نرخ USD/JPY مستعد افزایش فروش دیگر در RSI

نقاط صحبت ین ژاپن USD/JPY به دنبال کاهش بیش از حد انتظار در شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) تحت فشار باقی مانده است و ممکن است نرخ ارز برای حفظ پیشرفت از پایین ترین سطح آگوست (130.39) با مشکل مواجه شود. ) از آنجایی که شاخص قدرت نسبی (RSI) به معاشقه با قلمرو

کد خبر : 281341
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
نرخ USD/JPY مستعد افزایش فروش دیگر در RSI


نقاط صحبت ین ژاپن

USD/JPY به دنبال کاهش بیش از حد انتظار در شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) تحت فشار باقی مانده است و ممکن است نرخ ارز برای حفظ پیشرفت از پایین ترین سطح آگوست (130.39) با مشکل مواجه شود. ) از آنجایی که شاخص قدرت نسبی (RSI) به معاشقه با قلمرو بیش از حد فروش ادامه می دهد.

توصیه شده توسط دیوید سانگ

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

نرخ USD/JPY مستعد افزایش فروش دیگر در RSI

USD/JPY به پایین ترین حد ماهانه (137.66) معامله می شود تا تا حد زیادی کاهش بازدهی خزانه داری ایالات متحده را دنبال کند و حرکت دیگری به زیر 30 در RSI احتمالاً با کاهش بیشتر نرخ ارز مانند رفتار هفته گذشته همراه خواهد بود. .

در نتیجه، USD/JPY ممکن است پیش از آخرین جلسه فدرال رزرو برای سال 2022 به کاهش ارزش خود ادامه دهد زیرا نشانه هایی از کند شدن تورم به گمانه زنی برای افزایش کمتر نرخ بهره در دسامبر دامن می زند، و باید دید که آیا گزارش خرده فروشی ایالات متحده بر روی آن تأثیر می گذارد یا خیر. نرخ ارز به عنوان به روز رسانی پیش بینی می شود افزایش مصرف خانوار را نشان دهد.

انتظار می رود پس از ثابت ماندن ماه قبل، مخارج خرده فروشی در ماه اکتبر 1.0 درصد افزایش یابد، و یک تحول مثبت ممکن است واکنش صعودی را در دلار ایجاد کند زیرا دامنه کمیته بازار باز فدرال (FOMC) را برای دنبال کردن یک سیاست بسیار محدودکننده افزایش می دهد.

به نوبه خود، FOMC ممکن است رویکرد موجود خود را در مبارزه با تورم به عنوان رئیس حفظ کند جروم پاول اصرار دارد که «فکر کردن در مورد توقف بسیار زود است» و باید دید که آیا بانک مرکزی در تصمیم بعدی خود در مورد نرخ بهره در 14 دسامبر، دستورالعمل آینده را تعدیل خواهد کرد، زیرا مقامات فدرال رزرو در نظر دارند خلاصه پیش بینی های اقتصادی را به روز کنند. (SEP).

تا آن زمان، در بحبوحه گمانه زنی ها مبنی بر تغییر در چرخه کوهنوردی فدرال رزرو، تحولاتی که از ایالات متحده آمریکا خارج می شود ممکن است همچنان بر USD/JPY تأثیر بگذارد، اما به نظر می رسد شیب در احساسات خرده فروشی همچنان ادامه داشته باشد، زیرا معامله گران در بیشتر سال ها این جفت ارز را کاهش داده اند. امسال.

گزارش IG Client Sentiment (IGCS) نشان می‌دهد که 43.91 درصد معامله‌گران در حال حاضر دلار/JPY خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به بلند مدت 1.28 به 1 است.

تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 9.70 درصد و نسبت به هفته گذشته 0.59 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص فروش نسبت به روز گذشته 1.55 درصد و نسبت به هفته گذشته 31.26 درصد کاهش داشته است. کاهش حاشیه ای در موقعیت خرید خالص زمانی رخ می دهد که USD/JPY به پایین ترین حد ماهانه (137.66) معامله می شود، در حالی که افت سود خالص فروش به کاهش رفتار ازدحام کمک کرده است زیرا تنها 35.12 درصد معامله گران این جفت ارز خالص بودند. هفته گذشته

با این اوصاف، یک گزارش خوش‌بینانه از خرده‌فروشی ایالات متحده ممکن است در صورت تمدید شرط‌بندی‌ها برای افزایش ۷۵ واحدی نرخ بهره فدرال رزرو در دسامبر، یک گزارش خوش‌بینانه از خرده‌فروشی ایالات متحده، دلار را تقویت کند، اما حرکت دیگری به زیر ۳۰ در RSI احتمالاً با کاهش بیشتر نرخ ارز همراه خواهد بود. مانند اقدام قیمت از اوایل این ماه.

نمودار روزانه نرخ USD/JPY

منبع: نمای معاملاتی

  • USD/JPY پس از ناکامی در دفاع از محدوده افتتاحیه ماه نوامبر، پایین ترین سطح ماه سپتامبر (138.84) را کاهش می دهد، و نرخ ارز ممکن است همچنان به عقب نشینی از پایین ترین سطح آگوست (130.39) ادامه دهد، زیرا شاخص قدرت نسبی (RSI) به معاشقه خود ادامه می دهد. قلمرو بیش از حد فروش
  • حرکت دیگری به زیر 30 در RSI احتمالاً با کاهش بیشتر USD/JPY مانند قیمت هفته گذشته همراه خواهد بود، با شکستن/بستن به زیر 137.30 (38.2% اصلاحی) تا 137.80 (316.8% گسترش) باز شدن منطقه. تا منطقه 135.30 (50٪ گسترش).
  • نیاز به یک شکست/بستن به زیر همپوشانی فیبوناچی در حدود 132.20 (78.6% انبساط) تا 133.20 (38.2% انبساط) برای رساندن ناحیه 130.20 (100% انبساط) به 130.60 (23.6% انبساط) در رادار، که در آگوست کم می باشد. 130.39)، اما حرکت نزولی ممکن است در روزهای آینده کاهش یابد اگر RSI بالای 30 بماند.
  • برای بازگرداندن ناحیه 141.70 (161.8 درصد انبساط) به رادار، با منطقه مورد علاقه بعدی در حدود 142.90 (23.6 درصد اصلاح) به 143.00 (423.6 درصد انبساط) به نزدیکی بالاتر از 140.30 (78.6٪ گسترش) نیاز دارید.

استراتژی های معاملاتی و مدیریت ریسک

تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر

توصیه شده توسط دیوید سانگ

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.