نامزدهای جانشینی جانسون، نخست وزیر بریتانیا، در مسابقه ای پر ازدحام حرکت می کنند

جانسون روز پنجشنبه پس از شورش بسیاری از قانونگذاران و همکارانش در کابینه به دلیل رسیدگی به یک سری رسوایی ها، از جمله نقض قوانین قرنطینه در تجمعات در دفتر داونینگ استریت، گفت که از سمت نخست وزیری استعفا خواهد داد. پنی موردانت، وزیر تجارت خردسال، روز یکشنبه رسما اعلام کرد که کاندید شده است

کد خبر : 227268
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
نامزدهای جانشینی جانسون، نخست وزیر بریتانیا، در مسابقه ای پر ازدحام حرکت می کنند


جانسون روز پنجشنبه پس از شورش بسیاری از قانونگذاران و همکارانش در کابینه به دلیل رسیدگی به یک سری رسوایی ها، از جمله نقض قوانین قرنطینه در تجمعات در دفتر داونینگ استریت، گفت که از سمت نخست وزیری استعفا خواهد داد.

پنی موردانت، وزیر تجارت خردسال، روز یکشنبه رسما اعلام کرد که کاندید شده است و به گرانت شاپس، وزیر حمل و نقل، ندیم زهاوی وزیر دارایی و جرمی هانت و ساجد جاوید وزرای سابق، که نامزدی خود را برای رهبری به موقع برای روزنامه های یکشنبه اعلام کردند، پیوست. نه.

این یک نقطه عطف بحرانی برای کشور ما است. مردونت در بیانیه ای گفت: من معتقدم که یک دولت ائتلافی به رهبری سوسیالیست در انتخابات بعدی یک فاجعه برای بریتانیا خواهد بود. ما باید در انتخابات بعدی پیروز شویم.»

کمیته قانونگذاران 1922 حزب محافظه کار، که همه اعضای پشتیبان پارلمان را گروه بندی می کند، قوانین و جدول زمانی دقیق مسابقه را در روزهای آینده تعیین خواهد کرد و به دنبال تسریع روند کاهش رقبا به دو مرحله نهایی است.

سپس اعضای حزب محافظه کار این فرصت را خواهند داشت که به دو نفری که به دور دوم راه پیدا می کنند، رأی دهند، نتیجه ای که در کنفرانس حزب محافظه کار در اکتبر و شاید زودتر از آن انتظار می رود.

شاپس، زاهاوی، هانت و جاوید با ورود به رقابت، همگی متعهد به کاهش مالیات شدند و آنها را در مقابل وزیر دارایی سابق، ریشی سوناک، مورد علاقه فعلی قرار دادند که بودجه سال گذشته بریتانیا را در مسیر بزرگترین بار مالیاتی خود از دهه 1950 قرار داد.

شاپس به اسکای نیوز گفت: «من به مالیات کمتر، مقررات پایین‌تر، اقتصاد سخت‌گیرانه اعتقاد دارم. و به دنبال کاهش حجم خدمات ملکی باشید.

من همچنین می‌خواهم افزایش پیشنهادی در مالیات شرکت‌ها را متوقف کنم یا اگر بخواهید متوقف کنم… و مطمئن شوید که هزینه‌های ایالتی را کاهش می‌دهیم.»

هانت، وزیر خارجه سابق که در سال 2019 با روی کار آمدن جانسون در رقابت های رهبری دوم شد و جاوید که دو بار از دولت جانسون استعفا داد، هر دو گفتند که مالیات شرکت ها را به 15 درصد کاهش خواهند داد.

هانت گفت که هیچ محافظه‌کاری نباید مالیات‌ها را افزایش دهد یا کاهش مالیات بدون بودجه ارائه دهد. هانت در پاسخ به این سوال که آیا کاهش مالیات ها منجر به تورم می شود، گفت: “در مورد مالیات های تجاری با این موضوع موافق نیستم.”

«اگر تقاضای مصرف‌کننده را تحریک کنید، وقتی تورم ناشی از تقاضا وجود دارد، این خطر وجود دارد، اما ما باید تورم را کاهش دهیم. به همین دلیل است که من باید بسیار مراقب باشم که قول کاهش (مالیات) را بدهم که باعث افزایش تورم شود.»

میل آن ساندی گفت، لیز تراس، وزیر امور خارجه، کارزار انتخاباتی خود را روز دوشنبه با وعده کاهش مالیات و مقابله با بحران هزینه زندگی آغاز خواهد کرد، در حالی که یکی از رقبای اصلی او برای این نقش، وزیر دفاع، بن والاس، خود را رد کرده است. .

(گزارش توسط آلیستر اسموت؛ ویرایش توسط باربارا لوئیس)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.