نحوه استخدام در کوین بیس توسط Grant D’Arcy، معاون استعداد و… | توسط Coinbase | مارس، 2022

توسط Grant D’Arcy، معاون استعداد و یادگیری بدون شک Coinbase یکی از هیجان انگیزترین مکان ها برای کار در حال حاضر است. Crypto در یک لحظه تعیین کننده است – پذیرش عمومی در بالاترین حد خود قرار دارد و در حال رشد است، و انفجار برنامه های Web3 هر روز امکانات جدیدی را آشکار می

کد خبر : 174246
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
نحوه استخدام در کوین بیس  توسط Grant D’Arcy، معاون استعداد و… |  توسط Coinbase |  مارس، 2022


توسط Grant D’Arcy، معاون استعداد و یادگیری

بدون شک Coinbase یکی از هیجان انگیزترین مکان ها برای کار در حال حاضر است.

Crypto در یک لحظه تعیین کننده است – پذیرش عمومی در بالاترین حد خود قرار دارد و در حال رشد است، و انفجار برنامه های Web3 هر روز امکانات جدیدی را آشکار می کند. کوین بیس به عنوان اولین شرکت ارز دیجیتال با معامله عمومی و قابل اعتمادترین پلتفرم صرافی جهان، در مرکز این صنعت قرار دارد.

فقط در 12 ماه گذشته در کوین بیس، تعداد کارمان را سه برابر کردیم، به بازارهای جدید گسترش دادیم و نوآوری‌های ارزهای دیجیتال جدید را برای مشتریان خود به ارمغان آوردیم – و تازه در حال شروع کردن هستیم. ما اخیراً برنامه‌های خود را برای ادامه گسترش در سطح جهانی اعلام کرده‌ایم و در عین حال 2000 نقش فنی را اضافه کرده‌ایم که تنها کسری از مجموع 6000 استخدامی است که قصد داریم امسال در سراسر تجارت ایجاد کنیم.

علاوه بر فرصت شغلی یک بار در یک شرکت موشک‌انداز، ما پاداش رقابتی و شفاف را ارائه می‌دهیم. مزایای منحصر به فرد مانند چندین هفته شارژ مجدد در سراسر شرکت؛ و یک محیط اول از راه دور که در آن بیش از 95٪ از نقش های ما به دفتر یا مکان خاصی مرتبط نیست.

آیا مایلید که در تلاش برای افزایش آزادی اقتصادی در جهان به ما بپیوندید؟ به خواندن ادامه دهید تا بدانید در صورت درخواست شغل در Coinbase چه انتظاراتی باید داشته باشید – از جمله نکاتی از استخدام‌کنندگان ما در مورد اینکه چگونه شانس موفقیت خود را افزایش دهید.

ما نقش های باز را در صفحه مشاغل خود و همچنین از طریق لینکدین تبلیغ می کنیم. برنامه ما کاملاً استاندارد است (نام، ایمیل، رزومه، نمایه لینکدین، و غیره)، اما همچنین از شما می‌پرسد که آیا از محصولات Coinbase استفاده کرده‌اید یا خیر تا تجربه‌تان را با رمزارز به ما نشان دهد. پس از ارسال، رزومه شما از نظر تناسب مهارت با شغلی که برای آن درخواست کرده اید، معمولاً (البته نه همیشه) در عرض 48 ساعت ارزیابی می شود.

بنابراین همه چیز مانند یک جا روی کاغذ به نظر می رسد، بعد چیست؟ غربالگری استخدام‌کننده یک مکالمه سریع غیررسمی است که هدف آن اشتراک‌گذاری اطلاعات در هر دو جهت است. برای ما، این فرصتی است تا درباره مهارت‌ها، تجربیات، جدول زمانی، انگیزه‌های شما در جستجوی شغلی بیشتر بیاموزیم و همسویی خود را با رویکرد ماموریت محور خود تأیید کنیم. به همین ترتیب، این فرصتی برای شماست تا نقش و تیمی را که برای آن درخواست کرده‌اید بهتر درک کنید، و همچنین در مورد هر چیزی که در ذهن دارید، مانند مأموریت، فرهنگ، یا پاداش و مزایای ما از ما بپرسید.

در کوین‌بیس، ما به غرامت کمی متفاوت برخورد می‌کنیم و در مورد آن شفاف هستیم. پاداش استاندارد ما بسیار رقابتی است و ما پاداش های بزرگی را برای عملکردهای برتر ارائه می دهیم، بنابراین مذاکرات در مورد حقوق و دستمزد را حذف کردیم. هدف ما ایجاد یک رویکرد برابری‌تر برای پرداخت با حذف این شیوه سنتی استخدام است که زنان و اقلیت‌هایی را که به طور نامتناسبی از آنها حمایت می‌کنند، عقب می‌ماند. کارمندان در همان موقعیت، در همان مکان، حقوق و دستمزد سالانه یکسانی دریافت می کنند. بدون استثناء.

برای یک نامزد موفق، زمان از این تماس اولیه تا پیشنهاد می‌تواند تا 6 هفته طول بکشد. این بازه زمانی ممکن است بسته به حجم برنامه ها و در دسترس بودن نامزدها متفاوت باشد، اما استخدام کننده شما را در طول فرآیند به روز نگه می دارد.

