ناپایدارترین جفت ارز و نحوه معامله آنها

[ad_1] بازارهای ارز در معرض عوامل مختلفی هستند که بر نوسانات آنها تأثیر می گذارد و بسیاری از معامله گران به دنبال این هستند که استراتژی های خود را برای استفاده از بی ثبات ترین جفت های ارزی تنظیم کنند. نوسانات ارزیکه اغلب با محاسبه انحراف معیار یا واریانس تغییرات قیمت ارز اندازه گیری می

کد خبر : 92834
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۰۰
ناپایدارترین جفت ارز و نحوه معامله آنها

[ad_1]

بازارهای ارز در معرض عوامل مختلفی هستند که بر نوسانات آنها تأثیر می گذارد و بسیاری از معامله گران به دنبال این هستند که استراتژی های خود را برای استفاده از بی ثبات ترین جفت های ارزی تنظیم کنند.

نوسانات ارزیکه اغلب با محاسبه انحراف معیار یا واریانس تغییرات قیمت ارز اندازه گیری می شود ، به معامله گران این ایده را می دهد که یک ارز چقدر می تواند نسبت به میانگین آن در یک بازه زمانی مشخص حرکت کند. معامله گران همچنین می توانند نوسانات را با نگاه به a محدوده واقعی واقعی جفت ارز یا با در نظر گرفتن محدوده به عنوان درصد نقطه.

هر چه بالاتر سطح نوسانات ارز ، درجه ریسک بالاتر است و بالعکس. ناپایداری و ریسک معمولاً به عنوان واژه های قابل تعویض استفاده می شود.جفت ارزهای مختلف متفاوت است سطوح نوسان به طور متوسط

برخی از معامله گران از پاداش های بالقوه بالاتری که در معاملات جفت ارزهای ناپایدار برخوردار است ، لذت می برندبه آاگرچه، این افزایش پاداش بالقوه ارائه می دهد آ بزرگتر ریسک ، بنابراین معامله گران باید در نظر گرفتن کاهشوارد شدن آنها اندازه های موقعیت هنگام معامله جفت ارزهای بسیار ناپایدار.

بی ثبات ترین جفت های ارزی کدامند؟

بی ثبات ترین عمده جفت ارزها عبارتند از:

بیشترین جفت ارزهای فرار

سایر جفت ارزهای اصلی ، مانند EUR/USD ، USD/JPY ، GBP/USD و USD/CHF ، به طور کلی نقدشوندگی بیشتری دارند و در نتیجه نوسان کمتری دارند. گفته می شود ، جفت ارزهای در حال ظهور در بازارهای نوظهور ، مانند USD/ZAR ، USD/TRY و USD/MXN ، می توانند برخی از بالاترین خوانش های نوسان را تعیین کنند.

جفت های جریان متغیر

رشته ها – AUD/JPY ، NZD/JPY ، AUD/USD ، CAD/JPY ، GBP/AUD

بازارهای نوظهور – USD/ZAR ، USD/TRY ، USD/MXN

گذشته از نقدینگی نسبتاً کم ، eادغام روند بازارتمایل زیادی دارند فرار به ویژه به دلیل ریسک ذاتی که زمینه ساز اقتصادهای نوظهور بازار است. نمودار زیر نشان می دهد نمونه ای از نوسانات بازارهای نوظهوربله می تواند باشد، کدام نمایشها USD/ZAR (دلار آمریکا/رند آفریقای جنوبی) تقریبا منفجر می شود 25٪ کمی بیشتر از یک ماه دیگر چندین نمونه دیگر از آن وجود دارد جفت ارزهای بازار نوظهور در طول تاریخ به شدت به این شکل در حال چرخش است.

نمودار قیمت USDZAR روزانه

در مورد کمترین جفت ارزهای بی ثبات چطور؟

کمترین بی ثباتی جفت ارزها بیشترین جفت ارز هستند که بیشترین نقدینگی را نیز دارند. همچنین ، این اقتصادها بزرگتر و توسعه یافته تر هستندبه این باعث جذب می شود حجم معاملات بیشتر و تسهیل بیشتری می کند ثبات قیمت به نوبه خود. در این راستا ، با توجه به مبادلات EUR/USD ، USD/CHF و EUR/GBP با حجم بالای نقدینگی ، جای تعجب نیست که آنها در بین جفت ارزهای ناپایدار اجاره هستند.

در تصویر زیر ، tمیانگین برد واقعی (ATR) در USD/CHF بین 45 پیپ و 65 پیپ، محدوده متوسط ​​متوسط ​​واقعی در مقایسه با سایر جفت ها. میانگین محدوده واقعی از ارز یکی از روش های متعدد برای اندازه گیری نوسانات یک جفت ارز است. عرض باند Bollinger یکی دیگر از محبوب ترین ها است شاخص فنی برای اندازه گیری نوسانات استفاده می شود.

