نام موقت سریال اسپین آف The Batman مشخص شد

وب سایت The Illuminerdi در تازه‌ترین گزارش اختصاصی خود نام موقت سریال اسپین آف The Batman را فاش کرده است. تعدادی از شخصیت‌های مهم فرنچایز DC Extended Universe مانند سوپرمن و واندر وومن فیلم‌های اختصاصی خود را دریافت کرده‌اند. بتمن هم قرار بود در یک فیلم اختصاصی بیشتر از قبل مورد کندوکاو قرار بگیرد که

کد خبر : 88411
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
نام موقت سریال اسپین آف The Batman مشخص شد


وب سایت The Illuminerdi در تازه‌ترین گزارش اختصاصی خود نام موقت سریال اسپین آف The Batman را فاش کرده است.

تعدادی از شخصیت‌های مهم فرنچایز DC Extended Universe مانند سوپرمن و واندر وومن فیلم‌های اختصاصی خود را دریافت کرده‌اند. بتمن هم قرار بود در یک فیلم اختصاصی بیشتر از قبل مورد کندوکاو قرار بگیرد که اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ داد. بن افلک (Ben Affleck) بازیگر نقش اصلی و کارگردان فیلم The Batman به واسطه اتفاقاتی که در زندگی شخصی‌اش رخ داده بود، شرایط مساعدی نداشت. از همین رو، تصمیم گرفت کارگردانی را به فرد دیگری بسپارد. با گذشت زمان، افلک به این نتیجه رسید که شرایط بازیگری را هم ندارد. در نتیجه، به صورت کامل کنار کشید. در پی این اتفاقات، وارنر و دی‌سی فیلمز روند جستجو را برای یافتن جایگزین‌ها شروع کردند.

وارنر و دی‌سی فیلم در انتهای روند جستجو ایفای نقش اصلی و کارگردانی را به ترتیب روی دوش‌های رابرت پتینسون (Robert Pattinson) و مت ریوز (Matt Reeves) قرار دادند. این اثر همچنان The Batman نام دارد اما قرار نیست بخشی از دنیای سینمایی دی‌سی باشد. داستان در دومین سال فعالیت‌های ابرقهرمانانه بروس وین جریان دارد. در حالی که هنوز از تجربه کافی برخوردار نیست، مجبور می‌شود با دو چالش بزرگ دست و پنجه نرم کند: چالش اول، فساد گسترده‌ای است که حتی دامن خانواده‌اش را گرفته است؛ چالش دوم و پایانی، یک قاتل سریالی به نام ریدلر است که بدون مزاحمت جان قربانیانش را می‌گیرد. در ضمن، یک اسپین آف برای جدیدترین اقتباس سینمایی بتمن ساخته می‌شود که سریال بوده و از HBO Max پخش خواهد شد.

وب سایت The Illuminerdi در جدیدترین گزارش اختصاصی خود نام موقت سریال اسپین آف The Batman را فاش کرده است. اینطور که به نظر می‌رسد، سریال مزبور تحت عنوان Arkham جلوی دوربین می‌رود. نگارنده مطلب همچنین گفت داستان حکم یک پیش درآمد را برای فیلم داشته و داستانش در سال نخست فعالیت‌های ابرقهرمانانه بروس وین روایت می‌شود. او در بخش دیگری از متن خود نوشت اتفاقات از دیدگاه یکی از افسران فاسد نیروی پلیس گاتهام روایت خواهد شد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.