استخدام کنندگان ما می گویند: «آماده‌سازی برای غربالگری استخدام‌کننده در مقایسه با مصاحبه‌های بعدی می‌تواند نسبتاً سبک باشد، اما این سودمند است که پس از انجام حداقل تحقیقات در مورد شرکت و نقش بالقوه شما در این فراخوان شرکت کنید. این زمان بسیار خوبی برای شماست که در مورد ما سؤال بپرسید. فرهنگ، مأموریت، استراتژی و غیره ما را بدیهی نگیرید.»

بسته به اینکه برای چه نقشی مصاحبه می کنید، این مرحله متفاوت خواهد بود. برای برخی از نقش ها، یک چالش فنی را تجربه خواهید کرد، و برای برخی دیگر ممکن است یک یا دو گفتگو با مدیر آینده یا اعضای تیم شما باشد که بر تناسب شما برای این نقش تمرکز می کنند. این اولین فرصت شما برای ایجاد یک تأثیر (مجازی) رو در رو با تیم خواهد بود.

اگر کنجکاو هستید که چگونه برخی از فرآیندهای مصاحبه ما در این مرحله متفاوت است، این پست‌های تیم‌های مهندسی نرم‌افزار و محصولات ما را بررسی کنید.

استخدام کنندگان ما می گویند: از زمان مصاحبه برای پوشش آنچه که از قبل در رزومه شما آشکار است استفاده نکنید. در Coinbase، ما طرفدار ارتباطات شفاف هستیم، بنابراین مستقیم و مختصر باشید. باید آماده باشید که حداقل به یک سوال در مورد اینکه چرا به کریپتو و کوین بیس علاقه دارید پاسخ دهید.

برای هر نقش باز، ما انتظار داریم که تنها تعداد انگشت شماری از متقاضیان به این مرحله نهایی راه یابند. فشرده‌تر است، و اینجاست که شما بهترین فرصت را دارید تا آنچه را که دارید به ما نشان دهید. معمولاً از 4 تا 5 مصاحبه کوتاه تشکیل می شود که گاهی اوقات با یک آزمایش کاری ارائه شده به پانل مصاحبه کنندگان شما خاتمه می یابد.

در مصاحبه های 1:1 اغلب به عنوان تماس های پشت سر هم با یک استراحت کوتاه در میان برنامه ریزی می شود که تجربه یک روز مصاحبه حضوری را تکرار می کند. نام و عنوان هر پانل از قبل به شما داده می شود و همچنین در طول مدت حضورشان با شما روی چه چیزی تمرکز خواهند کرد.

برای برخی از نقش‌ها (و استخدام‌کننده شما به شما اطلاع می‌دهد که آیا نقش شما یکی است)، شما باید از یک نقش استفاده کنید آزمایش کار بر اساس کار واقعی مورد نیاز در نقش. آزمایش کار می تواند یک ارائه یا پروژه ای باشد که شما از قبل آماده می کنید، یا می تواند یک همکاری زنده یا چالش کدنویسی باشد. این فرصتی است برای «پیاده روی» و نشان دادن مهارت‌ها و ایده‌هایی که برای چالش‌هایی که هر روز در Coinbase با آن‌ها سروکار داریم به ما نشان می‌دهد.

استخدام کنندگان ما می گویند:زمانی را صرف آماده سازی برای این مرحله کنید و از استخدام کننده خود سوالات زیادی در مورد چگونگی بهترین آمادگی بپرسید. ما می خواهیم شما موفق شوید! هر یک از مصاحبه کنندگان خود را در لینکدین جستجو کنید و به سوالاتی فکر کنید که ممکن است به کار و تجربه آنها در Coinbase مربوط باشد. همچنین، شرح شغل را با دقت بخوانید و با مثال‌های واضحی از اینکه چگونه تجربیات شغلی گذشته‌تان شما را در این نقش خاص در کوین‌بیس موفق می‌کند، به مصاحبه بیایید.

پس از اینکه همه نامزدها کار خود را به پایان رساندند، هیئت استخدام ظرف چند روز تشکیل جلسه خواهند داد تا در مورد بهترین نامزد برای این نقش تصمیم گیری کنند.

اگر پیشنهادی دریافت کردید، می‌خواهیم مطمئن شویم که این فرصت را دارید که سؤالات برجسته‌ای بپرسید تا مطمئن شوید که Coinbase مکان مناسبی برای شما است. شما این فرصت را خواهید داشت که با مدیر آینده خود و سایر اعضای تیم گپ بزنید و همچنین با استخدام کننده خود گفتگو کنید تا در مورد غرامت، مزایا و پرداخت برای فلسفه عملکرد با جزئیات کامل بپردازید.

ما برای به دست آوردن استعدادهای برتر در هر صندلی در Coinbase تلاش های فوق العاده ای انجام می دهیم. بنابراین، برای کسانی که از طریق فرآیند مصاحبه سخت‌گیرانه، اما اثبات‌شده ما موفق می‌شوند، ما با اطمینان و هیجان از ورود شما به تیم استقبال می‌کنیم. کار تازه شروع شده است – به ما بپیوندید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.