ناشر بازی های بلاک چین و شرکت وب 3 برندهای Animoca 110 میلیون دلار تضمین می کند – اخبار مالی بیت کوین

شرکت Animoca Brands، ناشر بازی های بلاک چین، اعلام کرد که این شرکت ۱۱۰ میلیون دلار در دور سرمایه گذاری به رهبری Temasek، Boyu Capital و GGV Capital جمع آوری کرده است. این شرکت وجوه را با انتشار اسکناس های قابل تبدیل برای تعداد انگشت شماری از سرمایه گذاران نهادی جمع آوری کرد. برندهای انیموکا

کد خبر : 253661
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲:۰۰
ناشر بازی های بلاک چین و شرکت وب 3 برندهای Animoca 110 میلیون دلار تضمین می کند – اخبار مالی بیت کوین


شرکت Animoca Brands، ناشر بازی های بلاک چین، اعلام کرد که این شرکت ۱۱۰ میلیون دلار در دور سرمایه گذاری به رهبری Temasek، Boyu Capital و GGV Capital جمع آوری کرده است. این شرکت وجوه را با انتشار اسکناس های قابل تبدیل برای تعداد انگشت شماری از سرمایه گذاران نهادی جمع آوری کرد.

برندهای انیموکا 110 میلیون دلار از سرمایه گذاران استراتژیک جمع آوری کردند

Animoca Brands 110 میلیون دلار دیگر در این ماه پس از اینکه این شرکت در پایان ماه اوت 100 میلیون دلار از Temasek و دیگران تضمین کرد، جمع آوری کرد. آخرین افزایش سرمایه که در 8 سپتامبر اعلام شد، توضیح می‌دهد که Temasek، Boyu Capital، و GGV Capital رهبری دور را داشتند و Mirae Asset Management و True Global Ventures نیز شرکت کردند.

شرکت بازی‌های رمزنگاری، NFT و شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر Animoca Brands (AB) مستقر در هنگ‌کنگ توانسته است از طریق تعدادی دور سرمایه‌گذاری در میان زمستان کریپتو رشد کند. زیرمجموعه ژاپنی این شرکت که با نام Animoca Brands KK (Animoca Brands Japan) شناخته می شود، 45 میلیون دلار از بزرگترین بانک ژاپن MUFG و شرکت مادر Animoca Brands KK AB جمع آوری کرد.

در آخرین اطلاعیه ای که در روز پنجشنبه فاش شد، برندهای Animoca گفت که Temasek، Boyu Capital و GGV Capital به شرکت مشاوره ارائه می دهند و شرکت ها “دریافت اطلاعات در مورد [Animoca Brands’] طرح های تجاری و سرمایه ای.» ناشر بازی‌های وب 3 و بلاک چین قصد دارد از سرمایه جدید برای «خرید استراتژیک، سرمایه‌گذاری، و توسعه محصول، مجوزهای امن برای دارایی‌های فکری محبوب» استفاده کند.

علاوه بر این، اطلاعیه ارسال شده به Bitcoin.com News جزئیات این را نشان می دهد که این شرکت قصد دارد متاورز باز را تقویت کند. Yat Siu، یکی از بنیانگذاران و رئیس اجرایی Animoca Brands، توضیح داد که این شرکت در طول 12 ماه گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

Siu در بیانیه‌ای گفت: «برندهای Animoca در سال گذشته به‌عنوان یک شرکت رشد قابل‌توجهی داشته است و سرمایه‌گذاران جدید ما با ایجاد شرکت پیشرو در جهان که حقوق مالکیت دیجیتال در صنعت Web3 را توسعه می‌دهد، مشاوره‌ها و دیدگاه‌های استراتژیک را ارائه خواهند داد.»

Web3، بازارهای NFT، و اسلاید بهره، گزارش می‌گوید شرکت در حال حاضر به عرضه اولیه عمومی سهام می‌پردازد

توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و Web3 نسبت به بالاترین سطح سال گذشته، در سال 2022 کاهش قابل توجهی در ارزش بازار و علاقه کلی داشته‌اند. در طول 30 روز گذشته، داده های فروش NFT از cryptoslam.io نشان می دهد که فروش ماهانه NFT به 543.77 میلیون دلار رسیده است، اما 20.05 درصد کمتر از 680.12 میلیون دلار در ماه قبل است.

در Google Trends (GT)، عبارت جستجوی “Web3” بالاترین امتیاز 100 را در هفته 19 تا 25 دسامبر 2021 کسب کرد. داده های مربوط به 4 تا 10 سپتامبر 2022 نشان می دهد که عبارت “Web3” دارای یک GT جهانی است. امتیاز امروز 67 عبارت جستجوی “NFT” حتی کمتر است زیرا هفته 4 تا 10 سپتامبر امتیاز تقریباً 14 را نشان می دهد.

Animoca Brands توانسته است از رکود جلوگیری کند و در اواسط ژوئیه 75 میلیون دلار تضمین کند زیرا این شرکت در دو سال گذشته یک صندوق سرمایه را به دست آورده است. طبق گزارشی از فوربس، برندهای Animoca در حال بررسی عرضه اولیه عمومی احتمالی (IPO) هستند. داده‌های Crunchbase نشان می‌دهد که ناشر بازی‌های بلاک چین و شرکت Web3 از زمان تأسیس در سال ۲۰۱۴، ۷۷۵.۳ میلیون دلار جمع‌آوری کرده است.

برچسب ها در این داستان

۱۱۰ میلیون دلار، برندهای انیموکا، برندهای انیموکا ژاپن، برندهای انیموکا، KK، بلاک چین، بازی های بلاک چین، ناشر بازی های بلاک چین، Boyu Capital، طرح های سرمایه، GameFi، بازی، سرمایه GGV، عرضه اولیه عمومی، سرمایه گذاری، سرمایه گذاران، IPO، MUFG Bank، علاقه، داده‌های فروش NFT، NFT، P2E، بازی برای کسب درآمد، Temasek، Web3، علاقه Web3

نظر شما در مورد جذب ۱۱۰ میلیون دلاری برندهای Animoca از سرمایه گذاران چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.