نرخ سالانه USD/JPY پس از تسویه محدوده بازگشایی ماه اوت

[ad_1] نقاط صحبت ین ژاپن USD/JPY برای پنج روز متوالی افزایش می یابد زیرا مجموعه ای از اوج و پایین های بالاتر از هفته گذشته را گسترش می دهد، و به نظر می رسد نرخ ارز در مسیر آزمایش بالاترین سالانه (139.39) پس از پاک کردن محدوده باز شدن ماه اوت است. نرخ سالانه USD/JPY

کد خبر : 245289
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۵:۴۷
نرخ سالانه USD/JPY پس از تسویه محدوده بازگشایی ماه اوت

[ad_1]

نقاط صحبت ین ژاپن

USD/JPY برای پنج روز متوالی افزایش می یابد زیرا مجموعه ای از اوج و پایین های بالاتر از هفته گذشته را گسترش می دهد، و به نظر می رسد نرخ ارز در مسیر آزمایش بالاترین سالانه (139.39) پس از پاک کردن محدوده باز شدن ماه اوت است.

نرخ سالانه USD/JPY پس از تسویه محدوده بازگشایی ماه اوت

USD/JPY تا حد زیادی منعکس کننده افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده است که به بالاترین سطح ماهانه (137.65) معامله می شود، و به نظر می رسد نرخ ارز آماده است تا شیب مثبت SMA 50 روزه (135.55) را دنبال کند، زیرا به بالاتر از متحرک صعود می کند. میانگین.

در نتیجه، USD/JPY ممکن است تلاش دیگری برای آزمایش کند حداکثر سپتامبر 1998 (139.91) اگر موفق شود بالاترین سطح سالانه را پاک کند (139.39)، و مسیرهای واگرا بین بانک ژاپن (BoJ) و فدرال رزرو ممکن است در ماه های آینده به عنوان رئیس، نرخ ارز را ثابت نگه دارد جروم پاول و شرکت به سمت یک سیاست محدود کننده حرکت می کند.

تصویر تقویم اقتصادی DailyFX برای ایالات متحده

با این حال، چاپ داده‌های منتشر شده از ایالات متحده ممکن است بر USD/JPY تأثیر بگذارد زیرا انتظار می‌رود شاخص قیمت اصلی هزینه مصرف شخصی (PCE)، معیار ترجیحی فدرال رزرو برای تورم، از 4.8 درصد در سال در ماه قبل به 4.7 درصد در ماه جولای کاهش یابد. و شواهدی مبنی بر کاهش فشار قیمت‌ها ممکن است قدرت اخیر گرین‌بک را مهار کند زیرا FOMC را تشویق می‌کند تا رویکرد خود را در مبارزه با تورم تعدیل کند.

به نوبه خود، FOMC ممکن است در تلاش برای دستیابی به یک فرود نرم برای اقتصاد ایالات متحده، افزایش های کمتری را در ماه های آینده اعمال کند، و باید دید که آیا این کمیته در تصمیم بعدی نرخ بهره در سپتامبر، دستورالعمل آینده را تعدیل خواهد کرد یا خیر. 21 بانک مرکزی قرار است خلاصه پیش بینی های اقتصادی (SEP) را به روز کند.

تا آن زمان، USD/JPY ممکن است شیب مثبت را در SMA 50 روزه (135.51) با بالا رفتن از میانگین متحرک دنبال کنید.، در حالی که به نظر می رسد شیب در احساسات خرده فروشی همچنان ادامه داشته باشد زیرا معامله گران در بیشتر طول سال این جفت ارز را کوتاه کرده اند.

تصویر احساسات مشتری IG برای نرخ USD/JPY

را گزارش احساسات مشتری IG نشان می دهد 30.42 درصد از معامله گران هستند در حال حاضر خالص طولانی USD/JPY، با نسبت معامله گران کوتاه به بلند ایستاده در 2.29 به 1.

تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 6.62 درصد افزایش و نسبت به هفته گذشته 0.57 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران نت شورت نسبت به روز گذشته 5.46 درصد و نسبت به هفته گذشته 24.31 درصد افزایش داشته است. کاهش در پوزیشن لانگ خالص به صورت USD/JPY است معامله به بالاترین قیمت ماهانه (137.65)، در حالی که جهش در سود خالص به رفتار ازدحام دامن زده است، زیرا 31.52 درصد معامله گران هفته گذشته این جفت ارز خالص را داشتند.

با این اوصاف، اقدام اخیر قیمت، زمینه را برای افزایش بیشتر دلار/ین افزایش می‌دهد، زیرا مجموعه‌ای از اوج و پایین‌ترین قیمت هفته گذشته را گسترش می‌دهد. قیمت ارز ممکن است تلاش کند حداکثر سالانه (139.39) را تست کنید همانطور که پاک می شود محدوده افتتاحیه برای ماه اوت

نمودار روزانه نرخ USD/JPY

تصویر نمودار نرخ روزانه USD/JPY

منبع: نمای معاملاتی

  • USD/JPY پس از یک رالی پنج روزه به بالاتر از SMA 50 روزه (135.55) باز می گردد، و نرخ ارز ممکن است به دنبال شیب مثبت در میانگین متحرک ادامه دهد، زیرا مسیر قبل از پایین ترین سطح ماهانه (130.39) را معکوس می کند.
  • مجموعه ای از اوج و پایین های بالاتر از هفته گذشته، USD/JPY را به بالاترین قیمت ماهانه (137.65)، با شکست/بستن بالاتر از قیمت، رسانده است. منطقه 137.40 (61.8٪ گسترش) تا 137.80 (361.8٪ گسترش) منطقه برای آوردن حداکثر سالانه (139.39) در رادار.
  • یک شکست بالاتر از حداکثر سپتامبر 1998 (139.91) را باز می کند 140.30 (78.6٪ گسترش) منطقه، با منطقه مورد علاقه بعدی در حدود 141.70 (161.8٪ گسترش).
  • با این حال، عدم بسته شدن بالاتر از منطقه 137.40 (61.8٪ گسترش) تا 137.80 (361.8٪ گسترش) منطقه ممکن است منجر به عقب نشینی کوتاه مدت دلار/ین با حرکت زیر شود 135.30 (50٪ گسترش) آوردن همپوشانی فیبوناچی در اطراف 132.20 (78.6% اصلاح) به 133.20 (38.2% گسترش) بازگشت به رادار

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.