نرخ ارز EUR/USD ماهانه به عنوان RSI از منطقه Oversold Zone بهبود می یابد

نقاط بحث EUR/USD یورو/دلار آمریکا به نظر می رسد برای آزمایش حداکثر ماهانه در راه است (1.1640) با وجود افزایش در بازدهی خزانه داری آمریکا با تاریخ طولانی ترهمانطور که شاخص قدرت نسبی (RSI) از قلمروهای فروخته شده بهبود می یابد. نرخ ارز EUR/USD ماهانه به عنوان RSI از منطقه Oversold Zone بهبود می یابد

کد خبر : 118759
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
نرخ ارز EUR/USD ماهانه به عنوان RSI از منطقه Oversold Zone بهبود می یابد


نقاط بحث EUR/USD

یورو/دلار آمریکا به نظر می رسد برای آزمایش حداکثر ماهانه در راه است (1.1640) با وجود افزایش در بازدهی خزانه داری آمریکا با تاریخ طولانی ترهمانطور که شاخص قدرت نسبی (RSI) از قلمروهای فروخته شده بهبود می یابد.

نرخ ارز EUR/USD ماهانه به عنوان RSI از منطقه Oversold Zone بهبود می یابد

EUR/USD در پی واکنش زانو به زانو به تصحیح کوتاه مدت می پردازد شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI)و همزمان با چاپ داده های ترکیبی از اقتصاد ایالات متحده ، شرط ها برای تغییر قریب الوقوع سیاست فدرال رزرو کاهش می یابد.

با این حال ، اظهارات اخیر از ریچموند فدرال رزرو رئیس جمهور توماس بارکینکه امسال در کمیته فدرال بازار آزاد (FOMC) رای می دهد ، نشان می دهد که تحولات اخیر نمی تواند مانع از عقب نشینی بانک مرکزی از حمایت مالی شود زیرا این مقام تاکید می کند که این کمیته “در ماه نوامبر در مورد باریک شدن بحث کنید. »

بارکین طی مصاحبه ای با CNBC اذعان کرد که اقتصاد ایالات متحده “هم در بازار کار و هم در زمینه تورم پیشرفت زیادی داشته است” ، اما در ادامه گفت که فدرال رزرو در پاسخ به “چیزهای زیادی در چند ماه آینده یاد خواهد گرفت”. زمان افزایش نرخ

به نظر می رسد FOMC پس از خاتمه برنامه کمی تسهیل (QE) به رویکرد انتظار و بازگشت باز می گردد ، زیرا بانک مرکزی به دنباله تعریف شده ای از عادی سازی سیاست های پولی می پردازد ، و باید منتظر ماند. جروم پاول و درصورتی که بانک مرکزی اصرار داشته باشد که در سال 2022 ، نرخ بهره بالاتری را اعمال خواهد کرد.یک فرایند تدریجی تدریجی که در اواسط سال آینده به پایان می رسد ، مناسب است. »

به نوبه خود ، دلار آمریکا ممکن است پیش از تصمیم بعدی نرخ FOMC در 3 نوامبر با ضعف بیشتری مواجه شود زیرا ضعیف تر از حد انتظار است گزارش حقوق و دستمزد غیر کشاورزی (NFP) هشدار می دهد که بازیابی کند می شود ، اما بهبود بیشتر در EUR/USD ممکن است همچنان باعث کاهش شیب خرده فروشی شود مانند رفتاری که در اوایل سال جاری مشاهده شد.

این گزارش IG Client Sentiment نشان می دهد 77/61 درصد معامله گران هستند در حال حاضر خالص EUR/USD ، با نسبت معامله گران طولانی به کوتاه ایستاده در 1.62 تا 1.

تعداد معامله گران خالص 3.44 درصد بیشتر از دیروز و 0.11 درصد بیشتر از هفته گذشته است ، در حالی که تعداد معامله گران خالص 12.93 درصد بیشتر از دیروز و 5.04 درصد بیشتر از هفته گذشته است. افزایش ناگهانی موقعیت خالص به صورت EUR/USD است به نظر می رسد برای آزمایش حداکثر ماهانه (1.1640)، در حالی که افزایش سود خالص کوتاه مدت به کاهش شیب خرده فروشی کمک کرده است زیرا 63.01 of از معامله گران این هفته جفت ارز خالص بودند.

با این اوصاف ، بازگشت از پایین ترین سطح ماهانه (1.1525) ممکن است در روند وسیع تر اصلاح شود زیرا معاملات EUR/USD در پایین ترین سطح سالانه در نیمه دوم سال 2021 انجام می شود ، اما نرخ ارز ممکن است اصلاح بیشتری را انجام دهد روزهای آینده همانطور که شاخص قدرت نسبی (RSI) از قلمروهای فروخته شده بهبود می یابد.

نمودار روزانه EUR/USD

تصویر نمودار نرخ EUR/USD روزانه

منبع: نمای تجاری

  • به خاطر داشته باشید که EUR/USD زیر SMA 200 روزه قرار دارد (1.1927) برای اولین بار از آوریل به عنوان پیشروی از پایین ترین ماه مارس (1.1704) نتوانست در بالاترین سطح ژانویه (1.2350) آزمایش کند و نرخ ارز در ماه سپتامبر به پایین ترین سطح سالانه (1.1563) رسید ، که این امر باعث فشار نسبت شد. شاخص قدرت (RSI) در قلمروهای فروخته شده
  • روند نزولی قیمت در ماه اکتبر همچنان ادامه داشت زیرا EUR/USD به پایین ترین سطح سالانه (1.1525) سقوط کرد ، اما یک سیگنال خرید کتاب درسی RSI در آغاز ظاهر شد در ماه صعود نوسان ساز به بالای 30 ، و نرخ ارز ممکن است با بزرگتر شدن شاخص ، بهبود بیشتری را تجربه کند بهبود از قلمرو بیش از حد فروش
  • تلاش ناموفق برای آزمایش فیبوناچی در حدود 1.14 همپوشانی دارد40 (78.6 درصد افزایش) تا 1.1490 (50 درصد اصلاح) EUR/USD را به سمت منطقه 1.1610 (50٪ توسعه) عقب راند ، با شکسته شدن بالاترین سطح ماهانه (1.1640) ، همپوشانی در حدود 1.1670 (78.6٪ گسترش) به 1.1710 (61.8٪ اصلاح) باز شد.
  • حرکت به بالای SMA 50 روزه (1.1715) ، 1.1770 (23.6٪ گسترش) را به 1.1810 (61.8٪ اصلاح) می رساند ، با شکسته شدن بالاترین سپتامبر (1.1909) ، SMA 200 روزه (1.1927) را به رادار می رساند.

— نوشته شده توسط دیوید سانگ ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در DavidJSong دنبال کنید





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.