس‌ها را به فشار روی گاوهای نر باقی‌مانده واداشت.

بزرگترین محرک ها: نزدیک به افزایش بیش از 25٪ در اخبار مربوط به یک استیبل کوین آینده
LUNA/USD – نمودار روزانه

همانطور که در 12 مارس مشاهده شد، این سطح فعلی زیر 100 دلار منطقه ای است که در آن احساسات نزولی افزایش یافته است، که می تواند به معنای کاهش بیشتر قیمت باشد.

یک نکته مثبت برای گاوها این است که اندیکاتور RSI 14 روزه در حال حاضر روی 49.99 قرار دارد که پایین ترین نقطه آن در سه ماه گذشته است.

اگر این کف ثابت بماند، ممکن است شاهد تغییر قیمت ها باشیم و تاثیر تقویت ذخایر Terra در نهایت می تواند قیمت توکن خود را به آن نشان دهد.

با وجود اعلام اخیر Terra، آیا LUNA این آخر هفته سقوط خواهد کرد؟ به ما اجازه بدهید از تفکرات شما در نقطه نظرات آگاه شویم.

eliman@bitcoin.com'

الیمان دامبل

Eliman دیدگاه متنوعی را برای تجزیه و تحلیل بازار به ارمغان می آورد، زیرا به عنوان مدیر کارگزاری، آموزش دهنده تجارت خرده فروشی و مفسر بازار در Crypto، Stocks و FX کار کرده است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.