نخستین آرتورک Doctor Strange 2 چگونگی سفر شخصیت‌های اصلی در زمان را فاش می‌کند

[ad_1] اکانت توییتری Doctor Strange 2 Updates اخیرا نخستین آرتورک Doctor Strange 2 را به اشتراک گذاشت که به امضای تعدادی از دست‌اندرکاران رسیده است. مارول اوایل سال جاری میلادی به وعده خود عمل کرد و WandaVision را از طریق سرویس استریم دیزنی پلاس در دسترس قرار داد. این سریال بازخوردهای مثبتی را از سوی

کد خبر : 62699
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
نخستین آرتورک Doctor Strange 2 چگونگی سفر شخصیت‌های اصلی در زمان را فاش می‌کند

[ad_1]

اکانت توییتری Doctor Strange 2 Updates اخیرا نخستین آرتورک Doctor Strange 2 را به اشتراک گذاشت که به امضای تعدادی از دست‌اندرکاران رسیده است.

مارول اوایل سال جاری میلادی به وعده خود عمل کرد و WandaVision را از طریق سرویس استریم دیزنی پلاس در دسترس قرار داد. این سریال بازخوردهای مثبتی را از سوی منتقدان و کاربران دریافت کرد و برخلاف امیدی که وجود داشت، به نظر می‌رسد استودیو آمریکایی علاقه‌ای به ساخت فصل دوم آن نداشته باشد. با این حال، عدم ساخت فصل دوم به معنی اتمام ماجراجویی‌های واندا ماکسیموف نیست. او قرار است در Doctor Strange 2 (با نام رسمی Doctor Strange in the Multiverse of Madness) حضور داشته باشد. همان‌طور که می‌توان حدس زد، دومین اقتباس سینمایی دکتر استرنج تمرکز ویژه‌ای روی مولتی‌ورس دارد.

بندیکت کمبربچ (Benedict Cumberbatch) برای ایفای نقش دکتر استرنج جلوی دوربین Doctor Strange in the Multiverse of Madness می‌رود. از دیگر بازیگران قدیمی که در قسمت دوم حضور دارند می‌توان چیویتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) و بندیکت ونگ (Benedict Wong) را نام برد که مانند گذشته به عنوان موردو و ونگ به نقش‌آفرینی خواهند پرداخت. علاقه‌مندان به آثار ابرقهرمانی همچنین می‌توانند خود را برای نخستین ملاقات با میس امریکا آماده کنند که نقش او به زوکایتل گومز (Xochitl Gomez) سپرده شده است. این شخصیت در کمیک بوک‌ها ارتباط ویژه‌ای با مولتی‌ورس دارد. در نتیجه، حضور او در فیلم چندان هم غیرمنتظره نیست.

اکانت توییتری Doctor Strange 2 Updates چندی پیش نخستین آرتورک Doctor Strange 2 را با فالوئرهای خود به اشتراک گذاشت. این آرتورک در واقع هدیه‌ای است که از سوی مارول به دست‌اندرکاران فیلم اهدا شد. در صورتی که اخبار را دنباله نکرده‌اید، باید بگوییم فیلمبرداری جدیدترین اقتباس سینمایی دکتر استرنج چندی پیش رسما به اتمام رسید. در ضمن، امضای تعدادی از چهره‌های مهم پروژه مانند سم ریمی (Sam Raimi) و کوین فایگی (Kevin Feige) در پشت آن دیده می‌شود. ریمی و فایگی به ترتیب به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی در روند ساخت مشارکت داشته‌‌اند. در ادامه می‌توانید آرتورک مزبور را مشاهده کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.