نخست‌وزیر بریتانیا تراس تلاش می‌کند تا با افزایش شورش، اقتدار خود را دوباره حفظ کند

[ad_1] تراس پس از اینکه مجبور شد طرح گسترده کاهش مالیات خود را کنار بگذارد، در تلاش است تا از درون حزب خود حمایت کند و باعث شد که برخی از قانونگذاران محافظه کار تنها چند هفته پس از روی کار آمدن او، خواستار جایگزینی او به عنوان رهبر شوند. او اعتراف کرده است که

کد خبر : 269562
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
نخست‌وزیر بریتانیا تراس تلاش می‌کند تا با افزایش شورش، اقتدار خود را دوباره حفظ کند

[ad_1]

تراس پس از اینکه مجبور شد طرح گسترده کاهش مالیات خود را کنار بگذارد، در تلاش است تا از درون حزب خود حمایت کند و باعث شد که برخی از قانونگذاران محافظه کار تنها چند هفته پس از روی کار آمدن او، خواستار جایگزینی او به عنوان رهبر شوند.

او اعتراف کرده است که پس از اینکه سرمایه گذاران پوند و اوراق قرضه دولتی را رها کردند، برنامه های اقتصادی رادیکال او “بسیار دور و سریع” پیش رفت.

با این حال، با افزایش نرخ های وام مسکن و ارقام رسمی نشان می دهد که تورم به بالاترین حد خود در 40 سال گذشته رسیده است، تراس که توسط اعضای محافظه کار با وعده کاهش مالیات و حفظ هزینه های عمومی انتخاب شده بود، برای متقاعد کردن مردم و حزب خود با مشکل مواجه است. رسیدگی به بحران هزینه زندگی

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که محافظه‌کاران حدود 30 امتیاز از حزب مخالف کارگر عقب‌تر هستند و رتبه‌بندی خود او فاجعه‌بار است.

جیمز، وزیر امور خارجه، گفت: «آنچه که من را متقاعد نمی‌کنم این است که انجام یک کارزار رهبری دیگر، دفاع از نخست‌وزیر دیگری، یا مردم بریتانیا را متقاعد می‌کند که ما به جای خودمان به آنها فکر می‌کنیم یا بازارها را متقاعد می‌کند که آرام بمانند». هوشمندانه به اسکای نیوز گفت.

اما گمانه‌زنی‌ها درباره آینده نخست‌وزیر همچنان در حال افزایش است و رسانه‌ها گزارش می‌دهند که محافظه‌کاران سرکش در حال بررسی این هستند که چه کسی باید جایگزین او شود، نه اینکه آیا او باید برود.

استیو دابل، قانونگذار محافظه‌کار به رادیو تایمز گفت: «من فکر می‌کنم موقعیت او به طور فزاینده‌ای غیرقابل دفاع می‌شود. ما شاهد تغییر کامل تقریباً همه چیزهایی هستیم که او در مبارزات انتخاباتی رهبری خود برای آن دفاع کرد. فکر می‌کنم بسیاری از ما می‌پرسیم که لیز تراس در حال حاضر دقیقاً چه چیزی را باور دارد و از آن دفاع می‌کند؟»

تراس بعداً روز چهارشنبه برای جلسه سؤال و پاسخ هفتگی خود با پارلمان روبرو خواهد شد و بعداً حزب اصلی مخالف کارگر به دنبال رأی گیری در مورد ممنوعیت کامل فرکینگ است، پس از اینکه دولت در ماه گذشته تعلیق در انگلیس را لغو کرد. مکان از سال 2019.

«شلاق‌های محافظه‌کار» که مسئول اعمال انضباط در میان اعضای پارلمان هستند، پیامی به قانون‌گذاران خود ارسال کردند و گفتند که این رأی به عنوان «یک پیشنهاد اعتماد به دولت» تلقی می‌شود.

(گزارش توسط الیزابت پایپر، مایکل هولدن و ویلیام جیمز؛ ویرایش توسط کیت هولتون)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.