نحوه انجام و سایر نکات تجارت فارکس

– بازبینی شده توسط جیمز استنلی، 24 نوامبر 2021 ژورنال معاملاتی فارکس گزارشی از معاملات شما است که می تواند به شما کمک کند تا استراتژی های خود را بر اساس یادگیری از تجربیات قبلی اصلاح کنید. همانطور که یک صاحب کسب و کار موجودی کالا را دنبال می کند، یک معامله گر نیز باید

کد خبر : 133900
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰:۰۰
نحوه انجام و سایر نکات تجارت فارکس


بازبینی شده توسط جیمز استنلی، 24 نوامبر 2021

ژورنال معاملاتی فارکس گزارشی از معاملات شما است که می تواند به شما کمک کند تا استراتژی های خود را بر اساس یادگیری از تجربیات قبلی اصلاح کنید. همانطور که یک صاحب کسب و کار موجودی کالا را دنبال می کند، یک معامله گر نیز باید با موقعیت های بسته خود همراه باشد.

در حین نگهداری a تجارت مجله ممکن است در ابتدا دشوار باشد، ثبت معاملات شما می تواند کمک به چند سوال مهم در مورد تکنیک های معاملاتی خود پاسخ دهید. می تواند ثبات معاملات خود را افزایش دهید، شما را مسئول نگه می دارد و تکنیک خود را به طور کلی بهبود می بخشد. در این مقاله ما آنچه را که باید در مورد ژورنالینگ بدانید را بررسی می کنیم و موارد زیر را ارائه می دهیم:

  • یک قالب مجله تجارت فارکس اکسل
  • نکاتی در مورد یافتن روش ژورنال که مناسب شماست
  • نکاتی در مورد گردش کار ایده آل معاملات فارکس.

مجله تجارت فارکس اکسل

اسکرین شات یک قالب مجله معاملات فارکس را نشان می دهد

همانطور که در مثال بالا در مجله تجارت فارکس در اکسل، مجله شما ممکن است حاوی اطلاعاتی مانند جفت ارز معامله شده، اندازه معامله، طولانی یا کوتاه بودن موقعیت شما، تاریخ معامله، سطح اعتقاد شما و اینکه آیا استفاده کرده اید آ استراتژی اساسی یا فنی، نسبت پاداش به ریسک، جابجایی امتیازات و موفقیت یا عدم موفقیت معامله.

همچنین ممکن است بخواهید جزئیاتی مانند قیمت ورودی، قیمت توقف و قیمت محدود و همچنین لات های معامله شده را درج کنید. تیاو داده های بیشتری را نگه می دارید، ارزیابی معاملات گذشته خود در آینده آسان تر خواهد بود.

همچنین، حتماً فضایی برای اضافه کردن یادداشت ها در مجله خود در نظر بگیرید. معامله‌گرانی که از تکنیک‌های ورود چندگانه استفاده می‌کنند، می‌خواهند مواردی مانند فریم‌های زمانی نمودار، شاخص‌های مورد استفاده، شرایط بازار (محدوده، روند، شکست) و هر اطلاعات دیگری را که در تصمیم‌گیری معاملاتی نقش دارد، ردیابی کنند.

از طریق مجلاتی مانند ژورنال بالا، با گذشت زمان، معامله گر می تواند ویژگی های معاملات برنده یا بازنده را شناسایی کند.

رویکردهای روزنامه نگاری از تحلیلگران خبره

تایلر ییل، استراتژیست ارزی با تجربه

مجله تجارت فارکس: نحوه انجام و سایر نکات تجارت فارکس

تایلر از سال 2008 با تمرکز بر روی FX، گزینه‌ها، ETFها، و آتی کالا.

تایلر معمولی است ورودی ژورنال معاملاتی چند خط است که شامل:

  • آ بررسی استراتژی مدیریت ریسک / اندازه موقعیت به کار گرفته شده
  • در محیط زیربنایی (روند یا محدوده، و معیارهای نوسانات).

او همچنین یادداشت هایی را در مورد چرایی آن درج می کند یک دستور ورود باید قرار داده شود و در نقطه ای که کاهش ارزش سهام به حداقل می رسد توقف شود خود تغییر دیدگاه فنی.

من اغلب اندازه تجارت خود را کاهش می دهم تا بتوانم مدت بیشتری در بازار بمانم یا تا زمانی که سوگیری فنی باطل نشود،’ او اضافه می کند.پیگیری بر روی این موضوع تمرکز می‌کند که چه نوع جفت ارزها بهترین واکنش را نسبت به استراتژی کنونی به کار گرفته شده نشان می‌دهند.

جیمز استنلی، استراتژیست ارز در DailyFX

مجله تجارت فارکس: نحوه انجام و سایر نکات تجارت فارکس

جیمز از سال 1999 معامله می‌کند و بر شاخص‌های سهام و ETFها همراه با فارکس تمرکز دارد.

جیمز به جای دفتر خاطرات، دفتر کل نگه می دارد. او سعی می‌کند هفته‌ای یک‌بار با معاملاتی که از آخرین به‌روزرسانی انجام می‌شود، آن را به‌روزرسانی کند. او می‌گوید: «من همه چیز را در قالب درصد نگه می‌دارم تا بتوانم مقایسه سیب به سیب را انجام دهم، از سهام گرفته تا گزینه‌ها و FX».

وقتی این را پر می‌کنم، می‌توانم روندها را همانطور که اتفاق می‌افتند ببینم، عمدتاً با تمرکز بر P&L، و اگر چیزی اشتباه باشد، معمولاً برای یک یا دو روز در مورد آن فکر می‌کنم. نوعی راه حل.

