نرخ سود پروتکل لنگر برای اولین بار از 19.4 به 18٪ APY تنظیم می شود – Defi Bitcoin News

پس از رای حاکمیتی که هدف آن اجرای نرخ درآمد نیمه پویا برای پروتکل لنگر بود، نرخ درآمد پلتفرم مالی غیرمتمرکز (defi) برای اولین بار در این ماه به سمت پایین تنظیم شد. پس از ثابت ماندن با بازده درصدی 19.4% سالانه (APY) از زمان شروع پروژه، نرخ درآمد Anchor Protocol اکنون تقریباً 18% APY

کد خبر : 203781
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
نرخ سود پروتکل لنگر برای اولین بار از 19.4 به 18٪ APY تنظیم می شود – Defi Bitcoin News


پس از رای حاکمیتی که هدف آن اجرای نرخ درآمد نیمه پویا برای پروتکل لنگر بود، نرخ درآمد پلتفرم مالی غیرمتمرکز (defi) برای اولین بار در این ماه به سمت پایین تنظیم شد. پس از ثابت ماندن با بازده درصدی 19.4% سالانه (APY) از زمان شروع پروژه، نرخ درآمد Anchor Protocol اکنون تقریباً 18% APY برای ماه می است.

نرخ سود پروتکل وام Defi Anchor به سمت پایین تنظیم می شود

پلتفرم وام دهی Anchor Protocol سومین پروتکل بزرگ defi امروز با ارزش کل قفل شده 16.5 میلیارد دلاری (TVL) است. آمارها نشان می دهد که در 30 روز گذشته، TVL انکر نسبت به ماه گذشته 9.25 درصد افزایش یافته است.

حدود 45 روز پیش، تیم پشت پروتکل وام اعلام کرد که یک پیشنهاد تصویب شده و بازار غیرمتمرکز پول نرخ سود نوسانی خواهد داشت. قبل از پیشنهاد، کاربران Anchor که terrausd (UST) واریز می‌کردند، هر ماه نرخ درآمد APY ثابت 19.4% را در سپرده‌های UST خود دریافت می‌کردند.

نرخ سود پروتکل لنگر برای اولین بار از 19.4 به 18٪ APY تنظیم می شود
آمار APY فعلی پروتکل لنگر.

از زمانی که رای حاکمیتی تصویب شد، اولین تعدیل نیمه پویا در آغاز ماه مه انجام شد و امروز سپرده گذاران تقریباً 18٪ APY دریافت می کنند. از آنجایی که تغییر صورت گرفته است، نرخ سود می تواند بسته به افزایش و کاهش ذخایر بازده در هر دوره تا 1.5 درصد افزایش یا کاهش یابد.

با 18٪ APY فعلی، این تغییر به این معنی است که در این ماه، سپرده گذاران کمتر از آنچه قبل از تغییر تعدیل دریافت می کردند، دریافت می کنند. علاوه بر این، در ماه ژوئن نرخ سود بسته به ذخایر بازدهی پروتکل می‌تواند دوباره تغییر کند.

پروتکل Anchor اکنون از دو بلاک چین پشتیبانی می کند، زیرا پشتیبانی Avalanche اخیراً پیاده سازی شده است. در حالی که 16.27 میلیارد دلار از توکن های مبتنی بر Terra ناشی می شود، 202.48 میلیون دلار TVL Anchor’s از توکن های مبتنی بر Avalanche تشکیل شده است. در حال حاضر، 2.9 میلیارد دلار از پروتکل لنگر در وام‌های defi وام گرفته شده است.

نوسان نرخ سود Anchor به دنبال تغییرات اخیر است خریدهای رزرو فارکس defi ساخته شده توسط گارد بنیاد لونا (LFG). سازمان غیرانتفاعی مستقر در سنگاپور از ذخایر برای حمایت از خاک (UST) استفاده می کند و LFG دارای 80394 بیت کوین به ارزش 2.89 میلیارد دلار است. 100 میلیون دلار در آواکس.

با تغییر انگیزه‌های Anchor Protocol به نرخ درآمد نیمه پویا، جالب است که ببینیم آیا TVL پلتفرم را تحت تأثیر قرار می‌دهد که ماه به ماه رشد داشته است. در طول 24 ساعت گذشته، TVL انکر 2.89 درصد کاهش داشته است و این هفته 0.66 درصد در هفت روز گذشته کاهش یافته است.

برچسب ها در این داستان

استیبل کوین الگوریتمی، Anchor، پروتکل لنگر، Anchor’s TVL، درصد بازده سالانه، APY، پشتیبانی Avalanche، DeFi، وام دهی defi، پلت فرم defi، نرخ کسب، تغییر نرخ کسب درآمد، Luna Foundation Gaurd (LFG)، ذخایر بازده پروتکل، درآمد نیمه پویا نرخ، استیبل کوین، Terra، TerraUSD، ارزش کل قفل شده، TVL، UST، سپرده های UST

نظر شما در مورد تعدیل نرخ درآمد پروتکل لنگر چیست؟ آیا فکر می کنید بر محبوبیت پروتکل defi تأثیر می گذارد؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.