نخستین تصاویر صحنه فیلمبرداری Indiana Jones 5 را ببینید

[ad_1] یکی از کاربران فروم Reddit ساعاتی قبل نخستین تصاویر از صحنه فیلمبرداری Indiana Jones 5 را با دیگران به اشتراک گذاشت. وقتی ساخت چهارمین فیلم ایندیانا جونز رسما اعلام شد، طرفداران به دو دسته تقسیم شدند: دسته اول، از ساخت قسمت جدید استقبال کردند؛ دست دوم هم به مخالفت با آن پرداخته و اصرار

کد خبر : 61135
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
نخستین تصاویر صحنه فیلمبرداری Indiana Jones 5 را ببینید

[ad_1]

یکی از کاربران فروم Reddit ساعاتی قبل نخستین تصاویر از صحنه فیلمبرداری Indiana Jones 5 را با دیگران به اشتراک گذاشت.

وقتی ساخت چهارمین فیلم ایندیانا جونز رسما اعلام شد، طرفداران به دو دسته تقسیم شدند: دسته اول، از ساخت قسمت جدید استقبال کردند؛ دست دوم هم به مخالفت با آن پرداخته و اصرار داشتند مجموعه باید با قسمت سوم به انتها می‌رسید. به هر حال، Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull در سال ۲۰۰۸ میلادی اکران شد و علی‌رغم دریافت بازخوردهای مثبت از سوی کارشناسان، نتوانست در جلب نظر اکثر طرفداران قدیمی موفق ظاهر شود. با وجود این، پارامونت تصمیم گرفت ساخت قسمت پنجم را در دستور کار خود قرار دهد؛ پروژه‌ای که فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشته است.

پنجمین ایندیانا جونز در سال ۲۰۱۶ میلادی رسما وارد فاز اولیه شد تا سه سال بعد روی پرده نقره‌ای برود. استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) که فیلم‌های پیشین را کارگردانی کرده بود، قرار شد پروژه مزبور را جلوی دوربین ببرد. برخلاف انتظار، فیلمنامه‌ای که دیوید کپ (David Koepp) نوشته بود، نتوانست نظر مثبت اسپیلبرگ را به خود جلب کند. با تکرار این اتفاق برای چند بار، کپ از پروژه کنار رفت تا اشخاص دیگری روی فیلمنامه کار کنند؛ اقدامی که فایده‌ای نداشت زیرا فیلمنامه‌هایشان مورد قبول قرار نگرفت. در انتها، اسپیلبرگ از کارگردانی انصراف داد تا جیمز منگولد (James Mangold) وظایف نویسندگی و کارگردانی را به دوش بکشد.

یکی از کاربران فروم Reddit که با نام Switzerland_Forever فعالیت می‌کند، ساعاتی قبل اولین تصاویر از صحنه فیلمبرداری Indiana Jones 5 را منتشر کرد. تعداد تصاویر به رقم دو رسیده و مطابق انتظار، نکته خاصی را در خود جای نداده‌اند. تنها سازه‌هایی را نشان می‌دهند که در حال ساخت بوده تا برای فیلمبرداری آماده شوند. با این حال، ساخت صحنه‌های فیلمبرداری تایید می‌کند پروژه فراز و نشیب‌های خود را پشت سر گذاشته و قرار نیست بیشتر از این در فاز پیش‌تولید بماند؛ اتفاقی که باید آن را به فال نیک گرفت. در ادامه می‌توانید تصاویر را مشاهده کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.