نزدک 100، درآمد فناوری، یورو، بانک مرکزی اروپا، دلار کانادا، BoC، ین، BoJ

بسته به اینکه به کدام قاره نگاه می کنید، ریسک اشتهای جهانی در هفته گذشته متفاوت بود. در وال استریت، داوجونز، اس اند پی 500 و نزدک 100 به ترتیب حدود 1.11، 1.64 و 1.38 درصد رشد کردند. بورس‌های فناوری با کسادی مواجه شدند درآمد ناامید کننده از Snap Inc. و Intel. در اروپا ،

کد خبر : 120416
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
نزدک 100، درآمد فناوری، یورو، بانک مرکزی اروپا، دلار کانادا، BoC، ین، BoJ


بسته به اینکه به کدام قاره نگاه می کنید، ریسک اشتهای جهانی در هفته گذشته متفاوت بود. در وال استریت، داوجونز، اس اند پی 500 و نزدک 100 به ترتیب حدود 1.11، 1.64 و 1.38 درصد رشد کردند. بورس‌های فناوری با کسادی مواجه شدند درآمد ناامید کننده از Snap Inc. و Intel. در اروپا ، یورو Stoxx 50 و FTSE 100 به ترتیب 0.14 و 0.41 درصد به پایان رسید.

در منطقه آسیا و اقیانوسیه، نیکی 225 ژاپن 0.91 درصد سقوط کرد زیرا هانگ سنگ 3.14 درصد افزایش یافت. با نگاهی به ارزهای اصلی ، دلار هنوز عملکرد ضعیفی دارد. ین ژاپن توانست ضررهای تهاجمی اخیر را کاهش دهد. افزایش نگرانی ها در مورد فشارهای تورمی باعث افزایش بازدهی خزانه داری شده است که شاید معامله گران را به سمت ین ضد ریسک سوق دهد.

با نگاهی به کالاها ، قیمت طلای ضد فیات در هفته گذشته افزایش یافت. با این حال، افزایش بازده اوراق قرضه دولتی ممکن است فلز زرد را از دستیابی به پتانسیل کامل خود باز دارد. نگرانی های مداوم در مورد کمبود عرضه ، عملکرد ضعیف اوپک پلاس و بازگشایی مجدد اقتصاد جهانی احتمالاً قیمت نفت را بالا نگه داشته است.

ریسک رویدادهای اقتصادی بالاترین سطح شامل تصمیمات نرخ ECB، BoC و BoJ به ترتیب برای یورو، دلار کانادا و ین ژاپن است. معامله گران به تماشای نگاه بانک مرکزی به روندهای تورمی ادامه خواهند داد. برآورد اول از تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم ایالات متحده نیز از سیم ها عبور خواهد کرد و انتظار می رود 2.7% q/q، بسیار کمتر از نتیجه 6.7% در سه ماهه دوم باشد.

همه نگاه ها به سمت داده های اصلی PCE در روز جمعه ، که معیار ترجیحی فدرال رزرو برای تورم است ، متمرکز می شود. همچنین انتظار می رود تعداد زیادی از درآمدهای فناوری که بسیار مورد انتظار است، از سیم هایی مانند آمازون، اپل و فیس بوک عبور کند. این امر خطر اشتها را در صورت ناامیدی آسیب پذیر می کند. در هفته پیش رو چه چیز دیگری برای بازارها وجود دارد؟

عملکرد هفته ای دلار آمریکا در برابر جریانات و طلا

پیش بینی های اساسی:

پیش بینی دلار آمریکا: ارز سبز در برابر کاهش تولید ناخالص داخلی ایالات متحده آسیب پذیر است

به روز رسانی گزارش تولید ناخالص داخلی ایالات متحده ممکن است گرین بک را تحت فشار نگه دارد زیرا نشانه هایی از کند شدن روند بهبود گمانه زنی ها برای تغییر قریب الوقوع در سیاست فدرال رزرو را تضعیف می کند.

پیش بینی های S&P 500 و FTSE 100 برای هفته پیش رو

سهام ایالات متحده به بالاترین سطح خود بازگشته است، اما نگرانی های مربوط به تورم همچنان ادامه دارد. FTSE به جدال اتحادیه اروپا و بریتانیا نگاه می کند

پیش بینی یورو: نشست ECB با هدف ثابت نگه داشتن EUR/USD، بدون تغییر تمام تنظیمات

بانک مرکزی اروپا اگر حرکتی در یورو/دلار آمریکا یا تلاقی یورو قبل، در حین یا پس از اعلام سیاست های روز پنجشنبه توسط شورای حاکم وجود نداشته باشد، این کار را به خوبی انجام داده است.

بیت کوین (BTC) ، اتریوم (ETH) Pare سودهای سنگین اخیر ، Solana (SOL) همچنان در راهپیمایی است

بازار ارزهای دیجیتال هفته را با ملایمت محتاطانه به پایان می رساند، اما چشم انداز آن همچنان مثبت است.

پیش بینی هفتگی پوند بریتانیا: انتظارات تورمی و موارد جدید کووید. داده های خرده فروشی ضعیف

شانس افزایش نرخ ماه نوامبر در حدود 50 درصد و افزایش موارد جدید کووید ، بخش خدمات را تهدید می کند زیرا انگلستان برای زمستان آماده می شود.

چشم انداز دلار استرالیا: بازدهی AU-US باعث افزایش پیشروی می شود، آیا AUD/USD را افزایش می دهد؟

دلار استرالیا با افزایش تفاوت عملکرد و بادهای بادی کالا افزایش یافت. اگر این شرایط آسان تر شود، AUD/USD کجا باقی می ماند؟

پیش بینی دلار کانادا: کاهش USD/CAD با حمایت نفت خام، آیا BoC ناامید خواهد شد؟

در بحبوحه افزایش قیمت نفت خام، دلار کانادا همچنان حمایت می شود. اگر بانک کانادا انتظارات تهاجمی شاهین را ناامید کرد، تعجب نکنید. فصل درآمد یک وایلدکارت است.

پیش بینی های فنی:

راه اندازی فنی پوند بریتانیا (GBP): GBP/USD تست مقاومت کانال

از زمانی که بازارهای مالی تا سپتامبر سال آینده نرخ بهره را 1 درصد اعلام می کنند ، پوند استرلینگ در مسیر صعودی قرار گرفته است. آیا این تخمین بیش از حد می تواند منجر به تغییر در حرکت گاوهای GBP شود؟

پیش بینی فنی نفت خام: قیمت WTI در معرض خطر یک عقب نشینی کوتاه و متوسط ​​است

نفت چشم‌انداز میان‌مدت صعودی خود را حفظ می‌کند، اما شرایط خرید بیش از حد و نزدیکی قیمت آن به مقاومت فنی کلیدی ممکن است راه را برای یک عقب‌نشینی کوتاه مدت قبل از صعود بعدی هموار کند.

پیش‌بینی ین ژاپن: USD/JPY باز می‌گردد- آیا گاوهای ین می‌توانند آن را افزایش دهند؟

دلار آمریکا با معکوس شدن USD/JPY از مقاومت فنی روند صعودی، یک برد شش هفته ای را در برابر ین ژاپن شکست. سطوحی که در نمودار فنی هفتگی اهمیت دارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.