میلیاردر پل تودور جونز انتظار دارد قیمت بیت کوین “بسیار بالاتر” از امروز باشد – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1] پل تودور جونز، مدیر صندوق سرمایه گذاری سرمایه گذاری میلیاردر، می گوید که ارزهای دیجیتال، به ویژه بیت کوین و اتریوم، “ارزشی بسیار بالاتر از آنچه امروز هستیم” خواهند داشت. مدیر مشهور صندوق تامینی با تایید اینکه هنوز بیت کوین دارد، فاش کرد که “همیشه” تخصیص کمی از بیت کوین در کارنامه خود دارد.

کد خبر : 265951
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
میلیاردر پل تودور جونز انتظار دارد قیمت بیت کوین “بسیار بالاتر” از امروز باشد – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

پل تودور جونز، مدیر صندوق سرمایه گذاری سرمایه گذاری میلیاردر، می گوید که ارزهای دیجیتال، به ویژه بیت کوین و اتریوم، “ارزشی بسیار بالاتر از آنچه امروز هستیم” خواهند داشت. مدیر مشهور صندوق تامینی با تایید اینکه هنوز بیت کوین دارد، فاش کرد که “همیشه” تخصیص کمی از بیت کوین در کارنامه خود دارد.

پل تودور جونز، مدیر مشهور صندوق سرمایه گذاری، همچنان مالک بیت کوین است

سرمایه گذار میلیاردر و مدیر مشهور صندوق تامینی، پل تودور جونز، دوشنبه در مصاحبه با CNBC درباره بیت کوین و اقتصاد ایالات متحده صحبت کرد. جونز بنیانگذار شرکت مدیریت دارایی Tudor Investment Corp است. طبق گزارش فوربس، دارایی خالص فعلی او 7.5 میلیارد دلار است.

جونز در پاسخ به سوالی در مورد بیت کوین، استفاده از آن به عنوان محافظ در برابر تورم و اینکه آیا او هنوز مقداری بیت کوین دارد یا خیر، گفت:

من همیشه یک تخصیص کوچک به آن داشته ام [bitcoin] … در زمانی که پول زیادی وجود دارد، هزینه‌های مالی زیاد، چیزی مانند ارزهای دیجیتال، به‌ویژه بیت‌کوین و اتریوم، که در مقطعی ارزش خواهند داشت.

او همچنین خاطرنشان کرد: «ما باید کاهش مالی داشته باشیم.

از میلیاردر پرسیده شد که آیا ارز دیجیتالی که او به آن اشاره کرد، «ارزشی بسیار بالاتر از آنچه امروز هستیم» خواهد بود، جونز پاسخ داد: «اوه، بله، فکر می‌کنم همین‌طور است».

جونز مدتی است که طرفدار بیت کوین بوده است. در ماه مه، او گفت: «سخت است که نخواهی ارز دیجیتال طولانی داشته باشی». او قبلا گفته بود که کریپتو را به طلا به عنوان پوششی در برابر تورم ترجیح می دهد. او همچنین دوست خود Stan Druckenmiller را وارد بیت کوین کرد. با این حال، رئیس میلیاردر و مدیرعامل Duquesne Family Office LLC اخیراً گفته است که دیگر BTC ندارد. با این وجود، دراکن میلر گفت که «می تواند ببیند که ارز دیجیتال نقش بزرگی در رنسانس دارد زیرا مردم به بانک های مرکزی اعتماد ندارند.»

پل تودور جونز در مورد اقتصاد و رکود ایالات متحده

جونز همچنین دیدگاه خود را در مورد اقتصاد ایالات متحده به اشتراک گذاشت. وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در رکود هستیم، گفت:

نمیدونم الان شروع شد یا دو ماه پیش. ما همیشه متوجه می‌شویم و همیشه از شروع رسمی رکود متعجب می‌شویم، اما من فرض می‌کنم که قرار است وارد رکود شویم.

این میلیاردر افزود: اکثر رکودها از شروع آن حدود 300 روز ادامه دارند. بازار سهام مثلا 10 درصد سقوط کرده است. اولین چیزی که اتفاق می‌افتد این است که نرخ‌های کوتاه از بالا رفتن متوقف می‌شوند و قبل از اینکه بازار سهام واقعاً به پایین‌تر برسد، شروع به کاهش می‌کنند.»

جونز در ادامه اظهار داشت:

تورم کمی شبیه خمیر دندان است. هنگامی که آن را از لوله خارج کردید، بازگشت آن به داخل سخت است. … اگر وارد رکود شویم، این عواقب واقعاً منفی برای انواع دارایی ها خواهد داشت.

برچسب ها در این داستان

پل تودور جونز، پل تودور جونز بیت کوین، پل تودور جونز بیت کوین، پل تودور جونز کریپتو، پول تودور جونز، ارز دیجیتال پل تودور جونز، اقتصاد پل تودور جونز، پل تودور جونز اث، پل تودور جونز اتر، پل تودور جونز اتریوم، تورم پل تودور جونز، پل تودور جونز رکود تودور جونز

نظر شما در مورد نظرات پل تودور جونز چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.