در مورد ملاحظات بهبود در حین افت، جیمز در نظر دارد که چقدر می خواهد تهاجمی یا محافظه کار باشد. اگر من یک خط بد بزنم، پاسخ معمولاً فقط عقب کشیدن دریچه گاز، اندازه های کوچکتر، اهرم کمتر، ورودی های کمتر اما انتخابی بیشتر است.

نقطه مقابل آن بیش از حد محافظه کارانه است، و من معمولاً می توانم آن را همانطور که اتفاق می افتد درک کنم، بنابراین اغلب مجبور نیستم خودم را تشویق کنم تا بیشتر به دست بیاورم. خشونت آمیز.

این بینش مختصر در مورد جریان کاری روزنامه نگاری و معاملاتی تحلیلگران ما ممکن است با شما همخوانی داشته باشد یا نباشد. هیچ روش صحیحی وجود ندارد، اما طیف وسیعی از رویکردهای ذکر شده در زیر وجود دارد که می توان آنها را امتحان کرد.

یافتن روش ژورنالیستی که مناسب شماست

یافتن روش ژورنالیستی که مناسب شما باشد آزمون و خطا خواهد بود و چند رویکرد وجود دارد. یا شما مجله تجاری خود را خصوصی نگه می دارید و به تنهایی آن را بررسی می کنید، یا می توانید به سایر معامله گران اجازه دهید به آن نگاهی بیندازند و بازخورد خود را ارائه دهند. هر دو روش موثر هستند و به شما کمک می کنند تا پاسخگو باشید.

اگر مسیر مجله شخصی را می روید، احتمالاً راحت ترین کار است که افکار و اسکرین شات های خود را در یک سند Word نگه دارید (اگرچه یک نوت بوک فیزیکی می تواند به سادگی افکار شما را یادداشت کند).

برای یک مجله عمومی، احتمالاً می خواهید معاملات و افکار خود را در یک وبلاگ یا انجمن آنلاین ثبت کنید. این به معامله گران از هر کجای دنیا امکان می دهد معاملات شما را برنده، باخت یا مساوی ببینند.

چه خودتان مجله خود را مرور کنید یا به افراد آنلاین اجازه دهید آن را بررسی کنند، این به شما انگیزه بیشتری می دهد تا معاملات شفاف و معتبری را در حساب خود انجام دهید و انحراف از استراتژی خود را دشوارتر می کند.

شما در پس ذهن خود خواهید دانست که بعداً باید با تصمیمات خود در ژورنال خود روبرو شوید و احتمالاً اگر مجله شما عمومی است باید با دیگران روبرو شوید. این به شما کمک می‌کند تا از زمان‌هایی آگاه شوید که به احساسات اجازه می‌دهید تصمیم‌هایتان را به جای منطق استراتژی‌تان دیکته کنند یا زمانی که تصمیم می‌گیرید «خلاق» شوید و یک معامله سرکش را بدون مبنای قوی برای آن انجام دهید.

خوب است که مسئولیت پذیر باشید. بسیاری از معامله گران می توانند خود را گول بزنند که فکر کنند به طور منطقی تصمیمات معاملاتی می گیرند و بعداً متوجه می شوند که اصلاً از استراتژی خود پیروی نکرده اند.

نکات برتر تجارت فارکس: روزنامه نگاری و گردش کار معاملاتی شما

گردش کار برای یک معامله گر باید ترکیبی از اسکن نمودارها و بررسی اخبار، ورود و مدیریت معاملات، و ثبت معاملات در پایان (و احتمالاً شروع) فرآیند باشد.

بررسی نمودارها

به فرصت های موجود در بازار نگاه کنید، خواه شناسایی الگوهای نمودار فنی باشد یا اقدام بر روی آن عوامل اساسی مانند انتشار اخبار. در این مرحله، ممکن است بخواهید جفت‌های بالقوه برای معامله و روند فکری خود را در مورد انتخاب آنها ثبت کنید.

فرصت پیدا کن

یک ورودی را شناسایی کنید، نمودار خود را علامت گذاری کنید و در نمودار خود دلیل ورود را یادداشت کنید.

تجارت را وارد کنید

هنگامی که معامله را انجام دادید، اهداف سود خود را اضافه کنید و سود ببرید. در این مرحله، احتمالاً بیش از حد مشغول تجارت خواهید بود که نمی توانید مجله داشته باشید.

تجارت را مدیریت کنید

مدیریت تجارت در این مرحله ممکن است شامل اهداف هرمی یا سود چندگانه باشد. مدیریت تجارت مستلزم توجه کامل شماست، بنابراین ممکن است ژورنال شما به اسکرین شات محدود شود.

بازبینی و مجله تجارت

اکنون که معامله بسته شده است، می توانید به کار ژورنالینگ، اسکرین شات ها و هر یادداشتی که برای تجزیه و تحلیل معاملات برداشته اید را ارزیابی کنید، ببینید در کجا ممکن است اشتباه کرده باشید، و در نظر بگیرید که برای بهبود چه کاری باید انجام دهید.

منابع ما را در مورد نکات تجارت فارکس بررسی کنید

برای اطلاعات بیشتر در مورد نکات تجارت فارکس، ما را بررسی کنید اخبار زمان واقعی فارکس بخش. همچنین، حتما قالب مجله تجارت فارکس را از صفحه 5 دانلود کنید ایجاد اعتماد در معاملات راهنما که از طریق لینک بالا قابل دسترسی است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.