نحوه کار استراتژیک

استراتژی را می توان به عنوان یک برنامه برای رسیدن به یک هدف تعریف کرد ، و متمرکز بر تحول است و نه برعکس نگهداری. کار استراتژیک برای تصور و اجرای روشهای پیشرفت و پیشرفت ، از کار معمول یا تاکتیکی پیشی می گیرد. برای کار در سطح استراتژیک ، باید فراتر از مسئولیت های

کد خبر : 8958
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱:۲۱
نحوه کار استراتژیک


استراتژی را می توان به عنوان یک برنامه برای رسیدن به یک هدف تعریف کرد ، و متمرکز بر تحول است و نه برعکس نگهداری. کار استراتژیک برای تصور و اجرای روشهای پیشرفت و پیشرفت ، از کار معمول یا تاکتیکی پیشی می گیرد. برای کار در سطح استراتژیک ، باید فراتر از مسئولیت های روزمره حرکت کنید و پیشرفت را در اولویت های خود بگنجانید. با کمی تلاش و تمرین می توانید نحوه کار استراتژیک روی هر پروژه را دریابید.

مراحل

  • 1
    به آینده فکر کنید. به فراتر از آنی و به آینده نگاه کنید تا چشم انداز روشنی از مکان خود در آینده ببینید. اطمینان حاصل کنید که برنامه روز شما مطابق با اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شما برای شرکت شما باشد.[1]
  • کار استراتژیک نیازی به برنامه های عجیب و غریب ندارد. مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که به راحتی افکار خود را به نتایج کار خود متصل کنید.[2]
  • سعی کنید جلسات منظم ایده پردازی را با خود و همکارانتان تنظیم کنید. برخی ایده ها را روی کاغذ بیاورید تا به شما در گرفتن افکار شما کمک کند.
  • 2
    اهداف مشخصی تعیین کنید. به این فکر کنید که چه می خواهید در آینده در کار خود انجام دهید ، چه بلند مدت و چه کوتاه مدت. این اهداف باید ویژه چشم انداز آینده شما باشد. علاوه بر این ، آنها باید قابل اندازه گیری و خاص زمان باشند.

    • به عنوان مثال ، اگر توسعه کوچک و محلی تحویل کالا را در نظر داشته باشید ، ممکن است هدف ویژه ای را برای گسترش منطقه تحویل خود به سه شهرستان دیگر ، داشتن ناوگان بزرگ کامیون های تحویل ، داشتن 200 کارمند و / یا اداره حمل و نقل / تعیین کنید. انبار بسته بندی
  • به عنوان مثال ، اگر توسعه کوچک و محلی تحویل کالا را در نظر داشته باشید ، ممکن است هدف ویژه ای را برای گسترش منطقه تحویل خود به سه شهرستان دیگر ، داشتن ناوگان بزرگ کامیون های تحویل ، داشتن 200 کارمند و / یا اداره حمل و نقل / تعیین کنید. انبار بسته بندی
  • 3
    اقدامات استراتژیک مورد نیاز برای رسیدن به اهداف خود را تعیین کنید. تمام داده هایی را که برای تعیین اهداف لازم برای دستیابی به اهداف خود نیاز دارید ، جمع آوری کنید. هر هدف می تواند استراتژی های بی شماری داشته باشد که به هدف می رسد اما با هزینه ها ، برنامه ها و منابع مختلف. شما باید عناصر استراتژیک را در نظر داشته باشید مانند اینکه به چه موادی نیاز دارید و فکر می کنید برای رسیدن به این اهداف چه مدت زمان لازم است.

    • به عنوان مثال ، اگر هدف شما شامل گسترش تجارت تحویل شما باشد ، باید در نظر بگیرید که خرید وسایل حمل و نقل بیشتر چقدر هزینه دارد ، چگونه ممکن است بازاریابی خود را برای گسترش در مناطق جدید افزایش دهید و برای انجام این کار چقدر زمان و هزینه لازم است. این چیزها
  • به عنوان مثال ، اگر هدف شما شامل گسترش تجارت تحویل شما باشد ، باید در نظر بگیرید که خرید وسایل حمل و نقل بیشتر چقدر هزینه دارد ، چگونه ممکن است بازاریابی خود را برای گسترش در مناطق جدید افزایش دهید و برای انجام این کار چقدر زمان و هزینه لازم است. این چیزها
  • 4
    اهداف خود را در اولویت قرار دهید. هر هدف را بنویسید ، از جمله روش (روشهایی) که برای رسیدن به هدف ، هزینه ها ، نیازهای منابع ، تفویض مسئولیتها و زمان لازم برای رسیدن به هدف استفاده خواهید کرد.[3]
  • در نظر بگیرید که ابتدا باید به کدام اهدافی بپردازید – کدام مهم تر است ، یا ممکن است لازم باشد قبل از مقابله با دیگران انجام شود.
  • بی درنگ ، اهمیت و سهولت اعدام را در نظر بگیرید. برخی از اهداف ممکن است برای چشم انداز آینده شما بسیار مهم باشد ، اما ممکن است فوری نباشد ، زیرا برای انجام آنها بیشترین زمان و هزینه لازم است – در حالی که اهداف دیگر ممکن است از اهمیت حیاتی کمتری برخوردار باشند ، اما بلافاصله و به راحتی قابل اجرا هستند.
  • به عنوان مثال ، اگر می خواهید تجارت تحویل خود را گسترش دهید ، قبل از شروع به خرید وسایل حمل و نقل اضافی ، می توانید به نفع شما باشد که به آهستگی و بصورت کوچک و به راحتی قابل دستیابی (مانند توزیع فلایر) شروع به گسترش آگهی بازاریابی کنید. درست است که اگر بازار شما گسترش یابد به وسایل حمل و نقل بیشتری نیاز خواهید داشت ، اما خرید اتومبیل سرمایه گذاری بزرگی است که باید قبل از تأیید نیاز انجام دهید.
  • 5
    برای تأمل وقت بگذارید. هر روز ، سعی کنید چند لحظه ای وقت بگذارید و در مورد آنچه که به دست آورده اید و چگونگی همسان سازی دستاوردهای شما با اهداف خود تأمل کنید ، حتی اگر فقط برای چند دقیقه باشد. در دنیای پر سرعت امروز ، مردم اغلب متوقف می شوند و به چیزهایی که یاد گرفته اند فکر می کنند زیرا بیش از حد مشغول رفتن به مرحله بعدی هستند.[4]

    تبلیغات

  • هر روز به کار خود و چیزهایی که از آن آموخته اید فکر کنید.


  • لینک منبع :
    هوشمندنیوز

    آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
    + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
    آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
    + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
    آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
    + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
    ای کافی شاپ
    مدیریت حرفه ای کافی شاپ
    خبره
    حقوقدان خبره
    و حرفه ای
    سرآشپز حرفه ای
    آموزش مجازی تعمیرات موبایل
    آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
    آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

    برچسب ها : ، ،

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.