نمودار قیمت USDCHF روزانه

همبستگی بین دو ارز نیز میتواند بر آنها تأثیر بگذارد نوسان. ارتباط مثبت دو ارز با یکدیگر ممکن است منجر به نوسانات کمتری شود. در ادامه مثال USD/CHF ما ، توجه داشته باشیم که دلار آمریکا و فرانک سوئیس هر دو به نظر می رسند ارزهای امنبه

دلار آمریکا و فرانک سوئیس تمایل دارند در برابر همتایان وابسته به احساسات خود ، زمانی که بازار قسمت هایی از ریسک گریزی را تجربه می کند ، تقویت شوند ، اما ممکن است این دو ارز تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته باشند. این امر به نوسانات نسبتاً کم برای USD/CHF کمک می کند.

نحوه نوسانات جفت ارز

معامله گران فارکس باید اقدام کنند با توجه به قرائت های فعلی نوسانات و تغییرات احتمالی نوسانات هنگام معامله. شرکت کنندگان در بازار نیز باید در نظر بگیرند تنظیم کنیدوارد شدن اندازه موقعیت آنها با توجه به نوسانات یک جفت ارز. معامله یک جفت ارز ناپایدار ممکن است باعث کاهش اندازه موقعیت شود.

آگاهی از نوسانات همچنین می تواند به معامله گران در تعیین سطوح مناسب برای توقف ضرر و سفارشات محدودیت سود کمک کند. علاوه بر این ، مهم است که به درک کنید ویژگی های کلیدی جدا کنندهاکثر فرار ارزها از ارزهای کم خواندن نوسانات معامله گران همچنین باید نحوه اندازه گیری نوسانات را بداند و آگاهی داشته باشید از وقایعی که ممکن است تغییرات بزرگی در ایجاد کند نوسانبه

تفاوت بین جفت ارز معاملاتی با نوسان بالا در مقابل نوسان کم

  1. معمولاً ارزهایی با نوسان بالا بیشتر حرکت می کنند پیپ در دوره معینی نسبت به ارزهای با نوسان کم. این امر هنگام معامله جفت ارز با نوسان بالا منجر به افزایش ریسک می شود.
  2. ارزهای با نوسان بالا بیشتر مستعد ابتلا به آن هستند لغزش نسبت به جفت ارز با نوسان کم.
  3. با توجه به این که جفت ارز با نوسان بالا حرکت های بزرگتری انجام می دهد ، باید این کار را انجام دهید اندازه موقعیت مناسب را تعیین کنید که هنگام معامله آنها استفاده کنید.

روش های مختلفی برای اندازه گیری نوسان وجود دارد

برای تعیین اندازه موقعیت صحیح ، معامله گران باید انتظار داشته باشند که یک ارز چقدر می تواند متغیر باشد. برای اندازه گیری نوسانات می توان از شاخص های مختلفی استفاده کرد مانند:

معامله گران نیز می توانند به آن نگاه کنند نوسانات ضمنی قرائت ، که نشان دهنده سطح نوسانات مورد انتظار ناشی از گزینه ها است.

نکات کلیدی که معامله گران باید در مورد نوسان بدانند:

  • رویدادهای مهم خبری مانند برگزیت یا جنگ های تجاری می تواند تأثیر عمده ای بر نوسانات ارز داشته باشد. انتشار داده ها همچنین می تواند بر نوسان تأثیر بگذارد. معامله گران با استفاده از an می توانند از انتشار داده ها جلوتر باشند تقویم اقتصادی
  • جفت ارزهای ناپایدار هنوز از بسیاری از جنبه های فنی تجارت تبعیت می کنند ، مانند حمایت و مقاومت سطوح ، خطوط روند و الگوهای قیمت معامله گران می توانند از نوسانات با استفاده از تجزیه و تحلیل فنی در ترکیب با سخت استفاده کنند اصول مدیریت ریسکبه
  • با آخرین جفت فارکس به روز باشید اخبار، تحلیل و بررسی و نرخ ها می تواند به شما در پیش بینی تغییرات احتمالی نوسانات کمک کند. ما فراهم می کنیم جامع پیش بینی معاملات برای راهنمایی در بازار
  • میزبان DailyFX روزانه است وبینارها برای پاسخ به سوالات و کمک به معامله گران برای آماده شدن برای شرایط ناپایدار بازار.
  • یادگیری فارکس فارکس و توسعه استراتژی خود را با آن تکمیل کنید DailyFX مرکز آموزشبه

اگر می خواهید قیمت ها را در جفت های ذکر شده در بالا دنبال کنید ، حساب نمایشی می تواند دسترسی به یک فید قیمت زنده را به همراه مجموعه ای کامل از ابزارها ، نمودارها و شاخص ها امکان پذیر کند. برای درخواست نسخه ی نمایشی رایگان با گروه IG اینجا را کلیک کنید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.